Board logo

標題: ASUS STRIKER II FORMULA 有咩頭岩用? [打印本頁]

作者: ykw123    時間: 2008-11-2 00:08     標題: ASUS STRIKER II FORMULA 有咩頭岩用?

ASUS STRIKER II FORMULA  有咩水冷頭岩用?
最好1舊過, 大約幾錢?
最好有相睇睇,
thz 大家
作者: k2t4    時間: 2008-11-3 07:34

原帖由 ykw123 於 2008-11-2 00:08 發表
ASUS STRIKER II FORMULA  有咩水冷頭岩用?
最好1舊過, 大約幾錢?
最好有相睇睇,
thz 大家


如果是 EVGA, XFX 780i 公板, 仲可能有 1舊過水冷頭
ASUS STRIKER II FORMULA , 都係要 南/北橋, 供電分開
EK Blocks 都有好多啱用
EK-SB Striker 2 Formula
http://ekwaterblocks.com/shop/pr ... amp;products_id=266


[ 本帖最後由 k2t4 於 2008-11-3 07:37 編輯 ]
作者: ykw123    時間: 2008-11-3 20:03

thz   





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2