Board logo

標題: 新MOS .........磨沙黑........漂亮 ! [打印本頁]

作者: clot    時間: 2008-10-24 21:21     標題: 新MOS .........磨沙黑........漂亮 !

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MGS2    時間: 2008-10-24 21:36

咩板先啱用? 吼距幾多?
作者: 短笛浪人    時間: 2008-10-24 21:52

可惜是790的。。。。
作者: 小方包    時間: 2008-10-24 22:08

原帖由 短笛浪人 於 2008-10-24 21:52 發表
可惜是790的。。。。

浪人 ....你又知係790
作者: k2t4    時間: 2008-10-24 22:17

原帖由 短笛浪人 於 2008-10-24 21:52 發表
可惜是790的。。。。


你講邊張是 790 ??



作者: Bitspowerhk    時間: 2008-10-24 22:20

AMOSI 是通用於大多數的ASUS MOS的通用型水冷頭

孔距為81MM

[ 本帖最後由 Bitspowerhk 於 2008-10-25 00:00 編輯 ]
作者: sunnylee    時間: 2008-10-24 22:51

原帖由 Bitspowerhk 於 2008-10-24 22:20 發表
AMOSI 是通用於大多數的ASUS MOS的通用型水冷頭

有無生產 X48 南北橋冷頭
作者: Bitspowerhk    時間: 2008-10-24 23:03

原帖由 sunnylee 於 2008-10-24 22:51 發表

有無生產 X48 南北橋冷頭


目前已經有 ASUS RAMPAGE EXTREME 與 ASUS RAMPAGE FORMULA的生產計劃
作者: LKNim    時間: 2008-10-24 23:21

很毒呢
可惜我仲未上水
作者: k2t4    時間: 2008-10-24 23:29

原帖由 LKNim 於 2008-10-24 23:21 發表
很毒呢
可惜我仲未上水


Enzotech WMST-81NP 仲毒
http://www.enzotechnology.com/wmst_81np.htm#

作者: Alastor!    時間: 2008-10-24 23:44

原帖由 k2t4 於 2008-10-24 23:29 發表


Enzotech WMST-81NP 仲毒
http://www.enzotechnology.com/wmst_81np.htm#


enzotech兩邊螺絲位太遠唔知會唔會漏水
enzotech 有爆top 前科唔知信唔信得過
作者: sunnylee    時間: 2008-10-24 23:49

原帖由 Alastor! 於 2008-10-24 23:44 發表


enzotech兩邊螺絲位太遠唔知會唔會漏水
enzotech 有爆top 前科唔知信唔信得過

我看過咁多 POST !enzotech完全信唔過,太多不理消息!
作者: sunnylee    時間: 2008-10-25 00:04

原帖由 Bitspowerhk 於 2008-10-24 22:20 發表
AMOSI 是通用於大多數的ASUS MOS的通用型水冷頭

孔距為81MM

話時話條龍可否變我個頭像
作者: Bitspowerhk    時間: 2008-10-25 00:18

原帖由 sunnylee 於 2008-10-25 00:04 發表

話時話條龍可否變我個頭像


可用訂製方式特殊處理...專案接單...是sunny肯定無問題

[ 本帖最後由 Bitspowerhk 於 2008-10-25 00:20 編輯 ]
作者: clot    時間: 2008-10-25 00:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunnylee    時間: 2008-10-25 00:34

原帖由 clot 於 2008-10-25 00:18 發表
有錢有咩做唔到??SUNNY哥!

哈哈
作者: CWPP    時間: 2008-10-25 00:44

原帖由 Bitspowerhk 於 25-10-2008 00:18 發表


可用訂製方式特殊處理...專案接單...是sunny肯定無問題


hello Sunny ~~~ 我睇樓上介紹架,  有冇吉鐘傾傾姐? 我想......hee hee hee

[ 本帖最後由 CWPP 於 2008-10-25 00:50 編輯 ]
作者: pcm10241024    時間: 2008-10-25 02:29

有無生產 X38 MF 南北橋冷頭 ?
作者: Seor    時間: 2008-10-25 08:57

原帖由 sunnylee 於 2008-10-25 00:04 發表

話時話條龍可否變我個頭像

咁就真係要訂返隻做收藏
作者: hamsterspeed    時間: 2008-10-25 11:17

原帖由 sunnylee 於 2008-10-25 00:04 發表

話時話條龍可否變我個頭像


又幾好idea wor
打自己個nickname/signature上去又得
2條mos打自己兩公婆個名上去又得
1條打 F 1條打U 又得

B記真係多modding service support
作者: clot    時間: 2008-10-25 13:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DANDEE    時間: 2008-10-25 15:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunnylee    時間: 2008-10-25 20:16

原帖由 Seor 於 2008-10-25 08:57 發表

咁就真係要訂返隻做收藏

收藏起來,仲多個所為代理!
作者: sunnylee    時間: 2008-10-25 20:18

原帖由 DANDEE 於 2008-10-25 15:33 發表
又有新玩具,呵呵,唔知MIIF裝唔裝到?有冇DESIGN到MIIF淨北橋水冷頭呢?應該RAMPAGE EX都會合用

計劃吓怎樣改变美感
作者: sunnylee    時間: 2008-10-25 20:18

原帖由 CWPP 於 2008-10-25 00:44 發表


hello Sunny ~~~ 我睇樓上介紹架,  有冇吉鐘傾傾姐? 我想......hee hee hee

師兄......你又想
作者: sunnylee    時間: 2008-10-25 20:20

原帖由 hamsterspeed 於 2008-10-25 11:17 發表


又幾好idea wor
打自己個nickname/signature上去又得
2條mos打自己兩公婆個名上去又得
1條打 F 1條打U 又得

B記真係多modding service support

真恩愛!恨死人
作者: sunnylee    時間: 2008-10-25 20:21

原帖由 clot 於 2008-10-25 13:08 發表
超人有正義...哈哈....  

正義之仕
作者: clot    時間: 2008-10-27 09:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunnylee    時間: 2008-10-27 09:46

原帖由 clot 於 2008-10-27 09:18 發表


小心比超人約你出來洗你腦

哈哈
洗你腦
作者: clot    時間: 2008-10-27 09:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stephen23    時間: 2008-10-28 08:49

enzotech looks cool!!!
作者: 1991823    時間: 2008-11-5 00:22

咩野水冷頭= =
連去供電到既= =
作者: tommy596302    時間: 2008-11-5 15:04

原帖由 sunnylee 於 2008-10-24 23:49 發表

我看過咁多 POST !enzotech完全信唔過,太多不理消息!


我都是用 Enzotech 的件, CPU在使用中多次移動完全冇問題 , Chipset 自己手多弄壞先換新版.
作者: tommy596302    時間: 2008-11-5 15:11

Bitspower 新出 MOS 比 EK , Enzotech 的價格略貴 , 比人家貴 US$ 10-14元.
作者: dennis12    時間: 2008-11-13 07:13

this little thing really super smart
作者: cire_lai    時間: 2008-11-14 16:37

正喎





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2