Board logo

標題: 上小小圖先 差小小就完工(加左新相XD) [打印本頁]

作者: kame    時間: 2008-10-4 23:44     標題: 上小小圖先 差小小就完工(加左新相XD)

見D料差唔多到齊 終於可以開始上機  不過有好多意外= ="
我自己上個EK-4870X2 BLOCK  唔識上 攪死左張ASUS 4870X2  = =" 不過拎左上 漢科 RMA 但佢冇貨= ="
攪到同一日我去買返張藍寶石 4870X2   之後真係十分唔該CWPP 百忙之中抽閒幫我上個4870X2 BLOCK  唔係一定又比我攪死多張4870X2= ="
不過宜家我最頭痛係4870X2 返黎之後到底我分開2個LOOP定係都係同一個LOOP 去行 隻PA120.2 宜家好夠力  4870X2 甘熱都可以KEEP到40幾度
真係好正 隻DDC又好夠力推CPU NB VGA 都仲可以係個DDC TANK  到見到打風甘 迫我要我加生化棉黎放甘D氣
另一個頸頭痛就係隻AQUARE 個面板係我張RAMPAGE EXTREME 到出現USB OVER current 我試過起走哂所有USB都一樣出現呢樣野
有冇師兄有用而又知道我發生咩事..... .....




個面板已經用到多謝SUNNY哥提供資料比我
但真係值得一讚係ASUS板 佢GE斷電功能
插錯USB線係第二D板一早燒左 但我係好唔明MENU 點解第5針係紅線第一針係黑線= = 即係陰我JA....
圖片5719 原本RAMPAGE EXTREME 跟板那個水冷頭 是只可以用2分喉(雖然有夠轉頭...但水阻太大根過完之後已經冇哂力 所以自己搵師傅訂制一個可以轉咀)真係好好用
宜家水道係  DDC-->PA120.2-->CPU-->NB-->4870X2  都仲可以睇到個DDC TANK仲係入面打風(唔好再話DDC冇力)

[ 本帖最後由 kame 於 2008-10-7 02:56 編輯 ]

圖片附件: DSC_5712.jpg (2008-10-4 23:44, 132.63 KB) / 下載次數 32
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=740998&k=007cc63f563ea349bfdbf7222679bedc&t=1782189616&sid=P2pXkiBbgz



圖片附件: DSC_5709.jpg (2008-10-4 23:44, 93.46 KB) / 下載次數 33
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=740999&k=8ddf86fe24659bab5d0999ec13438097&t=1782189616&sid=P2pXkiBbgz



圖片附件: DSC_5701.jpg (2008-10-4 23:44, 67.23 KB) / 下載次數 36
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=741000&k=17b50c9344fb6b4df9453c5fd1cc418f&t=1782189616&sid=P2pXkiBbgz



圖片附件: DSC_5738.jpg (2008-10-7 02:49, 174.43 KB) / 下載次數 35
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=742235&k=6447150670820ca619a12ff5915dd238&t=1782189616&sid=P2pXkiBbgz



圖片附件: DSC_5729.jpg (2008-10-7 02:49, 97.18 KB) / 下載次數 33
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=742236&k=a70817bc8aa1410c6b7a24b90be3b2c2&t=1782189616&sid=P2pXkiBbgz



圖片附件: DSC_5725.jpg (2008-10-7 02:49, 183.17 KB) / 下載次數 35
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=742237&k=5b51dcdbdf0c9ea2002b466a6d06d56a&t=1782189616&sid=P2pXkiBbgz



圖片附件: DSC_5721.jpg (2008-10-7 02:49, 217.01 KB) / 下載次數 32
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=742238&k=37789e49ab0250a8ddb654eac8cb735c&t=1782189616&sid=P2pXkiBbgz



圖片附件: DSC_5719.jpg (2008-10-7 02:49, 149.09 KB) / 下載次數 34
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=742239&k=3d033be04dc9a7946006d4d0c83c82ca&t=1782189616&sid=P2pXkiBbgz


作者: eric4545    時間: 2008-10-4 23:57

好黑+好光. 咩都睇唔到..
作者: kame    時間: 2008-10-4 23:59

=.="   好光咩?
作者: DANDEE    時間: 2008-10-5 00:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: victorvictor    時間: 2008-10-5 00:05

想問點搞死?
作者: kame    時間: 2008-10-5 00:06

嘿 係呀  忍左甘耐 仲唔拿拿聲咩
作者: kame    時間: 2008-10-5 00:07

原帖由 victorvictor 於 2008-10-5 00:05 發表
想問點搞死?



應該係死左RAM 因為花畫面 我太睇小DDR5 GE熱量 同埋度BLOCK 有小小唔係幾貼  我又冇留意好彩 CWPP幫我咋 唔係一定又死多張4870X2
作者: hamsterspeed    時間: 2008-10-5 00:09

點解d水好似唔係幾uv嘅?
作者: kame    時間: 2008-10-5 00:11

我用INV BLUE  平時冇UV情況下係透明 開UV燈之後先有色 可能係甘所以您覺得唔夠光
作者: Seor    時間: 2008-10-5 00:34

wow
作者: den    時間: 2008-10-5 00:48

執執d線
作者: kame    時間: 2008-10-5 00:54

已經紮埋左但太多線米好似好粗同埋好亂LOW......
作者: den    時間: 2008-10-5 00:56

唔用閃光燈 影得唔得     影清楚d就好了  ++++u
還有 師兄 你買兩張 4870x2   很有氣勢!!  另一張咪又要再買個 block ?   來個 corssfire ~~!

[ 本帖最後由 den 於 2008-10-5 00:58 編輯 ]
作者: kame    時間: 2008-10-5 01:18

我冇開閃光燈  開左就影唔到UV= =
作者: kame    時間: 2008-10-5 01:18

2張4870X2算得係咩 CWPP 2張280GTX @@
作者: den    時間: 2008-10-5 01:19

我都係用你同一樣的 UV水  但可影得出來的 你再試試
作者: kame    時間: 2008-10-5 01:21

下 = =您用DC影呀?  我冇用閃光燈  用左就太光影唔到UV GE FEEL
作者: den    時間: 2008-10-5 01:23

當然 dc   你去看我之前的 po吧   我一樣用  inv  blue
作者: kame    時間: 2008-10-5 01:25

我用大機....慢快門....點開閃
作者: yiu1    時間: 2008-10-5 01:31

樓主就好喇, 有高手幫你上block.... 我死左兩張9800GTX la... 等緊第三張番黎再死過
作者: kame    時間: 2008-10-5 01:35

甘大獲= ="'''''  唔洗等死GE 小心D上 我睇過一次知點上GA LA 都係因為自己粗心大意之過
作者: den    時間: 2008-10-5 01:59

原帖由 yiu1 於 2008-10-5 01:31 發表
樓主就好喇, 有高手幫你上block.... 我死左兩張9800GTX la... 等緊第三張番黎再死過



燒ram 唔係有保養的嗎
???

[ 本帖最後由 den 於 2008-10-5 02:34 編輯 ]
作者: k2t4    時間: 2008-10-5 09:26

原帖由 den 於 2008-10-5 01:59 發表



燒ram 唔係有保養的嗎
???


有保養都唔係即時一換一的
作者: yiu1    時間: 2008-10-5 11:57

原帖由 k2t4 於 2008-10-5 09:26 發表


有保養都唔係即時一換一的


每次都要等二~三個星期.......
作者: den    時間: 2008-10-5 18:46

原帖由 k2t4 於 2008-10-5 09:26 發表


有保養都唔係即時一換一的



我的確是一換一阿  即時    inno3d的   我上次都係燒ram   即時換  唔講野
作者: clot    時間: 2008-10-5 20:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XxL1Lm1kexX    時間: 2008-10-5 20:18

點解上 BLOCK 可以攪死左張卡?
作者: k2tsang2    時間: 2008-10-5 20:41

原帖由 XxL1Lm1kexX 於 2008-10-5 20:18 發表
點解上 BLOCK 可以攪死左張卡?


因為一體化水冷頭, 要同時兼顧 GPU, Ram, 供電, 與水冷頭的接觸面
如果上得太鬆, 會接觸不良, 上得太緊, 會壓爆零件, 弄裂PCB

Resize of DSCF1420.JPG
9800gtx.JPG

[ 本帖最後由 k2tsang2 於 2008-10-5 20:46 編輯 ]

圖片附件: Resize of DSCF1420.JPG (2008-10-5 20:41, 92.18 KB) / 下載次數 32
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=741519&k=c93152a4232726700f6f7e264c0fc285&t=1782189616&sid=P2pXkiBbgz



圖片附件: 9800gtx.JPG (2008-10-5 20:45, 66.28 KB) / 下載次數 25
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=741521&k=34d4473980a73388eb2138c0e59fa79e&t=1782189616&sid=P2pXkiBbgz


作者: XxL1Lm1kexX    時間: 2008-10-5 20:50     標題: 回復 28# 的帖子

不過都無理由禁易壓爆零件, 弄裂PCB
要上得好緊先裂
作者: yiu1    時間: 2008-10-6 00:40

原帖由 k2tsang2 於 2008-10-5 20:41 發表


因為一體化水冷頭, 要同時兼顧 GPU, Ram, 供電, 與水冷頭的接觸面
如果上得太鬆, 會接觸不良, 上得太緊, 會壓爆零件, 弄裂PCB

741519
741521


其實點先叫上得好呀, 師兄? 有乜方法?
作者: k2tsang2    時間: 2008-10-6 07:23

原帖由 XxL1Lm1kexX 於 2008-10-5 20:50 發表
不過都無理由禁易壓爆零件, 弄裂PCB
要上得好緊先裂


最經典是, 有人用電批上螺絲, 弄裂PCB

而且不一定上得太緊出事, 祗要無法同時兼顧 GPU, Ram, 供電, 與水冷頭的接觸面, 其中一兩樣接觸不良, 引致過熱, 都有機會燒燬零件

[ 本帖最後由 k2tsang2 於 2008-10-6 07:26 編輯 ]
作者: k2tsang2    時間: 2008-10-6 07:40

原帖由 yiu1 於 2008-10-6 00:40 發表


其實點先叫上得好呀, 師兄? 有乜方法?


反覆併合, 測試各接觸面 ( 散熱膏印 )
螺絲加介子 ( 有背架/板更好 ), 人手慢慢上螺絲

Resize of DSCF0274.JPG

[ 本帖最後由 k2tsang2 於 2008-10-6 07:51 編輯 ]

圖片附件: Resize of DSCF0274.JPG (2008-10-6 07:51, 79.85 KB) / 下載次數 34
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=741752&k=18f38a1dc40c218b114bf9e9aa64adcf&t=1782189616&sid=P2pXkiBbgz


作者: kame    時間: 2008-10-6 11:00

原帖由 k2tsang2 於 2008-10-6 07:23 發表


最經典是, 有人用電批上螺絲, 弄裂PCB

而且不一定上得太緊出事, 祗要無法同時兼顧 GPU, Ram, 供電, 與水冷頭的接觸面, 其中一兩樣接觸不良, 引致過熱, 都有機會燒燬零件



.......有必要用到電批嗎,,,懶成甘= =""""
作者: inori    時間: 2008-10-6 12:57

原帖由 kame 於 2008-10-6 11:00 AM 發表



.......有必要用到電批嗎,,,懶成甘= =""""


我唸已經唔係懶....係懶醒
可唔可開燈/閃光影D相睇下,我想睇下你D喉點走
作者: XxL1Lm1kexX    時間: 2008-10-6 16:38     標題: 回復 31# 的帖子

電批
作者: den    時間: 2008-10-6 16:41

師兄  影多d 清楚d的好嗎  真的看不見你個箱入面有d 乜    拜托 ^^
作者: kame    時間: 2008-10-7 02:58

加左相
作者: den    時間: 2008-10-7 03:22

原帖由 kame 於 2008-10-7 02:58 發表
加左相



因為d線唔夠長 所以不能走後面嗎   個case 的確幾大的   試試走後面吧    下層都影影呀
作者: kame    時間: 2008-10-7 03:25

呢個我遲D會係底層中間果片鋁開洞D線就可以直落

下層得隻排同牛 冇咩好睇BOR XD
作者: KaricKKL    時間: 2008-10-14 10:47

black tube
作者: hamsterspeed    時間: 2008-10-14 12:25

Kame 兄你d 線真係要搞搞佢
作者: kame    時間: 2008-10-14 13:02

今日會大攪XD  到時再上相
作者: peteryesyes    時間: 2008-10-15 17:50

very good
作者: kix153    時間: 2008-10-15 18:27

樓主個個咩機箱@@
作者: kame    時間: 2008-10-15 19:08

我機箱係v2000
作者: N95    時間: 2009-7-11 17:12

原帖由 kame 於 2008-10-4 23:44 發表
見D料差唔多到齊 終於可以開始上機  不過有好多意外= ="
我自己上個EK-4870X2 BLOCK  唔識上 攪死左張ASUS 4870X2  = =" 不過拎左上 漢科 RMA 但佢冇貨= ="
攪到同一日我去買返張藍寶石 4870X2   之後真係十分唔該 ...

師兄你的嘢好正 頂上來
作者: daniel39    時間: 2009-7-11 23:08

原帖由 N95 於 2009-7-11 17:12 發表

師兄你的嘢好正 頂上來

再頂
作者: harrykc    時間: 2009-7-12 12:21

師兄好有心機.
作者: rikilck    時間: 2009-7-13 04:26

太美了,我有部就好啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2