Board logo

標題: OFCA終廢止地上波必需播放指定時數港台電視部製作規例 [打印本頁]

作者: cpk    時間: 2020-3-4 16:43     標題: OFCA終廢止地上波必需播放指定時數港台電視部製作規例

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pakchi70    時間: 2020-3-4 17:38

其實港台31收到電視嘅就個個都收到咖......
作者: cpk    時間: 2020-3-4 17:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CSR103    時間: 2020-3-4 19:16

回復 2 #pakchi70

唔可以咁講
始終港台頻率太高,有啲地方無咁好收

via HKEPC Reader for Android
作者: tonysiu    時間: 2020-3-4 20:21

回覆 2# pakchi70

等2021年情況就會改善,而家港台電視在香港部分地區仍然不能接收
作者: marksix1    時間: 2020-3-4 20:53

一早應該要
港台自己有31,31A同32
冇理由仲要商營台硬食港台節目
又唔見商台新城要播港台電台節目
不過我諗99可能有誘因繼續播港台節目
甚至乘呢個機會搶到頭條新聞同鏗鏘集首播權
作者: frank817    時間: 2020-3-4 21:46

其實一早應該,不過咁既時勢提出,又真係冇得唔叫人唸多
作者: marksix1    時間: 2020-3-4 22:31

其實一早應該,不過咁既時勢提出,又真係冇得唔叫人唸多
frank817 發表於 2020-3-4 21:46


其實31,31A開台時TVB就已經嘈話要取消
係到宜家呢刻通訊局先真係話批姐
作者: marksix1    時間: 2020-3-4 23:20

Update:
1. 港台對唔要求商營電視台播港台節目冇異議,亦多謝各台多年來播放港台節目
2. 藍V都對通訊局決定表示歡迎
作者: 死宅男@XC    時間: 2020-3-4 23:26

回覆 9# marksix1

藍V歡迎真係唔出奇 要播警訊wor
作者: cpk    時間: 2020-3-4 23:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frank817    時間: 2020-3-4 23:37

1.講真,2016年港台接手亞視模擬頻譜時,就應該要咁做啦,後知後覺,又唔早唔遲,拖到而家咁既時勢至做。

2.再講久遠D,當年佳視摺埋,港台係咪就應該接手佳視頻譜?

3.藍V D港台節目,一係炒冷飯,一係犯晒正常人眾憎既某訊,到底真係有必要播,定係滿足(極為過時既)電視台牌照條款,為播而播?

4.某3萬特權部門咁樣對包括港台在內既正常傳媒記者,港台應該停止製作某訊。

5.有師兄話港台電視頻率太高影響接收,其實停模擬後港台個802Mhz唔再做電視廣播,移去較低頻率勢在必行,但一直冇聲氣移去邊?定係政府唸著到時摺左佢?

6.商營台開唔開英文台(或其他非粵語台),應交由商營台以商業考慮決定,政府唔應該再喺牌照度規定要開英文台。香港既市場係咪有必要、亦有冇咁既需求去容納咁多英文台?你睇下76為開而開,有幾「吸引」可見一班。政府係想有英文台既,就用港台電視33自己開(同時電台既英文台,商台864同新城采訊台有咩節目?幾乎全日loop音樂。係得港台既第三台叫做真正有節目)
作者: marksix1    時間: 2020-3-5 01:10

回覆  marksix1

藍V歡迎真係唔出奇 要播警訊wor
死宅男@XC 發表於 2020-3-4 23:26


講真藍V又冇所謂呀
班黃絲又唔會因為港台迫佢播警訊而去插佢
作者: marksix1    時間: 2020-3-5 01:12

回覆  marksix1
嗰邊已研究緊榮總為何咁順攤,公會點解唔插佢而插大台(更可能殃及池魚)
班黃即刻出晒嚟護 ...
cpk 發表於 2020-3-4 23:27


好簡單
班黃覺得插港台係禁忌,插TVB就係公義
真理真相係咩都唔重要
作者: marksix1    時間: 2020-3-5 01:17

1.講真,2016年港台接手亞視模擬頻譜時,就應該要咁做啦,後知後覺,又唔早唔遲,拖到而家咁既時勢至做。

...
frank817 發表於 2020-3-4 23:37


根本要公營電視節目"寄居"於商營電視台咁耐就係畸型.
英文台係港英留落黎既過時要求,不過都開始見有逐步放寬,普通話節目比例越黎越高,又可以開9am-2am,以中共要香港逐步去英化來講,取消英文台呢個要求都係遲早既事.
作者: CSR103    時間: 2020-3-5 01:43

回覆 15# marksix1


    如果取消要求必須要有英文台嘅話,無綫、ViuTV同奇妙會唔會取消各自嘅英文台&解散英語新聞部(對ViuTV黎講係取消搵路透社做英語新聞)?
作者: CSR103    時間: 2020-3-6 01:41

回覆 12# frank817

有師兄話港台電視頻率太高影響接收,其實停模擬後港台個802Mhz唔再做電視廣播,移去較低頻率勢在必行,但一直冇聲氣移去邊?定係政府唸著到時摺左佢?

    一定會移頻率,就係唔知會移去邊度,到時候再睇啦
作者: Brainstomer    時間: 2020-3-6 01:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frank817    時間: 2020-3-6 02:38

回覆 18# Brainstomer


我都知602MHz會用嚟轉移現有多頻網,咁即係政府打算要81,96,99長期、甚至永久共用一個頻譜?

其實停模擬後,頻譜大量,係咪最好分開兩條,一條大台轉用,一條藍V專用?

例如既現慈雲山模擬大台既474MHz同506MHz,最好可以比一條(例:474MHz)大台專用,放81,再將82-85任一台移過去,以減輕586MHz咩4個台既負擔,同時474MHz仲可以放多一台,編號88,台名J8,播乜你估下?  提示:結束對82既污染。

602MHz除左放96,99,仲可以照連登仔建議,放埋now新聞台,編號97,希望還大氣電波一個清泉免費新聞台。

至於港台電視就仲簡單,佢渣著原亞視兩條模擬頻譜,慈雲山490Mhz同522Mhz,停模擬後用其中一個放31-33就得。

假設
474Mhz 大台81,84,88
490Mhz 港台 31-33
586Mhz 大台 82,83,85
602MHz 藍V 96,97,99
完美攪掂, 仲有個506Mhz同522Mhz,可以留比76,77

不過係人都知,呢個垃圾政府專做垃圾野,唔係點會攪到又遲遲唔停模擬,又長期空置602Mhz咁浪費頻譜丫,聽聞藍V本來想用亞視新台頻譜即係602Mhz,但政府唔批。
作者: CSR103    時間: 2020-3-6 02:48

本帖最後由 CSR103 於 2020-3-6 02:51 編輯

回覆 19# frank817


    唔批理由係話藍V個英文台係諗住標清出街
仲有要考慮埋4K廣播(雖然我都唔指意呢個政府會做好野)
作者: whitepowderdire    時間: 2020-3-6 08:31

回覆  marksix1


    如果取消要求必須要有英文台嘅話,無綫、ViuTV同奇妙會唔會取消各自嘅英文台&解散英 ...
CSR103 發表於 2020-3-5 01:43

Viu同奇妙都應該cut硬英文台
無綫或者會保留 至少留返一半英語時段
始終佢個Weekend Blockbuster收視都唔差
記得02年傾續牌時 無綫亞視已經爭取放寬要求
亞視好恨將國際台轉普通話台
無綫就唔介意 因為是但一邊轉都有獨家之利
作者: bbbear    時間: 2020-3-6 08:49

Viu同奇妙都應該cut硬英文台
無綫或者會保留 至少留返一半英語時段
始終佢個Weekend Blockbuster收視都唔 ...
whitepowderdire 發表於 2020-3-6 08:31


Viu 最初申請只係開一個台 奇妙開3個台 最後政府只批佢哋開兩個台 (要Viu開一中 一英)
作者: bbbear    時間: 2020-3-6 08:54

回覆  frank817


    唔批理由係話藍V個英文台係諗住標清出街
仲有要考慮埋4K廣播(雖然我都唔指意呢個政 ...
CSR103 發表於 2020-3-6 02:48

4K廣播有新頻譜 用DTMB-A 再加 HEVC 一定有4K 或 H266(8K都可能得)
作者: kutar_pika    時間: 2020-3-6 18:27

Viu 最初申請只係開一個台 奇妙開3個台 最後政府只批佢哋開兩個台 (要Viu開一中 一英) ...
bbbear 發表於 2020-3-6 08:49


睇番舊Post,當年話開三個台既係邱仔個永升(亞洲),奇妙係兩個,港娛就一個,維基就話會有兩個自製加十個轉播,另外山雞都係兩個。
作者: chue    時間: 2020-3-6 19:13

睇番舊Post,當年話開三個台既係邱仔個永升(亞洲),奇妙係兩個,港娛就一個,維基就話會有兩個自製加十個 ...
kutar_pika 發表於 2020-3-6 18:27


王生幾時話又申請牌照?
作者: kutar_pika    時間: 2020-3-6 19:22

回覆 25# chue

我成篇文都係講講緊當年喎大佬。
BTW,今日睇am見有個專欄話以今日既時勢,維基要多謝「一男子」當年唔畀佢開港視,令佢而家轉搞網購可以「發大財」。
作者: umbrella2714    時間: 2020-3-6 19:33

回覆  chue

我成篇文都係講講緊當年喎大佬。
BTW,今日睇am見有個專欄話以今日既時勢,維基要多謝「一男子 ...
kutar_pika 發表於 2020-3-6 19:22


2個新台開台前已經有人講,開左台就更加似
2個新台再播埋佢d劇基本上可能肯定,如果佢開台應該已燒哂d錢
作者: frank817    時間: 2020-3-6 23:02

Viu 最初申請只係開一個台 奇妙開3個台 最後政府只批佢哋開兩個台 (要Viu開一中 一英) ...
bbbear 發表於 2020-3-6 08:49 AM


我都聽過,奇妙當初申請開3個台,除基本粵英各一外,仲有一個走J2路線既後生台,但原來只係都市傳說,呢度已有師兄澄清

https://www.hkepc.com/forum/view ... age%3D1&page=17
248#   

https://ba_archives.ofca.gov.hk/cn/doc/fantastic_c.pdf

奇妙電視計劃營運兩條本地免費電視節目服務頻道(粵語及英語),頻道會以模擬及數碼形式同步播放。

2010 年 7 月 9 日
作者: pakchi70    時間: 2020-3-7 21:20

回覆  Brainstomer


我都知602MHz會用嚟轉移現有多頻網,咁即係政府打算要81,96,99長期、甚至永久共用一 ...
frank817 發表於 6-3-2020 02:38 AM


放now新聞台呢個贊成
不過點解唔用98要用97咁難記
作者: 死宅男@XC    時間: 2020-3-7 21:24

回覆 29# pakchi70

92 可能更好? 本身台號係 332
作者: tonysiu    時間: 2020-3-7 21:52

回覆  pakchi70

92 可能更好? 本身台號係 332
死宅男@XC 發表於 2020-3-7 21:24


咁開個91台 Viu直播台都係唔錯嘅選擇
作者: MokonaModoki    時間: 2020-3-7 21:57

回覆  pakchi70

92 可能更好? 本身台號係 332
死宅男@XC 發表於 2020-3-7 21:24

6年前有人話過公天92有now新聞台

Keyword:「麗港城天線有得睇now TV」
作者: isar    時間: 2020-3-7 22:13

VIU條CHANNEL等於半條81
放3條頻道只會有83台質素..

不過當年ATV條CHANNEL食左落肚,幾時先比返出黎?
無線有1.5條,VIU得0.5
作者: 死宅男@XC    時間: 2020-3-7 22:23

回覆 33# isar

如果係而家呢個政府 咁唔洗諗
希望有緣見到now新聞台係大氣電波或者公共天線出現
作者: bbbear    時間: 2020-3-8 06:15

本帖最後由 bbbear 於 2020-3-8 06:20 編輯
VIU條CHANNEL等於半條81
放3條頻道只會有83台質素..

不過當年ATV條CHANNEL食左落肚,幾時先比返出黎?
無線 ...
isar 發表於 2020-3-7 22:13

不過當年ATV條CHANNEL食左落肚,幾時先比返出黎?  37 (602Mhz) 明年2月會比返出黎 不過係把 TVB+VIU 轉過去
無線有1.5條,VIU得0.5 係VIU 申請開一台 最終開兩個台 及 轉去用大氣電波 如佢用光纖 就好似開電視咁用高D Bitrate
83 個 Bitrate 有3.XM 至到 5.XM
Viu 得 9M 左右頻寬 開3個台 每個台一定差過 83
作者: CSR103    時間: 2020-3-8 06:50

不過當年ATV條CHANNEL食左落肚,幾時先比返出黎?  37 (602Mhz) 明年2月會比返出黎 不過係把 TVB+VIU 轉過去 ...
bbbear 發表於 2020-3-8 06:15



    2021年2月開始602進入測試廣播階段,4月正式開始廣播
作者: chue    時間: 2020-3-8 07:39

本帖最後由 chue 於 2020-3-8 07:45 編輯

仲以為 TVB 唔做港台節目星期日朝早會做下新一季日本動畫特攝又或者最新自制節目,點知炒冷飯,佢地唔係真係以為自己D又舊又爛野收視會好得去邊?但就已經冇得收返 RTHK 既"租金",計落好似仲膠左,假如佢地係已經好多年要求,咁多年黎都冇做準備?

頂唔順,.轉 31好過,好似 32 好D喎
作者: pakchi70    時間: 2020-3-8 16:00

VIU條CHANNEL等於半條81
放3條頻道只會有83台質素..

不過當年ATV條CHANNEL食左落肚,幾時先比返出黎?
無線 ...
isar 發表於 7-3-2020 10:13 PM


年尾完咗模擬之後,如果可以比viu一條頻率先多啲發揮
我覺得真係有需要放多一條免費新聞台同83台頂下先有競爭
作者: isar    時間: 2020-3-8 19:15

仲以為 TVB 唔做港台節目星期日朝早會做下新一季日本動畫特攝又或者最新自制節目,點知炒冷飯,佢地唔係真係 ...
chue 發表於 2020-3-8 07:39



    再講就做香港早晨架啦
作者: iREC    時間: 2020-3-8 20:30

仲以為 TVB 唔做港台節目星期日朝早會做下新一季日本動畫特攝又或者最新自制節目,點知炒冷飯,佢地唔係真係 ...
chue 發表於 2020-3-8 07:39


識多一點點同藝坊星期天唔係告別 81 好幾年喇咩
作者: cpk    時間: 2020-3-8 20:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: isar    時間: 2020-3-8 20:53

其實當年ATV試過用1.6MBit播新聞,而且用左某D方法效果唔差
VIU都可以諗下

NEWS 1.6
99   ~4-4.5
96   ~3.5-4

後果96/99只有85台質素
但以83為例,3-4MBit畫質比5-6年前都要好
作者: hkaiw    時間: 2020-3-8 21:25

回覆  iREC
週日朝仲有港台節目㗎
cpk 發表於 2020-3-8 20:37

今天開始才取消,因為《藝坊星期天》及《識多一點點》也是屬於牌照規定要播放的時數內(《城市論壇》及5分鐘短節目則因為不屬於牌照規定要播放的時數內故於2016年9月被取消播放)。
作者: whitepowderdire    時間: 2020-3-8 22:05

本帖最後由 whitepowderdire 於 2020-3-8 22:11 編輯
其實當年ATV試過用1.6MBit播新聞,而且用左某D方法效果唔差
VIU都可以諗下

NEWS 1.6
99   ~4-4.5
96   ~3.5 ...
isar 發表於 2020-3-8 20:53

咪玩啦 ATV新聞都唔係高清
我寧願99更靈活插播特別新聞
橫掂新聞台都係有突發先多人睇
無綫不嬲都唔鐘意讓路俾新聞 尤其是黃金時間
早至8964、911事件、05年世貿 亞視都係靠特別新聞搏收視口碑
去年6.12 據講77台插播109令收視上升
本來一舊茂嘅開電視此後就經常賣大包送新聞
作者: cpk    時間: 2020-3-8 22:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: isar    時間: 2020-3-8 22:35

咪玩啦 ATV新聞都唔係高清
我寧願99更靈活插播特別新聞
橫掂新聞台都係有突發先多人睇
無綫不嬲都唔鐘意 ...
whitepowderdire 發表於 2020-3-8 22:05

當年ATV19做獎牌榜,一開4做直播,畫質都好過COPYCAT 85
ATV19個時長期得1.6,85有3

不過LOAD ATV12/19,直接轉台都要等一陣先有廣播
應該就係做手腳係低BITRATE下都維持個BITRATE可提供最好質素

就算唔係比個2MB都好,不過剩低兩條都畫質差 半條頻道好似唔夠10MB,得9.5
除非96台都係2,就2 2 5.5
96同新聞台就動態BITRATE 1.6-2.4 99就固定5.5,勉強開3個
反正依家99都無9.5,得返一半多D

以當年81同85台同步下,81平均5-6.8,85台就7.9-9
兩者畫質差異都細,85台由無10MB開始畫質已經差
作者: iREC    時間: 2020-3-8 23:55

回覆  iREC
週日朝仲有港台節目㗎
cpk 發表於 2020-3-8 20:37

今天開始才取消,因為《藝坊星期天》及《識多一點點》也是屬於牌照規定要播放的時數內(《城市論壇》及5分 ...
hkaiw 發表於 2020-3-8 21:25


Sor 一直以為調離六點後就無咗
作者: toylet    時間: 2020-3-9 00:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: k75052    時間: 2020-3-9 12:16

當年ATV19做獎牌榜,一開4做直播,畫質都好過COPYCAT 85
ATV19個時長期得1.6,85有3

不過LOAD ATV12/19,直接 ...
isar 發表於 2020-3-8 22:35



    85台以前12Mbit 畫質好靚,加埋5.1,好正。後來全部被閹割





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2