作者: lv123 時間: 2011-8-7 20:36 標題: 究竟有無人知今晚選港姐?
今年得14 個
又無什麼看頭。如果亞洲有野看看亞洲算可是不是。作者: rickycheng78 時間: 2011-8-7 20:40
ATV都冇野睇
睇J2 仲好
作者: 靜止 時間: 2011-8-7 20:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lv123 時間: 2011-8-7 20:47
今年都無買點,原本話有個登"sister 參加,但一早比人flour 結困都無了焦點了。
講靚,靚模吸引力大過港姐law 。
作者: 靜止 時間: 2011-8-7 21:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bluesky 時間: 2011-8-7 21:10
上網睇其它野好過....
作者: tvlhd 時間: 2011-8-7 21:14
09:30PM
明珠首映八月鉅片:戇豆放大假 Movie of the Month:Mr.Bean's Holiday

作者: CMZ 時間: 2011-8-7 21:17
fault, 結果?
作者: 靜止 時間: 2011-8-7 21:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CMZ 時間: 2011-8-7 21:53
咁又未到今晚11,15號咁嘅樣嘅
邊個聲稱嚟左香港 7年?
作者: 靜止 時間: 2011-8-7 21:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CMZ 時間: 2011-8-7 22:04
5號
跳舞跳足7年
作者: kaho724 時間: 2011-8-7 22:06
究竟有無人唔知今晚選港姐?
作者: 靜止 時間: 2011-8-7 22:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 靜止 時間: 2011-8-7 22:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CMZ 時間: 2011-8-7 22:18
頭先 last 問14號果題其實幾好答的
隱形術,通心術,變形術
分別點用......
作者: 靜止 時間: 2011-8-7 23:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 多多精 時間: 2011-8-7 23:19
科技好左有時重死,高清好得人驚
作者: waishingme 時間: 2011-8-7 23:24
呢幕搞咩....
個decoder竟然唔識做deinterlace....

作者: CMZ 時間: 2011-8-7 23:42
用咩 software?
我 WIN7 Media Center 睇好似冇事喎
作者: lv123 時間: 2011-8-8 00:00
作者: 靜止 時間: 2011-8-8 00:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lv123 時間: 2011-8-8 10:26
昨晚無看全部,看到9:30 看mr bean ,10 :00 看馬sir ,所以港姐節目吸引力不大,仲使泳裝又點呢?真是平平無奇。尤其同靚模比。看新聞話今年都多新但真什麼印象law 。今年冠軍原來06 年參加過亞姐的。
作者: hkaiw 時間: 2011-8-8 13:59
昨晚是電視看 J2、電腦邊看邊錄亞洲台,J2 播完軍曹便轉看撳錢。
作者: Tim999 時間: 2011-8-8 15:06
我睇左個尾,即宣佈冠軍的一刻,
我都係睇J2Keroro大電影4,
睇完J2,睇娛樂台相棒9...
完左相棒9,睇番港姐宣佈冠軍的一刻....
作者: 靜止 時間: 2011-8-8 20:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

