Board logo

標題: 朝早10:30 的神鵰俠侶 [打印本頁]

作者: cityhunt    時間: 2009-9-26 08:19     標題: 朝早10:30 的神鵰俠侶

有無人睇或錄來睇?
好似cut左好多咁,
因為我睇過原著小說,
好似無左好多野咁,
係套戲本身cut定TVB再cut?
作者: o_my_god    時間: 2009-9-26 14:37

張紀中有 cut
TVB再 cut
作者: Johnny1988    時間: 2009-9-26 17:59

仲要係window box





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2