作者: cityhunt 時間: 2009-9-26 08:19 標題: 朝早10:30 的神鵰俠侶
有無人睇或錄來睇?
好似cut左好多咁,
因為我睇過原著小說,
好似無左好多野咁,
係套戲本身cut定TVB再cut?
作者: o_my_god 時間: 2009-9-26 14:37
張紀中有 cut
TVB再 cut
作者: Johnny1988 時間: 2009-9-26 17:59
仲要係window box



| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |