Board logo

標題: 想問下各位ching notebook爆mon通常拎去整定換過部? [打印本頁]

作者: atrix23456    時間: 2013-2-14 20:58     標題: 想問下各位ching notebook爆mon通常拎去整定換過部?

我用緊親戚唔要的舊機 lenovo v200..唔小心跌爆左mon 上網見外國先有得訂返個芒返黎換 成千幾銀 買過部新的都夠了
作者: sonofgod    時間: 2013-2-14 21:46

taobao.....一定有..
作者: JT2106    時間: 2013-2-15 00:04

EPC一慣答法:
自己拆開部機睇下隻MON咩型號,之後上TB搵,搵到之後買落黎自己換,
唔識既話可以上YT到睇片有教你點拆,好過比錢出邊D人換…
務求做到每一個用NOTEBOOK既人都要識自己換MON…
作者: kinkin1012    時間: 2013-2-15 00:08

EPC一慣答法:
自己拆開部機睇下隻MON咩型號,之後上TB搵,搵到之後買落黎自己換,
唔識既話可以上YT到睇片 ...
JT2106 發表於 2013-2-15 00:04


Nice
作者: frmcfa    時間: 2013-2-15 00:22

EPC一慣答法:
自己拆開部機睇下隻MON咩型號,之後上TB搵,搵到之後買落黎自己換,
唔識既話可以上YT到睇片 ...
JT2106 發表於 2013-2-15 00:04



    if you get sick, you can also taobao some body parts and change it yourself.  it's so easy!
作者: dzzyan    時間: 2013-2-15 00:40

聽講華強北都幾好喔,不過TB就方便咯!
作者: GEISS    時間: 2013-2-15 00:45

咁就又要人仔300!
作者: atrix23456    時間: 2013-2-15 18:32

taobao好似得n200 15吋..搵唔到v200(12吋)
thx樓上各位ching解答
作者: speedmate    時間: 2013-2-22 01:36

行開深圳可以去下華強北, 個度有 d 師傅專幫人整機
作者: babi    時間: 2013-2-25 22:37

爆左好大個既TV PANAL呢?
作者: vincentysh    時間: 2013-2-26 12:08

回復 3# JT2106


我都係用呢個方法.
過左保養. 維修太貴.
作者: Smallduck456    時間: 2013-2-27 14:35

有保就拎番去整 心理安全D
作者: koelner73    時間: 2013-3-8 00:35

拎上華強北整!
作者: haroldchim    時間: 2013-3-16 14:09

回復 3# JT2106


haha..gd
作者: smarthei    時間: 2013-3-19 13:53

我試過 eeepc x101 跌爆 mon ,掉左佢又可惜,死馬當活馬醫。上淘寶買過一塊鏡面 mon ,索性換左塊霧面 mon,現在效果唔錯。
作者: 百式mkII    時間: 2013-3-23 09:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: giga.    時間: 2013-3-31 22:04

如果自己買到料不妨一試
反正唔整又擺係度
作者: taipos700i    時間: 2013-4-5 08:03

整係ok 但要有心理準備
作者: longlong240    時間: 2013-4-14 21:11

回復 1# atrix23456


    Notebook壞Mon會順便升級
    Netbook壞Mon會改裝做NAS





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2