Board logo

標題: mobin m1 netbook 想加到2g [打印本頁]

作者: toshuwah    時間: 2013-1-24 13:07     標題: mobin m1 netbook 想加到2g

有部mobin m1 netbook 得1g 667 ddr2 ram,想加到2g,請問各位,如果用2g 800 ddr2 ram會唔會開唔到機.
謝謝!
作者: Xingson    時間: 2013-1-24 23:33

有部mobin m1 netbook 得1g 667 ddr2 ram,想加到2g,請問各位,如果用2g 800 ddr2 ram會唔會開唔到機.
謝謝! ...
toshuwah 發表於 2013-1-24 13:07


一樣用到冇問題。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2