標題: acer ao756一問 [打印本頁]
作者: yagami_l 時間: 2012-12-12 15:21 標題: acer ao756一問
本帖最後由 yagami_l 於 2012-12-17 00:49 編輯
請問acer ao756睇720p/1080p影片。合適嗎?
小弟大多數都只用黎做文書同睇少少電影。
而acer的電腦評價如何?
謝謝

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |