Board logo

標題: 想幫netbook加ram [打印本頁]

作者: tungtung00    時間: 2012-10-4 21:37     標題: 想幫netbook加ram

我個部個ram都係得1gb(DDR2 533 MHz),平時閑置都已經食左半gb ram,於是我想加多1gb ram ,但係出面應該冇得賣 DDR2 533 MHz  既ram,我買條1066 入落去得唔得
作者: x654    時間: 2012-10-4 22:55

你不如帶部機去cut昇問下!
之前加ram都佢(員工)開條ram加落去試!
作者: manling    時間: 2012-10-4 22:56

睇返說明書咪知可以用幾多ram.
作者: manling    時間: 2012-10-4 23:08

樓主係咪應該換?而唔係加呢?
作者: Gore    時間: 2012-10-5 10:59

你買條DDR3隊落塊DDR2板度就梗係唔得啦.
睇番說明書(唔見左就去官網down番),記住最大用到乜ram就出去買啦,搵唔到全新至少都有二手.
二手怕唔得就帶埋部機出去試.
作者: Thermo    時間: 2012-10-6 01:05

netbook通常得一條ram槽, 樓主可以買條DDR2-800 2G代替舊果條1G DDR2-533.
作者: c2316    時間: 2012-10-7 02:06

我覺得CPU太慢,加唔加都係咁,
作者: max3306kin    時間: 2012-10-9 16:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 叔叔不行鳥    時間: 2012-10-10 10:10

加乜鬼,
用緊ddr2 呢d雞肋野仲掟錢落去?
咪玩啦
作者: KinChungE    時間: 2012-10-14 15:10

加乜鬼,
用緊ddr2 呢d雞肋野仲掟錢落去?
咪玩啦
叔叔不行鳥 發表於 2012-10-10 10:10


有乜問題?
始終平過換機好多

就算新netbook都唔代表會有2GB RAM俾你
作者: yeungwah    時間: 2012-10-15 11:11

如果真係想加ram 最好帶埋部netbook 去,我試過買錯左,用唔到要返去換。
作者: 叔叔不行鳥    時間: 2012-10-15 14:50

有乜問題?
始終平過換機好多

就算新netbook都唔代表會有2GB RAM俾你
KinChungE 發表於 2012-10-14 15:10


無話有問題
錢多咪即管買囉~
作者: ahwah133    時間: 2012-10-15 16:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 咁理想點呀    時間: 2012-10-15 18:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2