Board logo

標題: netbook 放廳駁電視同 mon 睇戲聽歌..... [打印本頁]

作者: dls2046    時間: 2012-1-21 15:06     標題: netbook 放廳駁電視同 mon 睇戲聽歌.....

聲效係軟肋....但又無 slot 可以插 soundcard,有套籮記 5.1 多左出黎,有無 D 外置既 soundcard 推介?
作者: proswing    時間: 2012-1-24 01:51

creative 的USB soundcard品質OK的





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2