Board logo

標題: 而家仲有冇人買netbook? [打印本頁]

作者: namiatnahc    時間: 2011-8-18 17:44     標題: 而家仲有冇人買netbook?

tablet咁流行, netbook賣到二千樓下仲有冇市場?
作者: killuakam    時間: 2011-8-18 18:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SSII    時間: 2011-8-18 18:36

仲有
以前d人係買netbook上網,玩
e家呢班人轉曬買pad

但仲有一班人係拿黎做文書野
netbook仲有市場
作者: 白髮隨風    時間: 2011-8-18 18:57

二千樓下我一定會買,不過要係N570雙核及中文鍵盤,易拆底蓋方便升級.
作者: firewar    時間: 2011-8-18 19:03

我會買,最緊要平.....細細部夠輕.....出街做野一流...好過用公司重到死既NOTEBOOK
作者: namiatnahc    時間: 2011-8-18 20:46

要做文書, excel, word果啲, tablet又真係唔掂
作者: killuakam    時間: 2011-8-18 22:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken001    時間: 2011-8-18 22:06

去旅行都好好用
作者: namiatnahc    時間: 2011-8-18 22:10

無錯, 試過有次偷懶唔帶netbook只帶ipad, 去到某酒店冇wifi, 只得lan port... 即時暈低左!!!!!

去旅行都好好用
ken001 發表於 2011-8-18 22:06

作者: ken001    時間: 2011-8-18 22:15

無錯, 試過有次偷懶唔帶netbook只帶ipad, 去到某酒店冇wifi, 只得lan port... 即時暈低左!!!!!

...
namiatnahc 發表於 2011-8-18 22:10



    帶ipad去旅行要買呢個,咁就包冇衰
http://www.tp-link.com.cn/pages/promos/wireless/2011-04-26/
作者: namiatnahc    時間: 2011-8-18 22:17

原來有啲咁既野? 都幾實用, 幾錢啊?

回復 10# ken001
作者: ken001    時間: 2011-8-18 22:21

原來有啲咁既野? 都幾實用, 幾錢啊?

回復  ken001
namiatnahc 發表於 2011-8-18 22:17



    http://www.tuncow.com/post.php?post_id=4015
作者: namiatnahc    時間: 2011-8-18 22:43

百零蚊又OK喎! 起碼帶少netbook個大火牛, 除笨有精

ken001 發表於 2011-8-18 22:21

作者: tanker    時間: 2011-8-18 23:09

之前见有开仓 Netbook 卖 $999, 打算试试, 原来系 display。
如果 $1000 以下可以考虑。
作者: Koala_Bear    時間: 2011-8-18 23:14

做文書處理都係netbook好d﹗
作者: namiatnahc    時間: 2011-8-18 23:29

同意, 我試過用ipad黎玩個excel, 根本冇左隻mouse同right click, 完全冇晒啲功能

同埋冇個實體keyboard, 打篇短文都好似要成年咁耐!

做文書處理都係netbook好d﹗
Koala_Bear 發表於 2011-8-18 23:14

作者: skeyeung    時間: 2011-8-19 00:26

tablet咁流行, netbook賣到二千樓下仲有冇市場?
namiatnahc 發表於 2011-8-18 17:44



我有朋友近排都打算買netbook
始終做文書, pad即使加kb都冇netbook咁好
作者: pcman123    時間: 2011-8-19 03:49

所以我咪背出了個肩周炎囉,以前只是一部 notebook,到 netbook 的年代以為可以輕一點,但到 ipad 出埋就更慘,一個郵差袋放了 netbook,ipad,M4/3 相機就這樣出事了!
作者: henryliu    時間: 2011-8-19 06:29

NETBOOK 而家好少人買啦。因為有三星 PAD, IPAD,,,比人選。
作者: isar    時間: 2011-8-19 07:52

其實netbook有佢根本性既定位問題
要一路hit落去係好難..

而ipad個類,難聽講句,有幾多人會用黎做文書
作者: leoglas    時間: 2011-8-19 08:08

去旅行都好好用
ken001 發表於 2011-8-18 22:06


絕對贊同。
作者: mrleung    時間: 2011-8-19 10:20

冇啦,everyone use Xpad
作者: 邪惡的化身    時間: 2011-8-19 21:12

用左3年既notebook賣左出去, 買部netbook
但部netbook用左2個月就賣出去, 買部tab返泥

個人認為一係用notebook, 一係用tablet
netbook真係兩頭唔到岸
作者: sailoralan    時間: 2011-8-19 21:51

係粒cpu慢d
遲d出快d既cpu
netbook就好好用

作者: hugonic    時間: 2011-8-19 22:56

俾我揀既話...文書既野我會買notebook ..而家出到都好輕下...又快過netbook
tablet 唔買都得喇..部電話都夠做
作者: goggle    時間: 2011-8-20 10:43

Wait for ultrabook...
作者: ilwingkaka    時間: 2011-8-22 16:49

點都有啦...只係俾PAD食左好大個市場
NETBOOK做文書一流,又輕便
而且真係去旅行當HD用放下相,UPLOAD下野
PAD D人話都可以做文書,但我用過真係唔方便,有D格硬黎..
作者: meol    時間: 2011-8-22 22:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2011-8-22 23:56

係粒cpu慢d
遲d出快d既cpu
netbook就好好用
sailoralan 發表於 2011-8-19 21:51

2015年netbook個粒U=現在amd 6核
作者: SonicKei    時間: 2011-8-23 00:10

netbook真係pad既過渡產物,,
作者: clau    時間: 2011-8-23 02:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iamjudge    時間: 2011-8-23 08:42

現在一堆 Pad , 而且 12" notepad 又不算貴, netbook 真係就快 byebye
作者: rayshum    時間: 2011-8-23 08:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smart34hk    時間: 2011-8-24 12:00

Netbook 用來上下網, BT 下都ok
作者: hkpeople123    時間: 2011-8-24 12:21

i love netbook
作者: john2000    時間: 2011-8-24 15:20

反而想買部 Asus x101 玩下。
作者: lau9876547    時間: 2011-8-24 17:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: computer1975    時間: 2011-8-24 20:04

NETBOOK 而家好少人買啦。因為有三星 PAD, IPAD,,,比人選。
henryliu 發表於 2011-8-19 06:29


不過用Android裝不到PC軟件
作者: computer1975    時間: 2011-8-24 20:05

二千樓下我一定會買,不過要係N570雙核及中文鍵盤,易拆底蓋方便升級.
白髮隨風 發表於 2011-8-18 18:57


易拆底蓋 x2
方便換SSD和Mini PCI-e設備
作者: bilibala328    時間: 2011-8-24 20:06

始終有keyboard方便好多
作者: pcman123    時間: 2011-8-25 14:44

仲想整翻部 Samsung N150 plus 的意念!
作者: momo2004    時間: 2011-8-25 15:04

仲想整翻部 Samsung N150 plus 的意念!
pcman123 發表於 2011-8-25 14:44



買左幾耐 ? 咁快壞 ? 我仲想買 tim
作者: drbear    時間: 2011-8-25 15:59

想入部LENOVO S205
作者: chow1975    時間: 2011-8-25 17:14

依家d arm tablets無得取代 netbook
價錢, 方便性, 相容性, 功能, 實用性 都好過tablets
作者: pcman123    時間: 2011-8-25 19:57

回復 42# momo2004

SORRY,誤導咗你,我意思係想整翻部嚟玩!
作者: hkpeople123    時間: 2011-8-26 14:43

回復 40# bilibala328
同意
作者: hkpeople123    時間: 2011-8-26 14:43

回復 43# drbear
this is good netbook
作者: rickee    時間: 2011-8-26 16:42

我想問如果我想買lenovo s100 / acer happy2…買個時可唔可以加錢叫舖頭幫我裝xp?
作者: ttalex88    時間: 2011-8-26 17:08

回復 48# rickee

當然可以, 自己裝有問題?
作者: rickee    時間: 2011-8-26 17:32

回復  rickee

當然可以, 自己裝有問題?
ttalex88 發表於 2011-8-26 17:08

佢地叫我up去win7 home仲好喎
作者: ttalex88    時間: 2011-8-26 17:56

回復 50# rickee

行WINDOW7超慢
作者: lennon    時間: 2011-8-27 00:49

netbook有大hard disk放旅行相,pad暫時做唔到。
作者: hkpeople123    時間: 2011-8-27 01:09

回復 52# lennon
netbook can use photoshop
作者: deep@hkepc    時間: 2011-8-27 01:44

平平地買黎送禮都得
作者: rayngwm    時間: 2011-8-27 14:53

總之各取所需, 買開netbook黎純粹玩o既姐仔哥兒們一見乜pad物pad簡直係如獲至寶啦, 至於好似我呢d用黎做野o既又點會覺得pad pad取代到netbook呢? 呢排我放大假但係依然要做好多公司野, 部S7簡直係我不可或缺o既好幫手. 買野, 諗左想要黎做乜先, 到時買錯左唔好話俾人呃左, 好失望云云, 係你買錯野與人無尤. 邊隻取代邊隻亦會係無盡o既爭論.
作者: rickee    時間: 2011-8-28 13:20

總之各取所需, 買開netbook黎純粹玩o既姐仔哥兒們一見乜pad物pad簡直係如獲至寶啦, 至於好似我呢d用黎做野o ...
rayngwm 發表於 2011-8-27 14:53

其實我都差唔多~所以最尾都係決定入多部netbook,唔用tablet,不過而家市面上新ge tablet都老屈用win7簡易版…但我又電腦白痴…唔知而家D硬件配合上用xp定up上7 Home好@@
作者: nelson    時間: 2011-8-28 19:32

入左部EEEPC 1215B $ 3,480
12.1" E-350 另外再加到 8GB RAM 1.4KG

返學用一流
作者: hkpeople123    時間: 2011-8-28 20:09

回復 57# nelson
my netbook hp dm1
作者: slt    時間: 2011-8-28 21:51

netbook不是被pad取代,而是被CULV。netbook剛出時要賣三千幾四千蚊,現在CULV也是差不多售價。

pad至多係夾在PMP、手提遊戲機,同埋智能手機的產物,尤其很快就會取代前兩者。
作者: rayngwm    時間: 2011-8-29 11:11

本帖最後由 rayngwm 於 2011-8-29 11:13 編輯

回復 59# slt

師兄所言甚是. 希望早日1KG CULV notebook普及化(即係平民化三千蚊樓下~)

如果有S7+CULV咁就真係用一世咯..
作者: jasonwkc    時間: 2011-8-29 22:49

我覺得最緊要係輕
同埋舊電用得耐
快定慢反而唔重要!!
行WINDOWS, 就算只係行WINXP我都覺得ok
作者: kelvin_lkm    時間: 2011-8-29 23:22

除非Net Book 好似Mac Book Air 咁輕
又做到$2000 內
唔係既真無咩生存空間
作者: ttalex88    時間: 2011-8-30 09:37

回復 61# jasonwkc

netbook 行xp 一定快行 window7 starter
作者: bakamono    時間: 2011-8-30 11:10

大家都做到ge功能只係睇下邊個用上黎方便d...

[attach]1240664[/attach]

日常返工帶ge野 + desk @ work
作者: 無飯已完    時間: 2011-8-30 11:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CoolChocolate    時間: 2011-8-30 12:23

我係netbook size, notebook 性能
作者: EXSIAN    時間: 2011-8-30 15:24

隨然現在平板大熱,但是我還是會選擇NETBOOK.
因為實體鍵盤對我來說很重要.
雖然平板也能裝上外接KB,可是這樣就失去了平板易帶的優勢了.
我不想每次出門都要背背包.
作者: kenedly    時間: 2011-8-30 15:49

no 啦。。。notebook 屏幕大很多
作者: Wah On    時間: 2011-8-30 16:13

No la...    change to pad.
作者: eric702    時間: 2011-8-30 17:50

絕對贊同。
leoglas 發表於 2011-8-19 08:08


絕對贊同。 x 2
作者: alexchoy    時間: 2011-9-2 12:31

我都心郁郁想入返部2手netbook玩下。1K左右己經有了。
netbook 同 PAD 始終係2樣野。
PAD 係主打娛樂。
NB 就做文書野 同 上下網。
之前買過部PAD,用左個零月就賣走左,個人黎講用途不大。
作者: 0zone0    時間: 2011-9-2 13:33

本帖最後由 0zone0 於 2011-9-2 13:39 編輯

其實用netbook幾"抵"!
如果唔喺用嚟打機,要嚟睇片,上網,做吓文書,APU的netbook夠有凸,一部E350 netbook,4千到 (遲啲愈來愈平),但就有正版Win7,你組部desktop,平極都要2、3千,又要比多千6買win 7 OS,雖然效能喺好好多,對普通用家都喺用唔晒!

我諗住將來唔玩desktop,改用APU netbook算,買多隻24寸mon,connect HDMI 上網用!
作者: komachung    時間: 2011-9-5 19:28

返工.拎出街見客好用既都.....
起碼細部,又有OUTPUT插MON PRESENT先
作者: rtrtrtrt    時間: 2011-9-7 09:52

i use netbook for bt and foxy
作者: 細RAM    時間: 2011-9-7 12:42

我都心郁郁想入返部2手netbook玩下。1K左右己經有了。
netbook 同 PAD 始終係2樣野。
PAD 係主打娛樂。
NB  ...
alexchoy 發表於 2011-9-2 12:31


當輔助機一流, 而且二手價真係好平, 抵用!!!
作者: help6288    時間: 2011-9-7 14:32

1000蚊同一位師兄買左部二手hp mini 311
9成新...又超到頻...又有ION...個look又型
作者: jasonwkc    時間: 2011-9-7 19:54

回復 76# help6288

好價播!!
可以ION播到片
又慳電真係動物機之選!!
作者: keithpktkl    時間: 2011-9-7 20:29

唔知netbk玩唔玩到visual studio
如果得既都想買番部番學用
作者: 好男兒    時間: 2011-9-8 00:38

yes ar, bring for travel use
作者: leeyanyuet    時間: 2011-9-9 00:38

Netbook 比較方便進行文書工作。
作者: marktang04    時間: 2011-9-9 20:45

平細部夠輕就買..
作者: linuschui    時間: 2011-9-10 18:03

yes ar, bring for travel use
好男兒 發表於 2011-9-8 00:38


我上個月去旅行 , 帶了兩部NETBOOK ... 同太太一人一部上網 ... 唔駛爭
作者: 小修羅    時間: 2011-9-11 06:55

netbook 同pad 始終唔同
有時去外地又局住要處理文件戈d 都係要拎電腦
但大大部又好鬼重既時候拎netbook 就岩哂
作者: ricyuyc    時間: 2011-9-11 11:59

依個又 pad,個又 pad…
泳衣、Bra 入面兩塊就叫 Pad~
屏板機有名 o架,叫 Tablet 或者 Slate
作者: pcman123    時間: 2011-9-11 12:36

netbook 同pad 始終唔同
有時去外地又局住要處理文件戈d 都係要拎電腦
但大大部又好鬼重既時候拎netbook 就 ...
小修羅 發表於 2011-9-11 06:55



   
坐巴士用 ipad,到 coffee shop 用 netbook,而家背到個肩好痛!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2