Board logo

標題: 行 Ubuntu,有咩平 NB 可以介紹 [打印本頁]

作者: cmcvista    時間: 2011-3-12 11:29     標題: 行 Ubuntu,有咩平 NB 可以介紹

部 NETBOOK 只係打算用黎上facebook、打下文件、睇下youtube 咁,冇咩其他要求。
但係而家市面上既 NB 通常都會有個 Win7 Starter , 又唔太好用又貴。
唔知各位 CHING 又有咩平平地NB既可以介紹 ?
作者: cmcvista    時間: 2011-3-12 21:58

PUSH 推推先
作者: computer1975    時間: 2011-3-12 23:23

無線網卡問題大些,可能要自己compile kernel,其它沒有什麼大問題
作者: Marry    時間: 2011-3-14 01:43

可考慮已安裝 Ubuntu 的山寨 NETBOOK…
相容性一定無問題,不過品質就差d…
作者: icarus-c    時間: 2011-3-14 08:29

跟Linux既機型會少好多
但其實一般跟Windows既電腦行Linux冇問題, 不過要留意wireless, graphics card
作者: hwkit    時間: 2011-3-14 09:34

用華碩,自己裝ubuntu. 貴少少,但好好用。
我自己用緊1005PE+ubuntu remix版,差不多一年,沒有投訢,好用。
電池用了一年,每天Charge,冇熄機(行Sleep Mode),都正常。(現在還行到四,五個鐘頭)
若Harddisk改用SSD就更好。我用來打機,上網,行VirtualBox+WindowsXP, XBMC睇片,mythTV, Blue tooth行Apple Magic Mouse, 耳機等...
作者: erickleung    時間: 2011-3-14 09:43

不要找山寨. 他們必會將貨就價. 總會有一樣硬件ubuntu查找不到. 由touchpad, bluetooth, wifi, lan card, .....
我會帶ubuntu手指, 逐一boot機測試, 肯定一切無誤才考慮.
他們或有linux跟機, 但都改裝過, 只有跟機的linux才可以用. 當然他們的driver是不會公開. 所以不能用到ubuntu上.  有能力自己改裝都不會這樣花時間.
最安全和open sourced支持的應該是 Asus, Acer 等機種吧.  我用msi, 同一規格有windows和Suse版本.  我的ubuntu10.04只能在windows上通過所有試機.  SuSe機卻不能! 要千萬小心的選.  
我不喜歡最新的ubuntu界面, 很慢的. 己經轉用mint.
作者: cmcvista    時間: 2011-3-19 11:39

想問咁多位 ching , 用 ubuntu 會唔會比用 Windows 更加慳電 ?
好多時 netbook 用 win7 starter 只行到 3 個鐘頭 ... 用 ubuntu 會唔會好 D ?
作者: laueye    時間: 2011-3-19 13:09

有部s10-3抽獎機未用過, 有無興趣





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2