標題: 有冇ching知Toshiba NB550D有冇鋪入左C-50版本? [打印本頁]
作者: bluesky100 時間: 2011-2-11 01:38 標題: 有冇ching知Toshiba NB550D有冇鋪入左C-50版本?
有冇ching知Toshiba NB550D有冇鋪入左C-50版本??
i want to buy C-50 =_=
作者: waiw2000 時間: 2011-2-11 02:34
代理未見有C-50
要C-50 ge你再等下吧..
作者: bluesky100 時間: 2011-2-11 03:24
乜香港代理會出c-50 ver咩?_?
