標題: 電腦袋一問 [打印本頁]
作者: 本人係勁人 時間: 2011-1-27 04:01 標題: 電腦袋一問
電腦袋買ZEROSHOCK好唔好????????
佢係咪平又正?
幾錢到?
又有無第二隻?
作者: himegoto 時間: 2011-1-28 13:14
i just want to know where i can find zeroshock bags in HK...
作者: homing53 時間: 2011-1-28 15:03
上網睇到有隻幾令,apple網
作者: 肥肥 時間: 2011-1-31 05:23
時代廣場citysuper 文具部
睇啱記得問價,個標價唔準。

