作者: nanno 時間: 2010-10-24 11:14 標題: Lenovo S10-3t touch mon 敏感度拍唔拍得住iPad ?
本帖最後由 nanno 於 2010-10-24 11:21 編輯
Lenovo S10-3t touch mon 敏感度拍唔拍得住iPad ?
作者: foggie 時間: 2010-10-24 21:37
拍唔住

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |