作者: strivekin2 時間: 2010-9-16 00:07 標題: netbook唔抵買,想買都唔好而家
我一直都建議朋友,唔好買netbook
係買都買culv
真係要買就買1366x768的,因為1024x600真係 [ 兒童電腦 ]
而家都係, 不過多左一樣
n450果d係倉底,去哂就到n550雙核心
起碼都等n550,都有su3500的性能吧
真係買左部機唔夠二個月先見成堆機升哂級,那時就無奈..
作者: JT2106 時間: 2010-9-16 00:36
依家所有既電腦都唔抵買,想買都唔好而家
我一直都建議朋友,唔好依家買電腦
係買都過多幾年先買
真係要買就買1920x1080的,因為1366X768真係 [ XX電腦 ]
而家都係, 不過多左一樣
依家果D係倉底,去哂就到??? (唔知幾多)核心
起碼都等多唔知幾年,都有 i7-980x 的性能吧
真係買左部機唔夠幾年先見成堆機升哂級,那時就無奈..
作者: springsonatahk 時間: 2010-9-16 06:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: springsonatahk 時間: 2010-9-16 06:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 6seven 時間: 2010-9-16 09:36
su2300(雙核)都唔覺快,可況su3500(單核).......
su7300先叫正常電腦,又同netbook有一段距離,不論價錢與效能.
作者: sidney 時間: 2010-9-16 13:55
寸得好好笑,睇完笑左,我每日都見唔少(網上/非網上)呢D人,都睇都"化"哂!
作者: c2deep 時間: 2010-9-16 16:54
所以我都同D朋友講, 唔急用等到4核Netbook賣二千五蚊先至買.
作者: Airbus380 時間: 2010-9-16 22:36
係播! 到八8月十七先買月餅咪抵囉!
等你女友到50歲先娶佢,咁仲唔貼埋大床俾你!
真精明喇你!!!
作者: JT2106 時間: 2010-9-17 00:24
我D回覆真係好發自內心,想講就講出黎,如有得罪真係唔好意思…
但我有時都真係好想問下"人",咁怕一樣產品OUT,
咁佢地係咪一直以黎所有 電器/電腦/手提電話 等等既野都從來唔會買???.....
作者: nocturnecmf 時間: 2010-9-17 00:58
呢個世界就係咁多姿多采, 各人需求不同, 無話蠢唔蠢, 咩都係自己選擇的
到唔適用時自然會換, 我都唔信你一部電腦用到老啦, 一部電話用到老啦, 一件衫穿到老啦, 咁唔通又話你蠢咩
換野次數多少, 因人而異啦, 換個角度睇事物吧~你自己找到你需要的, 非常好!
我完全明白你的意思(很多人也是明白的), 但我發覺做人唔使咁好心教人既, 因為係教唔到的, 講9億萬次都係無用的, 自己親身經歷過才會思考和去選擇的
作者: rockyw 時間: 2010-9-17 01:38
netbook個前景都幾慘, 先前俾culv打, 而家直頭俾apple iPad打到無得還擊甘淨, 不過都算食過一水, 算係功成身退
作者: Faye 時間: 2010-9-17 02:07
我一直都建議朋友,唔好買netbook
係買都買culv
真係要買就買1366x768的,因為1024x600真係 [ 兒童電腦 ]
...
strivekin2 發表於 16-9-2010 12:07 AM
睇到呢句,我覺得樓主過份天真
netbook個賣點係平,細部,有keyboard
唔係個個都需要大mon/效能至上
作者: sidney 時間: 2010-9-17 10:55
本帖最後由 sidney 於 2010-9-17 11:03 編輯
仲有,唔係個個都要ipad果d高解像度,但竟然有人話netbook俾ipad 打殘!人地用netbook就係貪細+keyboard,開會見客打文件不知幾好,ipad可以嗎?我唔信篤個mon個虛擬keyboard方便得過實體keyboard
仲有乜乜"食過一水","功成身退"全部廢話,根本唔同市場,netbook嚴格黎過唔係"net",係"文書",叫文書機較貼切
作者: sidney 時間: 2010-9-17 11:08
八月十七呢句好正,又話者年初一花市收左先去拾花
作者: 文初 時間: 2010-9-17 11:37
唔好買電腦啦
部586 用一世啦
夠架啦
作者: rockyw 時間: 2010-9-18 18:18
我吾知點解你好似講到好興甘, 我自己都有部hp netbook, 但都等緊部iPad黎, iPad搶左一大截netbook market share係事實, 連netbook廠自己都係甘申, iPad開始甚至危及小部份notebook 市場, 至於你話開會做野, 我真係好少見到公司做野用細netbook, 多數最少都12", netbook 細keyboard細mon, 加埋atom既效能, 點都吾夠一般notebook 揮, 而netbook競爭力大不如前係事實
作者: fox666 時間: 2010-9-18 18:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: strivekin2 時間: 2010-9-18 23:55
其實本身係好心提下各位..
我係nc10到香港一星期內買的人
效能方面我換了ssd入去順番,就是mon解像1024令我做好多野都唔得
photoshop開唔到,睇網頁永遠差少少..
之後就換左1810t用到而家..
如果唔係,我都唔會開post提大家...
買左,幾個月後就一定明白我講什麼
又無買只係得個講,你們講多幾年都是沒有意思..
作者: Faye 時間: 2010-9-19 00:20
我覺得你只係買左樣唔岩自己既野..然後好興...
我唔係淨係話你一個,因為n多人都錯買netbook,然後爆粗
然而反對一件商品唔能夠由你個人需要出發囉..
我都買左部n130比阿媽
無要求,最緊要細部,我又想比佢學用keyboard
非常適合
作者: roylkh 時間: 2010-9-19 11:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: isar 時間: 2010-9-19 17:23
現實就係咁...
netbook本身都不是什麼好東西,只不過一味平...
之後就開始貪,想用netbook做埋notebook既野
早陣子見雜誌CULV特輯,講明係取代netbook地位,
基本上個勢係點大家都知。
年頭同年中見CULV同netbook取態係兩碼子回事,
對CULV有保留既人,有,但到今日都不能不面對現實。
係intel限制問題,定係用家問題,深究都沒意思。
因為intel無限制CULV發展。
netbook做到,CULV都得..
CULV做到既,netbook卻唔得。
atom n550,送比我或者會考慮下....
有人鐘意netbook,實有,不過個market share只會逐佔縮細咁解。
買完第1部netbook,第2部仲係咪netbook?
買IPAD好過。
作者: fox666 時間: 2010-9-19 18:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: strivekin2 時間: 2010-9-19 23:38
netbook唯一好用是旅行,用來在酒店上網存相
ipad做唔到(在我而言)
是不可能像netbook一樣跌碰撞而不肉赤
現在是弟弟私用機,旅行就會拿來一用..
夠殘又殼花,過海關不用打稅
相反太新靚有時反而...
作者: sidney 時間: 2010-9-20 19:07
你又知人地冇買? 我用左兩年,不知用得幾enjoy
作者: JT2106 時間: 2010-9-20 22:46
哇,
好勁喎,一星期內買NC10既人呀…
你要咁講既話,多年前一出 EeePC 701 個班人都未出聲啦,幾時論到你…
基本上你連自己想要D咩都未知,之後就買NETBOOK話覺得佢差,咁係你自己問題…
試問一部 Benz C仔 又點同一部 CIVIC 比呀…市場定位都唔同…
作者: strivekin2 時間: 2010-9-20 23:27
不是自己要d咩唔知
買nc10時果一刻並沒有culv的藍圖
是出了culv,那麼比較起來就弱不禁風...
我想要的是在街上網和做野,只是用起來
culv好很多倍
我身旁有很多朋友也是想買細細部機仔玩下
買左果d,都對1024x600有意見
效能...我桌上的仍是athlon 64 3200+
就是身邊多後悔朋友,才在這裡去提示一下大家
唔同當日
有culv平台,3000元已經可以買到水貨1410t su2300
你仲買唔買netbook..真係要三思
作者: henrietta 時間: 2010-9-20 23:42
我買901時也沒有culv的藍圖
現在的901只用來BT同print野
作者: strivekin2 時間: 2010-9-21 00:28
計起上來,901在1024x600中也叫是最好
又輕又慳電
作者: slt 時間: 2010-9-21 00:31
本帖最後由 slt 於 2010-9-21 01:03 編輯
我部901的用處
1. 上網,尤其最近買左隻3G手指
2. 修改已有的word和excel檔案(不是create一個新的......咁細部機會做死人)
3. 外駁VGA用來present powerpoint
我其實有諗過想換機,但係望落始終係一分錢一分貨,依家賣三四千蚊貨色的機種,(我覺得)唔會好得過我部 901 好多
一出netbook時我無買,係因為覺得新出既時候一定係吊高來賣,況且雖然個mon係7吋,但係機身係同901一樣大。
當年出901時,另有一部900係行Celeron M 353的 (當年一出Atom CPU後,Celeron M旋即被人打入冷宮),
至於1000H,貴過901一截之餘,電池又沒有因為螢幕大了一吋而upgrade,故也不考慮了
其他牌子的,當年除了Lenovo netbook有個express card slot外,其他牌子,毫無新意,不看也吧。
唯一遺憾的,是901只有1024x600解像度,當login Yahoo email時,每次都整一個畫面叫你用臨時HTML版還是繼續login
至於樓主所講的雙核CPU,當然一定快過單核,如果我今天無netbook而去買機,都會揀一部雙核機去買。但係,一來耗電多了,二來,Atom 270 可以行兩條 thread 已經算係咁,至少好過一開始時候買的 7吋mon + Celeron M netbook 一截啦
作者: bbq_9239 時間: 2010-9-21 00:58
呢樣野....我buy樓主多....
因我都係過來人....
而家有點後悔....
作者: strivekin2 時間: 2010-9-21 02:09
我不是借錢供機,我是當送了件小禮物給弟弟
有一部netbook都唔叫什麼後悔,起碼有一部能安心粗用的機
去旅行就諗都唔洗就拿出外用...
只是,列一些因素出來,而家想買機的,自己思考吧..
作者: Cartesius 時間: 2010-9-21 07:28
都係果句啦
早買早享受,遲買平幾舊
我自己(相信唔少人都係)o既心態係:
平平地買部機出街上下網,
最緊要都係輕身同電夠長氣姐
所以無話遲d買粒u好d解像度好d的問題...
其他野,留返返屋企用desktop做啦
作者: dogplus 時間: 2010-9-21 10:40
$2000 6Cell電,自己裝window
cluv/ipad有排都未做到呢個價呀﹖
作者: john2000 時間: 2010-9-21 11:14
一睇到標題就想起 2007 年 eeepc 701 起初發售時
作者: sidney 時間: 2010-9-21 19:06
但到依家仲大把人用701用得津津有味,貪佢夠細夠輕粗用
作者: sidney 時間: 2010-9-21 19:15
本帖最後由 sidney 於 2010-9-21 19:21 編輯
同我一樣,出街上網、做文書工作,要咁勁做乜?要做一一大尸野留返勁機做啦,netbook 最緊要輕,慳電;話買左後悔果D人係因為買果陣唔知自己買既目的,唔係netbook 本身既問題
你買架飛機諗住用黎上太空,點知上唔到,就話飛機廢,就叫人唔好買住,話十年後飛機可以上太空,遲D先買
作者: Cartesius 時間: 2010-9-21 20:17
我都仲係用緊佢,
但我好錫用架

作者: 真衰鬼 時間: 2010-9-21 22:28
我一直都建議朋友,唔好買netbook
係買都買culv
真係要買就買1366x768的,因為1024x600真係 [ 兒童電腦 ]
而家都係, 不過多左一樣
n450果d係倉底,去哂就到n550雙核心
起碼都等n550,都有su3500的性能吧
真係買左部機唔夠二個月先見成堆機升哂級,那時就無奈..
strivekin2 發表於 2010-9-16 00:07
我只能說,至少運行XP SP3夠力,行Antivirus唔lag機才算合格。早前我部U1010上左SP3之後,慢到冇朋友,結果還原為SP2一直冇升過。Antivirus都不能安裝,否則lag到hang 機,最近分左手上左P1620二手野。
依家不但行SP3冇問題,Win7都上到!裝埋Antivirus都冇死雞!
行3cell 電2.2磅,算合附我重量上要求。
正啊!
作者: 真衰鬼 時間: 2010-9-21 22:32
su2300(雙核)都唔覺快,可況su3500(單核).......
su7300先叫正常電腦,又同netbook有一段距離,不論價錢與效 ...
6seven 發表於 2010-9-16 09:36
兩年前當U1010新機成皮野果陣,我用6千買左部2手。當初真係好正,但越用越覺唔掂,上文曾提過。
上個月我用不足3千bid左部P1620(Intel Core 2 Duo U7600),奭啊!
作者: john2000 時間: 2010-9-21 22:33
睇自己價值觀..........................所有電子產品唔抵買.
作者: 真衰鬼 時間: 2010-9-21 23:12
買樓仲唔抵
作者: john2000 時間: 2010-9-22 01:10
又唔係, 我 91年 50 萬 買 鑽石山 MTR 隔離 居屋 龍X苑, 沙士果年補地價比房委會, 早個月 248 萬出

作者: 真衰鬼 時間: 2010-9-22 01:27
賣左唔使買番?
作者: john2000 時間: 2010-9-22 12:35
唔使
作者: Athlon神64 時間: 2010-9-22 16:09
91年我好似岩岩係小學雞
而家要300萬買層居屋
究竟20年前50萬買樓易D
定係而家300萬易D呢?
或者都唔係D
作者: john2000 時間: 2010-9-22 17:45
本帖最後由 john2000 於 2010-9-22 17:54 編輯
最重要睇你每月還款能力.
還有你個頭有幾大 ( 即係冇禁大個頭唔好戴禁大頂帽 )
你最盡只可以用收入四成去供樓, 你自己計一下 300萬買層居屋你可以嗎?
另外買居屋 你要想清楚
作者: Athlon神64 時間: 2010-9-22 17:48
最重要係睇每月搵幾多錢
作者: hk-temp 時間: 2010-9-22 20:24
iPad 加 converter 係做得到 ge~
作者: mike1110 時間: 2010-9-23 00:07
我覺得CULV做唔到既係導航力
唔少NETBOOK都可以有10個鐘以上 (官方講)
但CULV應該好少可以有咁耐
而且CULV點輕都好難有NETBOOK咁輕 (因為MON大D)
好多都>1.5KG
所以我覺得都係TARGET唔同MARKET姐...
作者: nstars 時間: 2010-9-23 12:36
宜家買netbook真係好難選擇.
N550機就出,唔係話等幾個月,或者一兩年,效能上會比N2xx轉去N4xx轉變大得多.幾年都無大變既效能,宜家翻一翻.買左N4xx過幾個月可能真係後悔多D,因為比人一下子放甩好多.
N550不是萬能,但效能與平衡不錯,宜家網頁都唔少要求,好多人都一口氣開幾個網頁.
當然,宜家細size CULV都好吸引,雖然主打都係文書類.
Atom vs CULV
$3,000 vs $4,000
10.1" vs 11.6"
~1.2kg vs ~1.4kg
Mon resolution 難講D,600 height真係少左D. 個人覺得10" 1280x720是字體大小與螢幕高度的平衡. 11.6" 1366x768也不錯.
用電量要睇埋電池,netbook唔熟,但係CULV都做到4個鐘播片.
效能上,CULV可以開多幾個網頁咁囉.
宜家大學機已經好難揀.
Lenovo N4xx $2800 三年保
Acer N5xx $2600 一年保
Lenovo U5400 $4100 三年保
作者: lenzyuen 時間: 2010-9-23 12:45
大學都完左了。不過 atom 同 CULV 有無差 $1000 咁小呢? 比如 lenovo U160 都要成 $6000! 有無其他平0的既好機?
作者: strivekin2 時間: 2010-9-23 21:36
大學都完左了。不過 atom 同 CULV 有無差 $1000 咁小呢? 比如 lenovo U160 都要成 $6000! 有無其他平0的 ...
lenzyuen 發表於 2010-9-23 12:45
acer 1410t = 2998
acer 1810t = 36xx
GATEWAY都有以上系列的oem機..
作者: nocturnecmf 時間: 2010-9-24 20:16
我二手買部1810 su4100 4G ram, 3K, 抵!
作者: strivekin2 時間: 2010-9-24 20:31
SU4100效能同U5400真係差唔多
其實真係可以買舊D的SU4100,因為平了一截...
作者: hk-temp 時間: 2010-9-27 23:06
而家正常平平地一部 CULV 要幾錢先~
作者: strivekin2 時間: 2010-9-28 00:53
52#已經答左你
作者: testtesttest123 時間: 2010-9-28 01:16
真係冇咩做
只係上下普通網就得
ASUS當初出EEEPC都係搵笨
個FD仲用左4K幾買野UPGRADE
點知乜都唔做得
又要用迷你SSD=.=
作者: strivekin2 時間: 2010-9-28 11:46
回復 57# testtesttest123
時間不同,那時間去做這事情是 [ 樂趣 ]
值得花$同時間玩下...
只係而家,時間不同
開post的目的是希望有心引買netbook的人再三思
是買一部輕巧上網2000元攪定,也是好選擇
只是當上了3300元左右,仍舊在買[最新款]netbook
就真的要三思,是不是應該買culv...
同是6cells電的netbook和culv
都是1.4kg左右
netbook偷輕用3cells或4cells那些1.1kg不是客觀的比較
作者: testtesttest123 時間: 2010-9-28 12:13
ASUS 1215N快D降價啦
不過最好改良左先好再賣
作者: alexchoy 時間: 2010-9-28 12:38
所有電子野: 早買早享受,遲買平幾舊

作者: mike1110 時間: 2010-9-28 16:42
但同是6cell
netbook行到10個鐘
CULV最多5個鐘
導航力真係有差wor.
作者: hk-temp 時間: 2010-9-28 16:50
acer 1810t = 36xx <-- 加左價?
如果 3 千幾又唔貴, 不過 acer 好易壞~
Dell / Lenovo / Hp 貴好多~
作者: strivekin2 時間: 2010-9-28 17:54
回復 61# mike1110
朋友,你用一用下就知道是差唔多...
果D十小時都係[吹]出來...
1810TZ,熄哂所有野,都顯示電力還有11小時....
作者: testtesttest123 時間: 2010-9-28 17:56
乜ACER原來唔抵用??
作者: nstars 時間: 2010-9-29 02:14
介意Acer的話, 怎麼不考慮Lenovo U160? $4000.
宜家netbook都1.2kg,比以前通常1kg真係差左好多. U160都只係1.4kg.
CULV個config感覺flexible點, 無論mon size (height pizel)同ram上限都比較reasonable.
當然,差在4hr同8hr的分別.
作者: mike1110 時間: 2010-9-29 04:51
我都知10個鐘係吹出黎
但samsung netbook開wifi都用到6-7個鐘
acer話8個鐘 都係得4個鐘
我都係想講 其實target market真係唔一樣
唔介意導航力 梗係買CULV好 價錢又唔差幾多
但要講電量 真係無咩邊部CULV又輕又用到咁耐...
作者: strivekin2 時間: 2010-9-29 09:19
我都知10個鐘係吹出黎
但samsung netbook開wifi都用到6-7個鐘
acer話8個鐘 都係得4個鐘
我都係想講 其實t ...
mike1110 發表於 2010-9-29 04:51
我實際使用情況
4小時是我插部pda手機用3g上網的時間
5個多小時是用wifi上網的時間
作者: laueye 時間: 2010-9-29 15:18
原本netbook應該平價+續航力+移動性強既機
點知netbook一出, 三千幾四千, SSD又貴又細, 轉晒去HD, 變成又重又熱
生產商又想大賺, 水位mark到好高, asus果d就見水份高, 狂出新款
結果變左又要大件又唔好食, 最後出唔到一部好機
而家用部hp5120 10"mon 13xx x 768, mon小字又細睇到眼都盲, hd又震又熱好窄洗, youtube片360p都播唔掂, facebook game梗加唔好諗
如果再換, 又要portable, mon一定12" or 13", 照舊13xx x 768 or 1024 之類, 最起碼睇到youtube, culv / ion機先會買
作者: pprince 時間: 2010-9-29 22:57
我想知樓主係咪由eepc7系出嗰陣己經咁同啲朋友講 sosad
作者: fox666 時間: 2010-9-29 23:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

