標題: MSI U250 用家請進 [打印本頁]
作者: evison 時間: 2010-9-11 23:03 標題: MSI U250 用家請進
想問下呢部野好唔好用????
電量方面會唔會好快用完? 同埋粒CPU 係雙核??? 一般睇HD MOVIE 有無問題?
OR 玩FACEBOOK GAME 果D 會唔會好LAG?????
THANKS

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |