Board logo

標題: MSI U250 用家請進 [打印本頁]

作者: evison    時間: 2010-9-11 23:03     標題: MSI U250 用家請進

想問下呢部野好唔好用????

電量方面會唔會好快用完? 同埋粒CPU 係雙核??? 一般睇HD MOVIE 有無問題?
OR 玩FACEBOOK GAME 果D 會唔會好LAG?????

THANKS





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2