Board logo

標題: notebook輸出一問 [打印本頁]

作者: chingsik    時間: 2010-8-24 18:15     標題: notebook輸出一問

請問各位哥打,有咩牌子的notebook可以輸出到光纖,有銅族已經可以了
作者: 64067197    時間: 2010-8-25 11:38

你用desktop吧,netbook黎講hdmi已經係極限了
作者: chingsik    時間: 2010-8-25 16:45

真的沒有一部NOTEBOOK出到同軸?
作者: coca279    時間: 2010-8-27 17:26

未見過notebook可以輸出到光纖





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2