標題: notebook輸出一問 [打印本頁]
作者: chingsik 時間: 2010-8-24 18:15 標題: notebook輸出一問
請問各位哥打,有咩牌子的notebook可以輸出到光纖,有銅族已經可以了
作者: 64067197 時間: 2010-8-25 11:38
你用desktop吧,netbook黎講hdmi已經係極限了
作者: chingsik 時間: 2010-8-25 16:45
真的沒有一部NOTEBOOK出到同軸?
作者: coca279 時間: 2010-8-27 17:26
未見過notebook可以輸出到光纖
