作者: hknufc 時間: 2010-8-24 12:24 標題: 我見唉畸寶有 Gateway Notebook
香港有代理跟???
作者: 167pk 時間: 2010-8-24 12:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: john2000 時間: 2010-8-24 15:29
咩型號?咩價錢?
作者: john2000 時間: 2010-8-24 15:30
咩型號?咩價錢?
作者: 64067197 時間: 2010-8-25 11:28
icable點會賣水貨野
gateway而家係香港因synnex承保
