Board logo

標題: 我見唉畸寶有 Gateway Notebook [打印本頁]

作者: hknufc    時間: 2010-8-24 12:24     標題: 我見唉畸寶有 Gateway Notebook

香港有代理跟???
作者: 167pk    時間: 2010-8-24 12:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: john2000    時間: 2010-8-24 15:29

咩型號?咩價錢?
作者: john2000    時間: 2010-8-24 15:30

咩型號?咩價錢?
作者: 64067197    時間: 2010-8-25 11:28

icable點會賣水貨野
gateway而家係香港因synnex承保





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2