Board logo

標題: HP MINI 110 -- 1159TU win7 轉 winxp出籃畫面, 請幫忙 [打印本頁]

作者: 三口八胃    時間: 2010-8-11 09:25     標題: HP MINI 110 -- 1159TU win7 轉 winxp出籃畫面, 請幫忙

有無師兄試過成功將hp110跟機既win7轉回XP?

小弟用usb cd rom setup windows時出現籃畫面無法解決, 聽講係AHCI Driver問題...
但部機個BIOS又無得disable...我巳用usb floopy 按f6 load左個driver, 但之後都係籃畫面

有無師兄知道怎樣可以令部110行到win xp setup? (windows sp2 pro, box set)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2