作者: 阿#文 時間: 2010-8-11 01:29 標題: Netbook電池唔夠用
本帖最後由 阿#文 於 2010-8-11 15:06 編輯
我有部Netbook
佢最多6Cell電都只係捱到3hr (上網+IE+MSN)
開盡光源就只得2.5hr, 舊電得4400mWh
而粒CPU係AMD Athlon(tm) Processor L110 1.2GHz
行緊Windows XP
想問
假如我將CPU降頻, 粒電可唔可以捱得耐D? 如果可以大概點做, 有無方便D做法? 有無壞影響?
一般Netbook電池大概幾多錢? 會唔會可以配到其他電池容量大d?
同埋外置電池(一個盒仔D), 大概幾錢? 有幾多電?
其實部機本身係行vista, 但係我洗左變做xp, 會唔會因為咁, 而用電用快左?
麻煩晒各位Ching
作者: tunster 時間: 2010-8-11 01:56
我有部Netbook
佢最多6Cell電都只係捱到3hr (上網+IE+MSN)
開盡光源就只得2.5hr, 舊電得46000mWh
而粒CPU係 ...
阿#文 發表於 2010-8-11 01:29
AMD Neo? 食電就緊0架啦
你連 model 都唔講, 點知有無電配
外置電都可以, 但要有0岩用嘴
作者: kennonma 時間: 2010-8-11 02:16
我有部Netbook
佢最多6Cell電都只係捱到3hr (上網+IE+MSN)
開盡光源就只得2.5hr, 舊電得46000mWh
而粒CPU係 ...
阿#文 發表於 2010-8-11 01:29
外置電池 高登果間 成千蚊粒
作者: 阿#文 時間: 2010-8-11 03:34
部機型號係=======
Gateway LT3107h
電池寫住=========
鋰電池組:LI-ION Battery Pack
電壓:11.1V
容量:4400mAh/46Wh
火牛寫住=========
(靜電式配流器) AC ADAPTER
型號:PA-1300-04
輸入:100-240V~ 50-60Hz 1.0A(1.0A)
輸出:19V 1.58A(1.58A)
作者: stephen1029dog 時間: 2010-8-11 12:22
本帖最後由 stephen1029dog 於 2010-8-11 12:34 編輯
部機型號係=======
Gateway LT3107h
電池寫住=========
鋰電池組:LI-ION Battery Pack
電壓:11.1V ...
阿#文 發表於 2010-8-11 03:34 AM
我就覺得無得攪.
降頻多得少少.
Gateway係冷門嘢,代用品更加少.
己pm你,這店專賣代電 例如 msi windbook 9cell 電.
我都見過這店有賣你這牌子netbook
作者: 64067197 時間: 2010-8-11 12:46
就算有,舊電都會突曬出黎,你都接受唔到啦下話
如果你話外置電,你睇下勁量果隻岩唔岩啦
作者: 阿#文 時間: 2010-8-11 14:49
本帖最後由 阿#文 於 2010-8-11 16:42 編輯
我就覺得無得攪.
降頻多得少少.
Gateway係冷門嘢,代用品更加少.
己pm你,這店專賣代電 例如 msi windbook ...
stephen1029dog 發表於 2010-8-11 12:22
唔該晒你, 代電意思係咪非原廠既電?
其實依架舊6cell都已經凸左出黎
一千蚊左右既外置電容量有幾大架?
我之前上網睇, 佢有粒一千蚊就寫係好似8000mAh, 但係個用家就話捱到1~2hr, 緊急之用..
不過依架我呢粒6cell電池4400mAh用到3hr...係咪我誤解左d野?
因為聽人講1cell價錢80~100, 咁買返6cell電都要600蚊...
如果外置電可以用得耐, 我買舊外置電仲好...而且第日換netbook都岩洗
================
補充:
岩岩查到外置電「XPAL victor-18000mAh」, 用家話佢買左$1380
但係佢張圖寫各大牌品既續航力普遍3~4hr...
18000mAh外置電點解同4400mAh netbook電池差唔多?= =
有埋網址:
http://world.pchome.com.tw/?m=it ... _NO=DHAP09&tm=u
作者: stephen1029dog 時間: 2010-8-11 17:58
本帖最後由 stephen1029dog 於 2010-8-11 18:03 編輯
唔該晒你, 代電意思係咪非原廠既電?
係,多數非原廠既電先有大過原廠cell/ma電.
因為聽人講1cell價錢80~100, 咁買返6cell電都要600蚊...
係 靓電芯係貴
作者: stephen1029dog 時間: 2010-8-11 18:16
本帖最後由 stephen1029dog 於 2010-8-11 18:24 編輯
比多個link你,你去問問有無.我見佢有Gateway.
http://www.battery-hk.com/index.php
你舊電容量:6cell 4400mAh
應係每粒電2200ma .約58
網內可同你換芯換2900ma 約98
你舊電會由4400ma up 5800ma.不過都係多1hr左右
作者: hellohihello 時間: 2010-8-14 02:08
以不同電壓來標示電容量
XPAL victor : 3.7V/18000mAh -> 實際電容量 66Wh
你本來的電池 : 11.1V/4400mAh -> 實際電容量 46Wh
由46Wh到66Wh是144% 怎可算是 差唔多 ???
2件電池一齊上 就由本來的3小時 提升到 超過7小時

