作者: IanW 時間: 2010-8-3 00:25 標題: Lenovo Netbook S10-3
想問一下是否有多一個 ram slot, 加至 2g 只順買多條 1g 便行?
加的那條 ram 有什麼要注意的地方, 如速度等?
謝謝!
作者: Aiolia 時間: 2010-8-3 00:55
回復 1# IanW
ching 你部行DDR2定DDR3?
我部行DDR3得一個ram slot咋!
我試過換條2G落去開到機但黑畫面入唔到window !!

買果陣時個sales又話可以加上2G
作者: IanW 時間: 2010-8-3 01:19
我未買.... 只係諗住買時叫佢加埋咋.
S10-3 唔係全都 DDR3 嗎?
作者: 64067197 時間: 2010-8-3 11:14
http://shopap.lenovo.com/SEUILib ... 48EA624A0EE491A350A
作者: t101 時間: 2010-8-3 22:26
問一句,容易開蓋換HD嘛?
作者: Dannykong 時間: 2010-8-3 23:27
S10-3行DDR2
S10-3s行DDR3
作者: IanW 時間: 2010-8-3 23:53
謝謝資料! 咁 ddr2 都夠駛... netbook 睇怕唔會有咩分別.
作者: Aiolia 時間: 2010-8-4 01:53
回復 5# t101
開底鏍C就得好易換
作者: Aiolia 時間: 2010-8-4 02:24
回復 6# Dannykong
ching你錯啦我部的而且確係S10-3係行DDR3
S10-3S係另一部黎行DDR2定行DDR3我就唔知喇
我部粒CPU行N475而S10-3S都係行N475不過底有分別
S10-3底可以開鏍C換ram換HD反而S10-3S要返廠先可以
換ram同換HD架。我諗S10-3S如果自己可能冇左保修。

