Board logo

標題: 手提電腦............. [打印本頁]

作者: jiifkm    時間: 2010-8-1 07:39     標題: 手提電腦.............

我想問下dell...........d手提電腦好唔好用有冇c兄比d  2c見............thx..........我睇中左.........i3..330m..........14R果隻............唔知好唔好呢
作者: madneo    時間: 2010-8-2 21:04

尋日買左紅色 i-5 450m ... 暫時幾滿意
係機面易留手指印

review
http://www.notebooks.com/2010/06/29/dell-inspiron-14r-review/
作者: tunster    時間: 2010-8-2 21:13

手神, 我覺得唔錯
作者: JT2106    時間: 2010-8-3 01:26

我想問下dell...........d手提電腦好唔好用有冇c兄比d  2c見............thx..........我睇中左.........i3 ...
jiifkm 發表於 2010-8-1 07:39



Netbook 冇 i3 嫁喎........





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2