Board logo

標題: 工人舍 SH8賣$2200 [打印本頁]

作者: ed209    時間: 2010-7-6 10:00     標題: 工人舍 SH8賣$2200

本帖最後由 ed209 於 2010-7-6 10:11 編輯

見個價咁平, 但好似記得HARDDISK應該係120gb?唔係80的.
SH8  係咪即係 SH811WHC?
http://www.price.com.hk/product.php?p=116206

哩間AV Pro Shop (AsiaPlus Technology) 信唔信得過?
作者: yoyo348    時間: 2010-7-6 11:21

buy a used u1010 better...
作者: Bigbust    時間: 2010-7-6 11:38

過氣形號!
作者: rion    時間: 2010-7-6 17:33

全新U1010 這個價可以念下, 工人舍就...
作者: help6288    時間: 2010-7-7 11:11

算平啦.....不過樣衰左D
作者: rayngwm    時間: 2010-7-7 11:57

回復 1# ed209

小弟岩岩入左手一部二手sc, cpu z520做文書上網玩facebook都有少少吃力... sh o既a110恐怕....
作者: teasee    時間: 2010-7-7 12:06

慢到喊, 咪制.
作者: ed209    時間: 2010-7-7 17:24

本帖最後由 ed209 於 2010-7-7 17:27 編輯

回復 6# rayngwm


    你有沒重裝個XP?會唔會快返? 除左SH8,重有沒d參唔多的model?
作者: jasterhk    時間: 2010-7-7 17:55

唔計播HD片
單計CPU,SH8係快過用z520個D架
(以幾隻同人Game試過, SH8 vs viliv s7 ,一樣是1G RAM)
作者: ed209    時間: 2010-7-7 19:17

本帖最後由 ed209 於 2010-7-7 19:30 編輯

回復 9# jasterhk


咁如果播mkv,rmvb片順唔順?
本身1GB可唔可以再加RAM?
作者: jasterhk    時間: 2010-7-7 19:52

回復 10# ed209

RMVB一定順
720p以上就別指望了
作者: rayngwm    時間: 2010-7-7 22:49

回復 8# ed209

咦我冇重裝過喎... 我見都唔算太慢所以冇..
作者: rayngwm    時間: 2010-7-7 23:02

回復 9# jasterhk

竟然? 我凈係知A110係atom前身咋.. 估唔到老一代cpu會好d...
作者: jasterhk    時間: 2010-7-7 23:27

回復 13# rayngwm

atom主要係慳電

初代atom1.6Ghz 同 celeron 900Mhz比
都係celeron 900Mhz快架
不過atom慳電好多,celeron機(eeepc7xx)太食電

z520就比atom 1.6G時更慢,不過更慳電
問題只係z520多數配GMA500(可硬解HD片)
所以才有z520效果不差的錯覺
全因intel一開始出atom時顯示只用945
搞到之後明明是出效能較弱,但更慳電的新品時,實際效果反而較好 (打機除外)
作者: rayngwm    時間: 2010-7-7 23:34

回復 14# jasterhk

原來如此!! 多謝師兄賜教~ 話時話z520真係幾慳電..
作者: foggie    時間: 2010-7-8 10:13

本帖最後由 foggie 於 2010-7-8 10:15 編輯

http://www.umpcfever.com/news/?postid=1051
點都睇唔出a110 會快過z520 囉

4. Kohjinsha SC3 - Intel Atom Z520, 1.33 GHz: [ALU] 4407;[FLU] 3564
3. Kohjinsha SR8 - Intel A110, 800 MHz: [ALU] 2864;[FLU] 3043
5. Eee PC 901 - Intel Atom N270, 1.6GHz: [ALU] 5416;[FLU] 4665
6. Eee PC 900 - Intel Celeron, 900 MHz: [ALU] 3433;[FLU] 4190
作者: jasterhk    時間: 2010-7-8 17:20

實際使用情況跟那些測試數字根本沒關係
本人用過 lenovo s-10(atom1.6Ghz),viliv s7(z520),kohjinsha(a110)
只是說一下實際使用時的感覺
作者: ed209    時間: 2010-7-12 17:29

請問,如果第時重裝XP的話,係咪一定要有隻XP TABLET EDITION裝先有TOUCH SCREEN FUNCTION?
只用Professional XP版再加driver得唔得?
作者: grxgr    時間: 2010-7-12 17:50

請問,如果第時重裝XP的話,係咪一定要有隻XP TABLET EDITION裝先有TOUCH SCREEN FUNCTION?
只用Professional ...
ed209 發表於 2010-7-12 17:29

好問題,我都想知~
但我估未必得...得架話又洗乜出個TABLET版本
作者: gahqm    時間: 2010-7-12 19:19

如果你係唔駛用手寫嘅話,普通 xp 加 driver 就可以,我以前就係咁裝個普通 xp 嚮 部 sx3 度,可以用筆篤同有 right-click。
作者: ed209    時間: 2010-7-12 19:33

本帖最後由 ed209 於 2010-7-13 09:27 編輯
如果你係唔駛用手寫嘅話,普通 xp 加 driver 就可以,我以前就係咁裝個普通 xp 嚮 部 sx3 度,可以用筆篤同 ...
gahqm 發表於 2010-7-12 19:19


而家邊度重會搵到XP Tablet edition download?
作者: gahqm    時間: 2010-7-13 22:29

回復 21# ed209

唔好意思,我都係用普通  xp pro 裝嚮工人舍度,我睇番外國 newsgroup,好似話 sp2/sp3 後,只要你入果個 serial number 係 tablet version,佢就係有番 tablet 嘅野,因為我冇 tablet version 嘅 serial number 所以試唔到。
作者: zp523444    時間: 2010-7-14 09:40

回復 22# gahqm


    我搵到隻碟啦, 不過未試過.
作者: 月南星    時間: 2010-7-14 21:53

仲XP pro/tablet version? out 曬啦, 一早就應該轉曬做win 7, 缺點係開機耐, 但用左休眠模式之後就爽曬, 仲有手寫功能, IE 仲有hang mode, 可以扮iphone 咁drag, e 樣係五月前的玩法, 自從有左ipad 之後就將部SC 掉埋一邊.
作者: zp523444    時間: 2010-7-19 22:49

唔計播HD片
單計CPU,SH8係快過用z520個D架
(以幾隻同人Game試過, SH8 vs viliv s7 ,一樣是1G RAM) ...
jasterhk 發表於 2010-7-7 17:55



    哩部機有沒bluetooth架? 我搵唔到有..fn+f1沒反應
作者: foggie    時間: 2010-7-20 00:50

實際使用情況跟那些測試數字根本沒關係
本人用過 lenovo s-10(atom1.6Ghz),viliv s7(z520),kohjinsha(a110) ...
jasterhk 發表於 2010-7-8 17:20



你講野都幾矛盾
之前又話單以cpu 計
如果單以cpu 計,呢兩個分數的確係100% 代表晒所有野

無論以乜野aspect睇,a110點都慢過atom 成條街
你個d 個人經驗,睇怕都係setting 問題多了…
s7 原裝load 晒d 大食program,不停要swap HD,慢係一件好正常既事
作者: zp523444    時間: 2010-7-20 15:22

本帖最後由 zp523444 於 2010-7-20 15:42 編輯
哩部機有沒bluetooth架? 我搵唔到有..fn+f1沒反應
zp523444 發表於 2010-7-19 22:49



   
delete





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2