Board logo

標題: 三千蚊內 HP Mini 311係咪最抵玩 [打印本頁]

作者: Gregory    時間: 2010-6-28 21:02     標題: 三千蚊內 HP Mini 311係咪最抵玩

即使無吉吉島 $2480, 豐豐價 2千8係咪都值?
同等價錢中我搵唔到有ion咁勁既打機/高清
作者: auto_coolman    時間: 2010-6-28 22:04

mini 311好定mini 210好呀?
作者: Gregory    時間: 2010-6-28 22:48

mini 210 不是ION base...
作者: 64067197    時間: 2010-6-29 01:24

如果一定要呢2部2選一,311比較好
作者: Mkk001    時間: 2010-6-29 02:05

mini 311好過mini 210
作者: joeshing    時間: 2010-6-29 06:56

MSI U230 ok ma $2850





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2