標題: 想要入手一部NETBOOK [打印本頁]
作者: aboys 時間: 2010-6-27 21:44 標題: 想要入手一部NETBOOK
本帖最後由 aboys 於 2010-6-27 21:45 編輯
基於家裡的DESKTOP偶然會在要工作的時候出問題,
於是小弟打算趁著今個暑假入手一部NETBOOK。
小弟還是一名中學生,
NETBOOK也是用來上網、WORD/PPT等文書處理、看影片&筆記等等...
預計大概是三千元以下,
暫時目標為ASUS EEEPC 1005PE。
考慮這部的原因主要是續航力、輕便等
因此有些問題想要請教一下
1)這部在夏天運作起來會很熱嗎?
2)如果想要加Broadcom Crystal HD作硬解,這部有閒置的Mini PCI-e 擴充槽嗎?
3)在網上看到這部腦場賣$2,480,升至2GB RAM大約貴多少?
雖然近期看到很多版友都說HK MINI 331好,
但看到周圍都已經缺貸,
看了很多的評論而看上了這部1005PE。
不過近這個星期都未有時間到腦場親身研究現在的行程,
希望有人能夠提供一下意見~
作者: 64067197 時間: 2010-6-28 00:42
1) Netbook熱極有限
3) 咁就要睇下間鋪頭俾唔俾你upgrade了,俾既就可以補反過差價,2舊水到,唔俾既就要同佢買多條2GB,果條1GB上網放左佢…
作者: aboys 時間: 2010-6-30 20:44
如果自己買RAM換會唔會冇左保養?
為免把別的POST騎劫還是回到這裡提問...
如果自己刪左個Linux裝番WINDOWS會唔會好麻煩?
都係好似普通裝WINDOWS咁?
作者: 64067197 時間: 2010-7-1 01:32
一般黎講無封條的話係唔會有影響的
裝windows都係一般desktop咁裝,不過要boot from usb,同埋如果裝xp既話要留意ACHI既問題
作者: aboys 時間: 2010-7-1 22:51
本帖最後由 aboys 於 2010-7-2 18:27 編輯
今天去高登看了一遍...
1005pe比預期貴左小小...
睇中左pccw果部...不過賣$2688,
而且其他較平的舖頭賣的1005p的鍵盤個人不太喜歡~
還是想要朱古力鍵盤~
於是現在開始猶疑了...
今天看過msi u135的實物好像也不錯~
不過沒有express gate及續航力較低...
有使用這兩部的版友可以提供一下意見嗎?

