Board logo

標題: 買定唔買好? viliv N5 [打印本頁]

作者: hehe322    時間: 2010-6-12 13:27     標題: 買定唔買好? viliv N5

部 Netbook 過左保養期先壞,用左 Netbook 一排都覺得帶出街實在太大, 而且行得慢~
而家想買部 UMPC 代替, 見呢部 N5 新機就黎出,買定唔買好? Trade 番出去又值唔值錢呢?
有無人玩過 viliv 可唔可以俾d comment 我
作者: 刀中不二    時間: 2010-6-12 13:33

部 Netbook 過左保養期先壞,用左 Netbook 一排都覺得帶出街實在太大, 而且行得慢~
而家想買部 UMPC 代替, ...
hehe322 發表於 2010-6-12 13:27


    唔買好
作者: bb8388    時間: 2010-6-13 03:29

部 Netbook 過左保養期先壞,用左 Netbook 一排都覺得帶出街實在太大, 而且行得慢~
而家想買部 UMPC 代替, ...
hehe322 發表於 2010-6-12 13:27

買好你要細到袋褲袋出街,而家一定買N5,呢d機係viliv電量最長氣,我用S5 3g都一年,之前用S5冇3g板,其它千其咪買,包你出街玩得一陣照計N5係S5後繼機,加埋kb,mic,card reader同鏡頭仲輕小小,應該唔錯,至於Trade 番出去又值唔值錢,咁要睇你用咗幾耐先得嘛
作者: 路基亞    時間: 2010-6-13 03:52

買N5 要注意個鍵盤你接唔接受

個 [  同   ]   鍵係要加 Fn 鍵先按到

同埋4.8" mon 1024x600 解像你覺得細唔細?
長時間睇字絕對好痛苦

其他我都覺呢部機比上代改好0左,不過我就等S7 第二代XD
作者: rayngwm    時間: 2010-6-13 15:23

我玩緊UMID Mbook m1冇3G版.. 芒細都接受到, 但係KB真係太細.. 所以等緊S7跌價.. :P
作者: gahqm    時間: 2010-6-13 16:42

回復 5# rayngwm

我就啱啱相反,keyboard 細都冇乜所謂(當揸住部 psp 咁),反而芒太細好難定,我依家緊部 s5 就係因為定唔順而走去買部二手 sk3 用。
作者: rayngwm    時間: 2010-6-13 18:59

回復 6# gahqm

SK3都係一個好選擇, 但係二手價都唔平..
作者: real153    時間: 2010-6-13 23:10

SK3 都唔錯呀~~!!係RAM 小D姐(得1 G)~~!
不過我都想放左佢....因為無$$$$$
作者: real153    時間: 2010-6-13 23:18

我玩緊UMID Mbook m1冇3G版.. 芒細都接受到, 但係KB真係太細.. 所以等緊S7跌價.. :P ...
rayngwm 發表於 2010-6-13 15:23


S7見到二手約四千
作者: hehe322    時間: 2010-6-14 11:03

S7 對我黎講大部左 d...
作者: goldfish    時間: 2010-6-14 17:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: real153    時間: 2010-6-14 23:58

買啦~~!買啦~~!N5等緊你
作者: IVAN113    時間: 2010-6-15 10:17

viliv o的機真係唔咪部部得, 覺得部s5係好用. 又輕, 粒電又耐用
s7成部netbook咁, 又貴, 買佢不如買netbook ...
goldfish 發表於 2010-6-14 17:59



我都覺係部S5 3G最好用....S7又太大....
至於N5...個人認為規格冇變...樣又麻麻...個kb又細(未必岩自己用)...
所以如果冇需要touch screen的話..我會俾多少少錢買VAIO P囉
作者: winxhong    時間: 2010-6-15 17:44

5千幾蚊,有埋KB加埋Touch Screen,內置埋HSDPA仲想點,最緊要佢細過S5喎,算係咁啦...

VAIO 唔係唔好,多顏色lor,但係冇HSDPA,你咪又要插隻3G 手指出黎,咪仲肉酸!
作者: IVAN113    時間: 2010-6-15 18:49

本帖最後由 IVAN113 於 2010-6-15 18:50 編輯
5千幾蚊,有埋KB加埋Touch Screen,內置埋HSDPA仲想點,最緊要佢細過S5喎,算係咁啦...

VAIO 唔係唔好, ...
winxhong 發表於 2010-6-15 17:44



    P116已經有HSPA ...
仲有就係S5個mon已經唔係大...N5仲要細d真係好辛苦架喎...呢樣野唔知人人accept到~
作者: lokfung    時間: 2010-6-16 19:05

我玩咗S5有一年,為咗換N5,上星期賣咗S5。S5真係好好用,又輕,粒電又耐用
,幾乎唔駛帶spare電出街,螢幕祇要調較一下就會睇得好舒服。買N5啦!
作者: hkpop    時間: 2010-6-16 19:50

viliv o的機真係唔咪部部得, 覺得部s5係好用. 又輕, 粒電又耐用
s7成部netbook咁, 又貴, 買佢不如買netbook ...
goldfish 發表於 2010-6-14 05:59 PM

Ching, 乜以往都係電腦節個價係平過團購價錢!? 而家 N5 團購價要 5.6k 包兩電..
作者: goldfish    時間: 2010-6-16 19:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpop    時間: 2010-6-16 19:56

回復 18# goldfish
唔知呢部機 LCD 死點問題多唔多, 就算團購都唔會包零死點.....! -_-
作者: goldfish    時間: 2010-6-16 19:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpop    時間: 2010-6-16 20:02

回復 20# goldfish
睇佢團購指示, 就算有死點, 係中間有1點可以換, 外圍部份要3點先可以換......
佢又冇提過即場有得試 or 換!? 真奇怪....未試過團購....
作者: goldfish    時間: 2010-6-16 20:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpop    時間: 2010-6-17 00:52

回復 22# goldfish
想問問 ching, 如果即場試機, 要注意d 乜? 點樣 check 個 LCD Monitor?
作者: Stupid_Germini    時間: 2010-6-17 08:59

回復 22# goldfish

Actually, ECT is the distributor of Viliv in HK. You will need to go to 荔枝角 and pick it up!

http://www.ect.com.hk/1/ct/enduser/
作者: Stupid_Germini    時間: 2010-6-17 09:00

回復 23# hkpop

Download some pixel test program from the net and save it into a USB thumb drive. Nokia is a commonly used program.
作者: Stupid_Germini    時間: 2010-6-17 09:01

回復 21# hkpop

From my experience, Viliv's product's QC is rather good, its very unlikely that you will find dead pixel...
作者: Stupid_Germini    時間: 2010-6-17 09:04

回復 15# IVAN113

HKD3000 more for the new vaio P... I like the Vaio P and a big fan of Vaio as well, but its till too bulky and won't fit in your pant's pocket lor... But Viliv N5 is so compact that it fits easily in your pants. Also, sony has the battery drain problem and its really annoying!
作者: hkpop    時間: 2010-6-17 13:04

回復  IVAN113

HKD3000 more for the new vaio P... I like the Vaio P and a big fan of Vaio as well,  ...
Stupid_Germini 發表於 2010-6-17 09:04 AM

Ching, 我想問 Viliv N5 好定 Vaio VPCP115KG 好?
作者: Stupid_Germini    時間: 2010-6-17 14:04

回復 28# hkpop

if you are planning to use it on the road, like when riding on MTR or bus... then its definitely N5... Viao P is only good for viewing when stationary.
作者: hehe322    時間: 2010-6-17 15:28

趁琴日假期搵到既資料 : viliv N5 SSD 存取速度比 S5 還要快約 8.5%,預載 Win7 starter 關機至開機時間 1分10 秒,播 1080p 全高清格式 mov 無遲緩,連3G 及 GPS,最緊要夠 compact,睇黎都要儲錢買呢款玩具la
作者: Stupid_Germini    時間: 2010-6-17 15:51

回復 30# hehe322

Viliv N5 should be the best UMPC in the market... though i am still about skeptical about the limited 1Gb ram... if its 2G, then it will be perfect!
作者: hkpop    時間: 2010-6-17 17:35

我想問下各位用過 S5 既 Ching, S5 上網個時, 會唔會開多幾個 IE 就會好慢, Load 唔到? 部機睇片個陣會唔會好熱? 我驚 N5 用 win7.....會仲慢...
作者: goldfish    時間: 2010-6-17 20:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bb8388    時間: 2010-6-19 01:01

5千幾蚊,有埋KB加埋Touch Screen,內置埋HSDPA仲想點,最緊要佢細過S5喎,算係咁啦...

VAIO 唔係唔好, ...
winxhong 發表於 2010-6-15 17:44

係輕過至真N5長過S5呀!


P116已經有HSPA ...
仲有就係S5個mon已經唔係大...N5仲要細d真係好辛苦架喎...呢樣野唔知 ...
IVAN113 發表於 2010-6-15 18:49

一樣都係4.8呀!
作者: pwil    時間: 2010-6-21 10:32

從段片睇見N5個樣真係好吸引
http://www.youtube.com/watch#!v=5LhWBwt0AHc&feature=related

輕、細、長用、Win7、摺合式keyboard, 呢個組合就正正係我既理想結合......中曬!
作者: Stupid_Germini    時間: 2010-6-21 15:40

回復 35# pwil

Its like using the S5 experience, except now you got a nice keyboard and touch pad!
作者: rion    時間: 2010-6-22 11:43

回復  hehe322

Viliv N5 should be the best UMPC in the market... though i am still about skeptical  ...
Stupid_Germini 發表於 17/6/2010 15:51


其實可唔可以自己加到RAM?
得1G, 開多D野就唔夠
作者: Stupid_Germini    時間: 2010-6-22 11:45

回復 37# rion

Sorry, you can't add extra rams because its onboard ram. But i heard you still have 6xxMB free ram when logging into win7 starter
作者: kenfung    時間: 2010-6-24 00:34

其實N5 真係都幾好..但唯一真係個mon 太細了...
真係會睇耐少少都好辛苦.....

我反而會等平板電腦既出現





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2