作者: yukiss 時間: 2010-6-11 02:04 標題: win7 starter or xp
我想問下而家買netbook買win7 starter or xp好呀,攪到我好煩,win7 係唔係用唔到外置hardisk同dvd rom架,請大家教下我啦

作者: 普羅 時間: 2010-6-11 07:10
xp
7 starter無得轉wallpaper
作者: 64067197 時間: 2010-6-11 10:35
點解你會覺得用唔到?
作者: yukiss 時間: 2010-6-11 10:41
[quote]點解你會覺得用唔到?
64067197 發表於 2010-6-11 10:35
[/quod話既,唔係咩
作者: madeinhk 時間: 2010-6-11 12:15
try try windows embedded xp
作者: z888888 時間: 2010-6-11 13:09
裝 Starter Background Changer 呢個程式咪轉到囉.
作者: chanoc 時間: 2010-6-12 14:52
一樣有其他方面搞得掂既。
作者: chanoc 時間: 2010-6-12 14:53
我想問下而家買netbook買win7 starter or xp好呀,攪到我好煩,win7 係唔係用唔到外置hardisk同dvd rom架,請 ...
yukiss 發表於 2010-6-11 02:04
怎會用不到外置 hardisk 同 dvd rom 呀?
作者: oo8oo 時間: 2010-6-12 15:03
我想問下而家買netbook買win7 starter or xp好呀,攪到我好煩,win7 係唔係用唔到外置hardisk同dvd rom架,請 ...
yukiss 發表於 2010-6-11 02:04
DVD rom is not included in the netbook, you have to get one by yourself.
作者: Faye 時間: 2010-6-13 01:27
xp啦
不過買少見少啦..
