作者: 02004798 時間: 2010-6-7 18:07 標題: 想搵一部長氣netbook
budget $3000左右
主要用黎坐長途機睇戲
所以希望電池可用八小時以上
各位有咩好推介?
thanks~
作者: victor2885 時間: 2010-6-7 18:50
3000左右好難有用到8hr以上- -
3000要睇片就mini 311 or +多幾百買acer tl系列- -
作者: DarkHero 時間: 2010-6-7 19:13
ipad 可能得,不過3k唔得囉
作者: DarkHero 時間: 2010-6-7 19:14
機位唔係有電插咩?
作者: arman 時間: 2010-6-7 19:22
try Samsung N210
作者: freedombuyer 時間: 2010-6-7 19:43
msi u130/135/160應該可以
作者: z888888 時間: 2010-6-7 19:47
nokia booklet.
Y字拍賣場賣緊3300
作者: 02004798 時間: 2010-6-7 20:21
原來要咁貴...
係咪6cell電多數都係用到6-8小時?
作者: Ryou 時間: 2010-6-7 23:26
有D人話睇舊電幾多Wh
但係我就5知點計用幾個鐘LA
有冇人知呀??
作者: DarkHero 時間: 2010-6-8 01:19
電量除耗電量
作者: Ryou 時間: 2010-6-8 01:29
咁耗電量又係點得出黎嫁??
作者: darksome 時間: 2010-6-8 10:40
會唔會係商務客位先有插蘇位呢?
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2010-6-13 03:48
回復 1# 02004798
3k要長氣難左D喔
加多2k買CULV啦~~
起碼會快D
我有fd買有ASUS UL30VT黑色 幾正,又輕,又好有Sony 超薄機身既feel
作者: 路基亞 時間: 2010-6-13 03:57
華碩 1001P 用N450 0個部,XP 版
$2780
但用量只係大約4-6 小時,八小時仲係難
作者: boxman2824 時間: 2010-6-13 11:11
Dell Mini 10 都夠長氣
作者: aussie 時間: 2010-6-13 11:24
回復 12# darksome
我今年年頭坐國泰經濟位都有插頭
作者: psuser 時間: 2010-6-13 12:34
我部 N120 夠 8 粒鐘
同埋而家 D 經濟位都有插蘇

