Board logo

標題: 想搵一部長氣netbook [打印本頁]

作者: 02004798    時間: 2010-6-7 18:07     標題: 想搵一部長氣netbook

budget $3000左右
主要用黎坐長途機睇戲
所以希望電池可用八小時以上
各位有咩好推介?
thanks~
作者: victor2885    時間: 2010-6-7 18:50

3000左右好難有用到8hr以上- -
3000要睇片就mini 311 or +多幾百買acer tl系列- -
作者: DarkHero    時間: 2010-6-7 19:13

ipad 可能得,不過3k唔得囉
作者: DarkHero    時間: 2010-6-7 19:14

機位唔係有電插咩?
作者: arman    時間: 2010-6-7 19:22

budget $3000左右
主要用黎坐長途機睇戲
所以希望電池可用八小時以上
各位有咩好推介?
thanks~ ...
02004798 發表於 2010-6-7 18:07


try Samsung N210
作者: freedombuyer    時間: 2010-6-7 19:43

msi u130/135/160應該可以
作者: z888888    時間: 2010-6-7 19:47

nokia booklet.

Y字拍賣場賣緊3300
作者: 02004798    時間: 2010-6-7 20:21

原來要咁貴...
係咪6cell電多數都係用到6-8小時?
作者: Ryou    時間: 2010-6-7 23:26

有D人話睇舊電幾多Wh
但係我就5知點計用幾個鐘LA
有冇人知呀??
作者: DarkHero    時間: 2010-6-8 01:19

電量除耗電量
作者: Ryou    時間: 2010-6-8 01:29

咁耗電量又係點得出黎嫁??
作者: darksome    時間: 2010-6-8 10:40

機位唔係有電插咩?
DarkHero 發表於 2010-6-7 07:14 PM

會唔會係商務客位先有插蘇位呢?
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2010-6-13 03:48

回復 1# 02004798

3k要長氣難左D喔
加多2k買CULV啦~~
起碼會快D
我有fd買有ASUS UL30VT黑色 幾正,又輕,又好有Sony 超薄機身既feel
作者: 路基亞    時間: 2010-6-13 03:57

華碩  1001P   用N450 0個部,XP 版

$2780

但用量只係大約4-6 小時,八小時仲係難
作者: boxman2824    時間: 2010-6-13 11:11

電量除耗電量
DarkHero 發表於 2010-6-8 01:19


Dell Mini 10 都夠長氣
作者: aussie    時間: 2010-6-13 11:24

回復 12# darksome

我今年年頭坐國泰經濟位都有插頭
作者: psuser    時間: 2010-6-13 12:34

我部 N120 夠 8 粒鐘

同埋而家 D 經濟位都有插蘇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2