標題: 想問下, nokia booklet 3g播youtube hd順唔順? [打印本頁]
作者: passion3s 時間: 2010-5-22 20:28 標題: 想問下, nokia booklet 3g播youtube hd順唔順?
有冇師兄知道, 唔該。
作者: foggie 時間: 2010-5-23 09:53
google 過話intel 最新既driver 已經support flash hd,d 人都話ok,但我自己就未試過。
作者: iccom 時間: 2010-5-23 10:32
lol nokia booklet 3g can run hd now, my notebook still cant
作者: 悟空哥哥 時間: 2010-5-26 00:03
好似update新flash就得
作者: data_workshop 時間: 2010-5-26 15:11
本帖最後由 data_workshop 於 2010-5-26 15:12 編輯
am... not that smooth.. I am using it now...
PS. I ma using the new beta flash now
作者: z888888 時間: 2010-5-26 17:58
我更新唔到intel gma 新driver 呀
裝完一入windows 就彈error
