Board logo

標題: 想問下, nokia booklet 3g播youtube hd順唔順? [打印本頁]

作者: passion3s    時間: 2010-5-22 20:28     標題: 想問下, nokia booklet 3g播youtube hd順唔順?

有冇師兄知道, 唔該。
作者: foggie    時間: 2010-5-23 09:53

google 過話intel 最新既driver 已經support flash hd,d 人都話ok,但我自己就未試過。
作者: iccom    時間: 2010-5-23 10:32

lol nokia booklet 3g can run hd now, my notebook still cant
作者: 悟空哥哥    時間: 2010-5-26 00:03

好似update新flash就得
作者: data_workshop    時間: 2010-5-26 15:11

本帖最後由 data_workshop 於 2010-5-26 15:12 編輯

am... not that smooth.. I am using it now...
PS. I ma using the new beta flash now
作者: z888888    時間: 2010-5-26 17:58

我更新唔到intel gma 新driver 呀
裝完一入windows 就彈error





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2