作者: gogoaa 時間: 2010-5-10 14:10 標題: 901賣$2000 ? 值得 ?
我想問問, 公司同事要離職. 賣部 901 比我, 開 $2000 包: 但已改機, 無保養? 值得 $2000 ?. 見到 Y! 賣出都 $1000 到...
2GB RAM.
Runcore IV 64GB.
3G Modem .
非原裝電(大電 2舊).
XP.
Bluetooth Mouse.
3M防止偷看貼,
正常花.
你們點看 ?
作者: trex 時間: 2010-5-10 14:30
我頂多比 $1800.... $2000 點解唔比多$1000買新機??
作者: rc2009 時間: 2010-5-10 14:41
$2000 太貴
不過 如果你用得著d配件都OK ga
作者: lowbking 時間: 2010-5-10 17:10
本帖最後由 lowbking 於 2010-5-10 17:11 編輯
2手冇保養901,叫佢1,500-1,900
2,000蚊冇保養,不如買山寨本米仲好!
山寨S ONY VAIO P
Atom N280 @ 1.66G
2G DDR2 667MHz
160G HARD DRIVE
Intel 945GMS 128M
2250rmb
作者: electronic_s 時間: 2010-5-10 17:23
嘩, 又唔好咁壓人地啦.
有隻3G MODEM, 改左64G SSD.
仲有2G RAM. 呢D 新買都唔少錢啦.
作者: 4633 時間: 2010-5-10 18:11
我覺得勉強可以話ok
作者: abcjerry 時間: 2010-5-10 20:02
有64g ssd $2000不算貴了
作者: redhothits 時間: 2010-5-10 22:34
64g ssd+2gb ram+你可以慢慢試機, 都ok
p.s. 最少你都知機主點用機, 好過出面上手唔知點用
作者: gogoaa 時間: 2010-5-10 22:52
本帖最後由 gogoaa 於 2010-5-10 22:54 編輯
http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b12945850
Runcore IV 64GB. 要 $1900 ?
3G Modem . 要不要 $500 ?
非原裝電(大電 2舊). 每舊 $300, $600 ?
2GB RAM. $200
Bluetooth Mouse. $100
3M防止偷看貼, $100
如果要新買這一些配件, 個 $ 買個新得不得 ?
我唔想講價, 一$1500, 一$2000. $1600-$1999 好無意思...
作者: wlmak 時間: 2010-5-10 23:30
asus d機差唔多夠期壞
作者: zerocoke 時間: 2010-5-10 23:55
回復 10# wlmak
咁易壞, 睇彩數?
作者: fred2088 時間: 2010-5-11 00:02
Runcore IV 64GB. $1000-1500 ?
3G Modem $300-600 ?
Extra Battery $450 ?
2GB $350 ?
EEEPC 901 Free ...:P
作者: wlmak 時間: 2010-5-11 01:23
唔係咁易壞,係夠期壞,901 壽命長,我見好多部兩年打柴,壞底版,死KEYBOARD
作者: makkui 時間: 2010-5-11 01:34
如果對901有情意結,它都是部ok的機
作者: platz 時間: 2010-5-11 17:39
My eePC 701 is still working fine wor(although slow....), after 2.5 years, running almost everyday!
作者: akito1024 時間: 2010-5-11 19:15
有SSD都係咁上下,不過我會出價1800左右
作者: gaius 時間: 2010-5-11 20:36
都粗用咗咁耐, 可能有內傷...
作者: goldfish 時間: 2010-5-11 20:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lucid 時間: 2010-5-11 20:43
100% Support!
作者: erickleung 時間: 2010-5-13 13:32
一分錢一分貨. 單是加添配件己經值回成本. 那時候的eeePC規格應該比現時副廠機為好. 若不是自己改機, 正常地使用901, 用上5-8年應該無問題. 看來上手是DIY高手, 2000當買部smart phone都要呢. 建議轉用ubuntu, 起碼ubuntu每半年升級一次, 901便可以長用長玩了. 9"機是很方便, 不大不小, 不然Apple ipad會用其他尺寸
作者: microo 時間: 2010-5-14 01:38
你唔要我要呀

作者: 小燕子 時間: 2010-5-15 07:47
樓主 有乜可能 901 賣1000度呀
作者: KinChungE 時間: 2010-5-15 08:06
可能佢當左900

