Board logo

標題: 901賣$2000 ? 值得 ? [打印本頁]

作者: gogoaa    時間: 2010-5-10 14:10     標題: 901賣$2000 ? 值得 ?

我想問問, 公司同事要離職. 賣部 901 比我, 開 $2000 包: 但已改機, 無保養? 值得 $2000 ?. 見到 Y! 賣出都 $1000 到...
2GB RAM.
Runcore IV 64GB.
3G Modem .
非原裝電(大電 2舊).
XP.
Bluetooth Mouse.
3M防止偷看貼,
正常花.

你們點看 ?
作者: trex    時間: 2010-5-10 14:30

我頂多比 $1800.... $2000 點解唔比多$1000買新機??
作者: rc2009    時間: 2010-5-10 14:41

$2000 太貴
不過 如果你用得著d配件都OK ga
作者: lowbking    時間: 2010-5-10 17:10

本帖最後由 lowbking 於 2010-5-10 17:11 編輯

2手冇保養901,叫佢1,500-1,900

2,000蚊冇保養,不如買山寨本米仲好!
山寨S ONY VAIO P

Atom N280 @ 1.66G
2G DDR2 667MHz
160G HARD DRIVE
Intel 945GMS 128M

2250rmb
作者: electronic_s    時間: 2010-5-10 17:23

嘩, 又唔好咁壓人地啦.
有隻3G MODEM, 改左64G SSD.
仲有2G RAM. 呢D 新買都唔少錢啦.
作者: 4633    時間: 2010-5-10 18:11

我覺得勉強可以話ok
作者: abcjerry    時間: 2010-5-10 20:02

有64g ssd $2000不算貴了
作者: redhothits    時間: 2010-5-10 22:34

64g ssd+2gb ram+你可以慢慢試機, 都ok
p.s. 最少你都知機主點用機, 好過出面上手唔知點用
作者: gogoaa    時間: 2010-5-10 22:52

本帖最後由 gogoaa 於 2010-5-10 22:54 編輯

http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b12945850
Runcore IV 64GB. 要 $1900 ?
3G Modem . 要不要 $500 ?
非原裝電(大電 2舊). 每舊 $300, $600 ?
2GB RAM. $200
Bluetooth Mouse. $100
3M防止偷看貼, $100

如果要新買這一些配件, 個 $ 買個新得不得 ?
我唔想講價, 一$1500, 一$2000. $1600-$1999 好無意思...
作者: wlmak    時間: 2010-5-10 23:30

asus d機差唔多夠期壞
作者: zerocoke    時間: 2010-5-10 23:55

回復 10# wlmak


    咁易壞, 睇彩數?
作者: fred2088    時間: 2010-5-11 00:02

Runcore IV 64GB. $1000-1500 ?
3G Modem $300-600 ?
Extra Battery $450 ?
2GB $350 ?
EEEPC 901 Free ...:P
作者: wlmak    時間: 2010-5-11 01:23

回復  wlmak


    咁易壞, 睇彩數?
zerocoke 發表於 2010-5-10 23:55


唔係咁易壞,係夠期壞,901 壽命長,我見好多部兩年打柴,壞底版,死KEYBOARD
作者: makkui    時間: 2010-5-11 01:34

唔係咁易壞,係夠期壞,901 壽命長,我見好多部兩年打柴,壞底版,死KEYBOARD
wlmak 發表於 2010-5-11 01:23


如果對901有情意結,它都是部ok的機
作者: platz    時間: 2010-5-11 17:39

My eePC 701 is still working fine wor(although slow....), after 2.5 years, running almost everyday!
作者: akito1024    時間: 2010-5-11 19:15

有SSD都係咁上下,不過我會出價1800左右
作者: gaius    時間: 2010-5-11 20:36

都粗用咗咁耐, 可能有內傷...
作者: goldfish    時間: 2010-5-11 20:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lucid    時間: 2010-5-11 20:43

樓主都係唔好買, 部機本身都夠期(壽名), 加錢買部新機好過
goldfish 發表於 2010-5-11 20:39

100% Support!
作者: erickleung    時間: 2010-5-13 13:32

一分錢一分貨.  單是加添配件己經值回成本.  那時候的eeePC規格應該比現時副廠機為好.  若不是自己改機, 正常地使用901, 用上5-8年應該無問題.  看來上手是DIY高手, 2000當買部smart phone都要呢.  建議轉用ubuntu, 起碼ubuntu每半年升級一次, 901便可以長用長玩了.  9"機是很方便, 不大不小, 不然Apple ipad會用其他尺寸
作者: microo    時間: 2010-5-14 01:38

你唔要我要呀
作者: 小燕子    時間: 2010-5-15 07:47

樓主 有乜可能 901 賣1000度呀
作者: KinChungE    時間: 2010-5-15 08:06

樓主 有乜可能 901 賣1000度呀
小燕子 發表於 2010-5-15 07:47


可能佢當左900





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2