作者: fatdog 時間: 2010-1-12 02:15 標題: 依家部部新 NETBOOK 都跟 win 7 starter, 超雞肋!!
有得要返 win xp home / vista home 都冇咁衰
3-4k 都唔知買邊部好 ...
會唔會 hp mini 311 最正?
[ 本帖最後由 fatdog 於 2010-1-12 02:23 編輯 ]
作者: UlamU 時間: 2010-1-12 02:24
點雞肋呢?
作者: fatdog 時間: 2010-1-12 02:25
start 好似連 wallpaper 都唔比換 ... right?
作者: amdintel 時間: 2010-1-16 04:06
本帖最後由 amdintel 於 2010-1-16 04:07 編輯
YES !
慢過 XP tim ar !!
作者: fatdog 時間: 2010-1-16 04:08
最後買左 ASUS 1201N~
超正~ ION 330 + 6cell + 12"
電腦節第一日買: $4280
作者: tmchan1234 時間: 2010-1-16 09:30
本帖最後由 tmchan1234 於 2010-1-16 09:35 編輯
Can all OEM Win7Starter upgrade to Home Premium using "Anytime Upgrade"?
作者: fatdog 時間: 2010-1-18 12:06
Can all OEM Win7Starter upgrade to Home Premium using "Anytime Upgrade"?
tmchan1234 發表於 2010-1-16 09:30
http://store.microsoft.com/micro ... um/product/83D7A62A
無啦啦比多 $700 ... :funk:

