Board logo

標題: 你估U2010 HSDPA version幾錢? [打印本頁]

作者: Whitepig    時間: 2008-11-25 09:39     標題: 你估U2010 HSDPA version幾錢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbnetnet    時間: 2008-11-25 21:19

咁?你係唔係再入呢?
作者: 笨孩子    時間: 2008-11-25 21:33

我都唔需要hsdpa ver... 所以u2010減同u1010減分別不大 最好價好d啦
作者: Whitepig    時間: 2008-11-25 21:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2