作者: Whitepig 時間: 2008-11-25 09:39 標題: 你估U2010 HSDPA version幾錢?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbnetnet 時間: 2008-11-25 21:19
咁?你係唔係再入呢?

作者: 笨孩子 時間: 2008-11-25 21:33
我都唔需要hsdpa ver... 所以u2010減同u1010減分別不大 最好價好d啦
作者: Whitepig 時間: 2008-11-25 21:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
