Board logo

標題: 有乜 netbook 有預留 sim/hsdpa 咭位? [打印本頁]

作者: jabawack    時間: 2008-11-18 16:04     標題: 有乜 netbook 有預留 sim/hsdpa 咭位?

宜家市面上有乜 netbook 係有預留 Sim 咭同 HSDPA 咭位呢 ? 最好已有埋內置 3G 天線.
等極都冇 netbook 有 built-in 3.5G modem, 人地臺灣一早有, 唯有自己買張 mini-PCI HSDPA 咭 DIY

AOA150 或 U100 得嗎 ? 想要有 6 cells 電既機, Thanks.
作者: wongchunho1994    時間: 2008-11-18 16:06

一dd
你問下
好多都有
but你要知一個 mini-PCI HSDAP好貴
要$1000-3000
作者: jabawack    時間: 2008-11-18 17:05     標題: 回覆 2# 的帖子

Thanks, 我知大概 HK$1K 度, 都 okay 啦, 唔想成日插住支 USB modem.  但實在唔知邊 d 機得, d 廠又時不時改 specification 唔 announce (e.g. 有 zip slot 變冇 zip slot, 有 bluetooth 變冇 bluetooth) ... 好易中招
作者: eyeonme    時間: 2008-11-18 17:09

原帖由 jabawack 於 2008-11-18 16:04 發表
宜家市面上有乜 netbook 係有預留 Sim 咭同 HSDPA 咭位呢 ?
想要有 6 cells 電既機, Thanks.

NC10 有個 sim位  但比佢抽起在無得用 3.5g 所以得個入卡位咋
作者: bbyubb    時間: 2008-11-18 17:54

價錢過萬的 notebk 都無, 好難要求 $4000 樓下的 netbk 有.
作者: lam_den1221    時間: 2008-11-18 18:01

樓主唔係要求$4000要有, 只係市場又無, 想比成千加內置又怕買左先知用唔到。
作者: eyeonme    時間: 2008-11-18 18:02

原帖由 bbyubb 於 2008-11-18 17:54 發表
價錢過萬的 notebk 都無, 好難要求 $4000 樓下的 netbk 有.


是香港無咋 其他都有出3.5g版的 notebk呀
作者: big138    時間: 2008-11-18 18:34

等多一陣。
以我所知,LG下一批貨,月底前出,己係HSUPA版。BENQ部Netbook好似20號左右出,有齊mini pci-e插槽,可選擇加3.75G咭。MSI U120亦有齊插槽同網咭,十二月份出。
其實改裝好多部都得,可上拍賣網頁 search吓,Acer AAO,Asus901,1000H,MSI U100,三叔,Deii Mini 9都得,佢地嘅電腦底板都有留位俾WWAN,但就冇焊Mini PCI-E及Sim Card插槽.張3.75G網咭$950,有埋GPSnction,改機$600左右連工包料。Total $1600-1700左右。我打算等到月尾,如果重未有3.5G netbook出,就買三叔改。
網友話香港遲遲唔出3.5G netbook,背後有電訊商怕個個都用3.5G,咁佢地投資嘅wi-fi就死得,所以千方百計阻止。大家有冇呢方面料,不妨交流下,如果真係,就一齊抔葛佢,替香港除害。

[ 本帖最後由 big138 於 2008-11-18 18:43 編輯 ]
作者: dougdd    時間: 2008-11-18 18:55

你不如問下佢仲好啦~~
作者: lam_den1221    時間: 2008-11-18 18:57

都可能係, 話哂以前epc, 香港比台灣更早出貨, 無理由今天3.5g 901, 一架都到唔到香港
作者: big138    時間: 2008-11-19 00:19

剛去SSP腦場問過,BENQ 10"3.75G netbook,本月20日有貨到港,22號推出。
第一部3.5G netbook上市,熱切期待中。
作者: kenanet    時間: 2008-11-19 00:42

U1010 HAVE 3.5 G VERSION
作者: linus    時間: 2008-11-19 02:02     標題: 回覆 8# 的帖子

你口中所講既某大電訊商一定無咁既能力囉
佢又唔係 netbook 代理,又唔係廠,又唔係坐好多貨既 reseller.....

其他網友講既野未必岩,自己分析下先啦
作者: big138    時間: 2008-11-19 02:59

能力佢家族一定有,人事關係暫且不提,單單一間"兇宅"我諗就無邊個電子產品入口商會同佢作對。
我對有關傳言亦唔會盡信,所以提出黎大家討論下。
自由市場當然無人可以隻手遮天,但遮一陣等佢地散埋3.5gUSB手指,亦唔好話冇可能。
作者: dcba    時間: 2008-11-19 10:08

如果你部netbook入面有足夠空間, 把3.5g手指裝入去就得, 慳番嗰張咭, 反正而家join 3.5g都一定送手指.

我部aao150係拆機麻煩d, 焊線好快攪掂
作者: jabawack    時間: 2008-11-19 10:28

多謝樓上各位, 始終行貨 Built-in 3.5G 真係最理想, 因為有保養, 所以對 Benq 都有 d 興趣, 但佢個 Spec. 唔太出色, 而且最奇怪係佢個 Mon 係 1024x576
http://www.benqstyle.com.tw/benq ... ok_no=2695002706203





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2