作者: jabawack 時間: 2008-11-18 16:04 標題: 有乜 netbook 有預留 sim/hsdpa 咭位?
宜家市面上有乜 netbook 係有預留 Sim 咭同 HSDPA 咭位呢 ? 最好已有埋內置 3G 天線.
等極都冇 netbook 有 built-in 3.5G modem, 人地臺灣一早有, 唯有自己買張 mini-PCI HSDPA 咭 DIY
AOA150 或 U100 得嗎 ? 想要有 6 cells 電既機, Thanks.
作者: wongchunho1994 時間: 2008-11-18 16:06
一dd
你問下
好多都有
but你要知一個 mini-PCI HSDAP好貴
要$1000-3000
作者: jabawack 時間: 2008-11-18 17:05 標題: 回覆 2# 的帖子
Thanks, 我知大概 HK$1K 度, 都 okay 啦, 唔想成日插住支 USB modem. 但實在唔知邊 d 機得, d 廠又時不時改 specification 唔 announce (e.g. 有 zip slot 變冇 zip slot, 有 bluetooth 變冇 bluetooth) ... 好易中招
作者: eyeonme 時間: 2008-11-18 17:09
NC10 有個 sim位 但比佢抽起在無得用 3.5g
作者: bbyubb 時間: 2008-11-18 17:54
價錢過萬的 notebk 都無, 好難要求 $4000 樓下的 netbk 有.
作者: lam_den1221 時間: 2008-11-18 18:01
樓主唔係要求$4000要有, 只係市場又無, 想比成千加內置又怕買左先知用唔到。
作者: eyeonme 時間: 2008-11-18 18:02
是香港無咋 其他都有出3.5g版的 notebk呀
作者: big138 時間: 2008-11-18 18:34
等多一陣。
以我所知,LG下一批貨,月底前出,己係HSUPA版。BENQ部Netbook好似20號左右出,有齊mini pci-e插槽,可選擇加3.75G咭。MSI U120亦有齊插槽同網咭,十二月份出。
其實改裝好多部都得,可上拍賣網頁 search吓,Acer AAO,Asus901,1000H,MSI U100,三叔,Deii Mini 9都得,佢地嘅電腦底板都有留位俾WWAN,但就冇焊Mini PCI-E及Sim Card插槽.張3.75G網咭$950,有埋GPSnction,改機$600左右連工包料。Total $1600-1700左右。我打算等到月尾,如果重未有3.5G netbook出,就買三叔改。
網友話香港遲遲唔出3.5G netbook,背後有電訊商怕個個都用3.5G,咁佢地投資嘅wi-fi就死得,所以千方百計阻止。大家有冇呢方面料,不妨交流下,如果真係,就一齊抔葛佢,替香港除害。
[ 本帖最後由 big138 於 2008-11-18 18:43 編輯 ]
作者: dougdd 時間: 2008-11-18 18:55
你不如問下佢仲好啦~~
作者: lam_den1221 時間: 2008-11-18 18:57
都可能係, 話哂以前epc, 香港比台灣更早出貨, 無理由今天3.5g 901, 一架都到唔到香港
作者: big138 時間: 2008-11-19 00:19
剛去SSP腦場問過,BENQ 10"3.75G netbook,本月20日有貨到港,22號推出。
第一部3.5G netbook上市,熱切期待中。
作者: kenanet 時間: 2008-11-19 00:42
U1010 HAVE 3.5 G VERSION
作者: linus 時間: 2008-11-19 02:02 標題: 回覆 8# 的帖子
你口中所講既某大電訊商一定無咁既能力囉
佢又唔係 netbook 代理,又唔係廠,又唔係坐好多貨既 reseller.....
其他網友講既野未必岩,自己分析下先啦
作者: big138 時間: 2008-11-19 02:59
能力佢家族一定有,人事關係暫且不提,單單一間"兇宅"我諗就無邊個電子產品入口商會同佢作對。
我對有關傳言亦唔會盡信,所以提出黎大家討論下。
自由市場當然無人可以隻手遮天,但遮一陣等佢地散埋3.5gUSB手指,亦唔好話冇可能。
作者: dcba 時間: 2008-11-19 10:08
如果你部netbook入面有足夠空間, 把3.5g手指裝入去就得, 慳番嗰張咭, 反正而家join 3.5g都一定送手指.
我部aao150係拆機麻煩d, 焊線好快攪掂
作者: jabawack 時間: 2008-11-19 10:28
多謝樓上各位, 始終行貨 Built-in 3.5G 真係最理想, 因為有保養, 所以對 Benq 都有 d 興趣, 但佢個 Spec. 唔太出色, 而且最奇怪係佢個 Mon 係 1024x576
http://www.benqstyle.com.tw/benq ... ok_no=2695002706203

