作者: elai 時間: 2008-11-15 00:12 標題: 好一個有趣的形容詞---"Atom, 又便宜又大碗",英特爾如是說:....
因此, 才有Asus N10這"Centrino Atom"的新品種出現:
小道消息指出,因為英特爾這顆Atom處理器實在便宜又大碗,許多個人電腦廠商都迫不及待,想要推出10吋以上的Atom筆記型電腦。
在戴爾於上個月中推出搭載Centrino Atom平台的12吋筆記型電腦Inspiron Mini 12後,華碩在今(13)日正式發表搭載Atom N270這顆處理器的10吋機種N10。從代工廠及各個管道得到的消息指出,有意思將Atom或者Centrino Atom用在10吋以上筆記型電腦的廠商還不少:據悉惠普將在明年發表一款11吋的Centrino Atom筆記型電腦;而由於Centrino Atom的價格較為昂貴,因此二線品牌係積極向英特爾爭取將Atom處理器用在12吋以上機種的可能性。
原文:
http://www.zdnet.com.tw/news/ce/ ... B7s%BBD%A4%E9%B3%F8
[ 本帖最後由 elai 於 2008-11-15 00:14 編輯 ]
作者: 笨孩子 時間: 2008-11-15 00:34
昂貴 姐係....
二線品牌仲要爭取 姐係......
10"以上.....姐係
又講句便宜...姐係
作者: wingosoft 時間: 2008-11-15 01:24
去到11-12 寸....不如買13寸既正常機
一來個價已經去到5k樓上
2來個weight 會因為尺寸size 而增加
去唔到輕便易拎既好處
atom 本身就係慳電行先,效能一般
作者: S2k 時間: 2008-11-15 01:51
定位好唔清楚喎
作者: 我係小魚兒 時間: 2008-11-15 07:05
車係會咁
http://www.hkepc.com/1987
咁講D NOTEBOOK咪越來越唔抵-000-
作者: timchan0206 時間: 2008-11-15 11:51
原帖由 我係小魚兒 於 2008-11-15 07:05 發表
車係會咁
http://www.hkepc.com/1987
咁講D NOTEBOOK咪越來越唔抵-000-
所大家要買amd notebook
作者: hahahalpc 時間: 2008-11-15 19:43
奉旨的嗎



