Board logo

標題: 好一個有趣的形容詞---"Atom, 又便宜又大碗",英特爾如是說:.... [打印本頁]

作者: elai    時間: 2008-11-15 00:12     標題: 好一個有趣的形容詞---"Atom, 又便宜又大碗",英特爾如是說:....

因此, 才有Asus N10這"Centrino Atom"的新品種出現:

小道消息指出,因為英特爾這顆Atom處理器實在便宜又大碗,許多個人電腦廠商都迫不及待,想要推出10吋以上的Atom筆記型電腦。
在戴爾於上個月中推出搭載Centrino Atom平台的12吋筆記型電腦Inspiron Mini 12後,華碩在今(13)日正式發表搭載Atom N270這顆處理器的10吋機種N10。從代工廠及各個管道得到的消息指出,有意思將Atom或者Centrino Atom用在10吋以上筆記型電腦的廠商還不少:據悉惠普將在明年發表一款11吋的Centrino Atom筆記型電腦;而由於Centrino Atom的價格較為昂貴,因此二線品牌係積極向英特爾爭取將Atom處理器用在12吋以上機種的可能性。


原文:
http://www.zdnet.com.tw/news/ce/ ... B7s%BBD%A4%E9%B3%F8

[ 本帖最後由 elai 於 2008-11-15 00:14 編輯 ]
作者: 笨孩子    時間: 2008-11-15 00:34

昂貴 姐係....
二線品牌仲要爭取 姐係......
10"以上.....姐係
又講句便宜...姐係
作者: wingosoft    時間: 2008-11-15 01:24

去到11-12 寸....不如買13寸既正常機
一來個價已經去到5k樓上
2來個weight 會因為尺寸size 而增加

去唔到輕便易拎既好處
atom 本身就係慳電行先,效能一般
作者: S2k    時間: 2008-11-15 01:51

定位好唔清楚喎
作者: 我係小魚兒    時間: 2008-11-15 07:05

車係會咁
http://www.hkepc.com/1987

咁講D NOTEBOOK咪越來越唔抵-000-
作者: timchan0206    時間: 2008-11-15 11:51

原帖由 我係小魚兒 於 2008-11-15 07:05 發表
車係會咁
http://www.hkepc.com/1987

咁講D NOTEBOOK咪越來越唔抵-000-

所大家要買amd notebook
作者: hahahalpc    時間: 2008-11-15 19:43

原帖由 timchan0206 於 15-11-2008 11:51 發表

所大家要買amd notebook

奉旨的嗎





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2