Board logo

標題: eeepc 依家係咪聯強代理? [打印本頁]

作者: py233    時間: 2008-10-22 22:19     標題: eeepc 依家係咪聯強代理?

thx
作者: G-核戰機    時間: 2008-10-22 22:22

唔係acer先係咩
作者: rabi    時間: 2008-10-23 14:15

香港漢科代理。
作者: john2000    時間: 2008-10-23 16:06

原帖由 py233 於 2008-10-22 22:19 發表
thx

我見過電腦雜誌有聯強代理廣告( 好似豐澤貨)
作者: mktong    時間: 2008-10-23 16:20

原帖由 rabi 於 2008-10-23 14:15 發表
香港漢科代理。


聯強都有代理.
但聯強同漢科都只係入貨商.
2間的貨維修都由返ASUS 做返,
所以買邊間都無咩分別.
作者: john2000    時間: 2008-10-23 16:37

原帖由 mktong 於 2008-10-23 16:20 發表


聯強都有代理.
但聯強同漢科都只係入貨商.
2間的貨維修都由返ASUS 做返,
所以買邊間都無咩分別.

點樣識別聯強同漢科既貨? thanks
作者: mktong    時間: 2008-10-23 16:43

原帖由 john2000 於 2008-10-23 16:37 發表

點樣識別聯強同漢科既貨? thanks


聯強貨盒面有聯強貼紙.
或姐你問Sales 都會講比你知.
豐澤賣的係聯強貨.

聯強同漢科貨都好, 最後保養都係ASUS HK.
作者: john2000    時間: 2008-10-25 23:56

原帖由 mktong 於 2008-10-23 16:43 發表


聯強貨盒面有聯強貼紙.
或姐你問Sales 都會講比你知.
豐澤賣的係聯強貨.

聯強同漢科貨都好, 最後保養都係ASUS HK.

thanks





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2