Board logo

標題: 其實有冇版右會張部netbook 打斜黎用???會傷harddisk>? [打印本頁]

作者: leonleon622    時間: 2008-10-14 00:08     標題: 其實有冇版右會張部netbook 打斜黎用???會傷harddisk>?

其實有冇版右會張部netbook 打斜黎用???會傷harddisk>?///
作者: ddickyyy    時間: 2008-10-14 00:30

其實以前好多人都話個hd係要打橫或者打直放....
但係唔知點解而家d notebook 既cooling pad,
好多都係long高佢,斜斜地咁,等打字好打d....
而且又有好多notebook用大電果陣,
舊大電都係設計左都係會long高部機去幫助散熱...
所以而家d人都唔太理呢樣野....
可能同hdd既穩定性提高左有關掛....
作者: teasee    時間: 2008-10-14 00:37

不如去片吧
作者: 3K    時間: 2008-10-14 00:53

我部用左3年 , 平均一日 12個鍾都未死 .
仲成日反V型咁放係度 BT
作者: DarkHero    時間: 2008-10-14 01:21

只要唔震其實點放都無問題架喎

但咁放而死我相信多數都係佢地同時震壞左佢囉
作者: Z.1224    時間: 2008-10-14 01:27

原帖由 3K 於 2008-10-14 00:53 發表
我部用左3年 , 平均一日 12個鍾都未死 .
仲成日反V型咁放係度 BT


反V型... BT快d...
作者: Finnish    時間: 2008-10-14 02:36

令我有點懷念打playstation既日子
作者: caihk    時間: 2008-10-14 15:35

原帖由 teasee 於 2008-10-14 00:37 發表


呢個問題問得好喎, 我全部電腦都係打橫放, 因為以前有人講過, 呢D係地心吸力既問題, 直放斜擺都係唔好, 不過有人講話冇事咁我都試下睇下有冇事, 因為我打算買類似上圖既電腦檯仔用 ....  個D檯通常都係斜既, 有D可能大過 45 度都唔出奇架 !





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2