作者: kimhocity 時間: 2011-11-26 09:45 標題: 收sony memory stick 256mb or 512 mb
收最舊款無得插套個隻
因為部相機唔支援
256mb 30$ 512 mb 40$
最好就左敦 或西鐵線交收
其它地方也可問一問
作者: joshuakit 時間: 2011-11-26 17:00
係咪即係呢隻?

作者: kimhocity 時間: 2011-11-27 00:12
回復 2# joshuakit
ya
作者: gut1983 時間: 2011-11-29 12:29
我好似有條64MB
你岩唔岩~
$11.4 包郵
(大咭如果舊機最多 support 128MB)
如果support 256 以上你可買 msd
