Board logo

標題: [徵求] 收sony memory stick 256mb or 512 mb [打印本頁]

作者: kimhocity    時間: 2011-11-26 09:45     標題: 收sony memory stick 256mb or 512 mb

收最舊款無得插套個隻
因為部相機唔支援

256mb 30$  512 mb 40$
最好就左敦 或西鐵線交收
其它地方也可問一問
作者: joshuakit    時間: 2011-11-26 17:00

係咪即係呢隻?

作者: kimhocity    時間: 2011-11-27 00:12

回復 2# joshuakit


    ya
作者: gut1983    時間: 2011-11-29 12:29

我好似有條64MB
你岩唔岩~
$11.4 包郵
(大咭如果舊機最多 support 128MB)
如果support 256 以上你可買 msd





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2