Board logo

標題: [隨身碟] 估唔到KIOXIA 最平的U301 USB 手指速度都唔錯 [打印本頁]

作者: soccerism    時間: 2023-12-3 22:45     標題: 估唔到KIOXIA 最平的U301 USB 手指速度都唔錯

黃金場買番黎MUSE代理的KIOXIA U301 256G手指, Made in Japan, HK$120, 都冇乜邊隻同容量手指平過佢
KIOXIA-Transmemory-U301-256GB-Black-News.jpg

已經冇左LED好耐, 就同舊既U301 128G手指比拼下, 舊既用左有兩年, 空間尚餘一半左近

128-256.jpg

結果:
KIOXIA U301 128G
螢幕擷取畫面 2023-12-03 220520.png

KIOXIA U301 256G
螢幕擷取畫面 2023-12-03 221920.png

有少少奇怪隻USB預設格式係FAT32, 而唔係exFAT
讀寫都有早期SATA SSD 既速度, 呢個價錢有MIJ有咁既速度, 收貨了!!

圖片附件: KIOXIA-Transmemory-U301-256GB-Black-News.jpg (2023-12-3 22:34, 49.19 KB) / 下載次數 236
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2400412&k=40f9659d71ab2caee479fb543ad36c8b&t=1782282640&sid=U1OEZW9FaP



圖片附件: 128-256.jpg (2023-12-3 22:41, 83.72 KB) / 下載次數 238
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2400414&k=54d06f8aa6cdc9e5b59266cad8d83dfb&t=1782282640&sid=U1OEZW9FaP



圖片附件: 螢幕擷取畫面 2023-12-03 220520.png (2023-12-3 22:42, 63.34 KB) / 下載次數 223
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2400416&k=5429478d9181a2f28e2d1c83ee1379f2&t=1782282640&sid=U1OEZW9FaP



圖片附件: 螢幕擷取畫面 2023-12-03 221920.png (2023-12-3 22:42, 64.55 KB) / 下載次數 220
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2400417&k=d721fb9f539b6f3b2e58769a7e98d149&t=1782282640&sid=U1OEZW9FaP


作者: hk133    時間: 2023-12-3 23:17

本帖最後由 hk133 於 2023-12-3 15:19 編輯

幾抵,而且速度都快,只係佢本身包裝冇寫速度,對比 S 牌寫明讀取速度有少少蝕底。
不過 CHing 手頭上嗰隻舊嘅 U301 128G 寫入速度慢得離譜,USB 2.0 級數咋。
作者: PV-001    時間: 2023-12-4 11:01

幾抵,而且速度都快,只係佢本身包裝冇寫速度,對比 S 牌寫明讀取速度有少少蝕底。
不過 CHing 手頭上嗰隻 ...
hk133 發表於 2023-12-3 11:17 PM


U301 128G 寫入速度慢得離譜, 有同感
作者: usei    時間: 2023-12-4 14:50

日本有廠做 USB 手指 ?

市面好多手指都是某幾間中國廠貼牌
作者: soccerism    時間: 2023-12-4 16:27

日本有廠做 USB 手指 ?

市面好多手指都是某幾間中國廠貼牌
usei 發表於 2023-12-4 14:50


佢響手指上面寫明Made in Japan 就只有信吧, Kioxia 唔止USB手指, 連好平好平既SD card都大大隻字話日本製造
作者: Miipp    時間: 2023-12-4 16:59

幾抵,而且速度都快,只係佢本身包裝冇寫速度,對比 S 牌寫明讀取速度有少少蝕底。
不過 CHing 手頭上嗰隻 ...
hk133 發表於 2023-12-3 23:17


cache 速度無恴思, 真正速度快唔快跑分測唔到出來的, 抄個 BD-ISO 入去先知係蔗渣定燒鵝.

例子:
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2599000

平手指用的主控, 係 dirty 後速度會再額外跌多幾成
作者: Miipp    時間: 2023-12-4 17:02

日本有廠做 USB 手指 ?

市面好多手指都是某幾間中國廠貼牌
usei 發表於 2023-12-4 14:50


手指 = PCBA, 全地球組裝的電路版都一貓樣啦, 係腥梗仁特別留意組裝地, 乜年代呀重停留係昭和紀元
作者: usei    時間: 2023-12-4 21:09

回覆 3# PV-001

可以比 USB 2 的手機用
作者: Miipp    時間: 2023-12-4 21:56

幾抵,而且速度都快,只係佢本身包裝冇寫速度,對比 S 牌寫明讀取速度有少少蝕底。
不過 CHing 手頭上嗰隻 ...
hk133 發表於 2023-12-3 23:17


一 google 就搵到, 爆 cache 後就得返 3xMB/s

https://post.smzdm.com/p/a60vrq70/pic_12/
作者: hk133    時間: 2023-12-5 02:04

cache 速度無恴思, 真正速度快唔快跑分測唔到出來的, 抄個 BD-ISO 入去先知係蔗渣定燒鵝.

例子:


平手 ...
Miipp 發表於 2023-12-4 08:59



    SLC cache 預留得太少咪好快跌速度囉,正常呀,百零蚊隻手指算係咁。
    如果要平夾快咪淘啲大陸雜牌囉。
作者: usei    時間: 2023-12-5 14:37

手指 = PCBA, 全地球組裝的電路版都一貓樣啦, 係腥梗仁特別留意組裝地, 乜年代呀重停留係昭和紀元:crybye ...
Miipp 發表於 2023-12-4 17:02


產地對電子產品影響不像農產品般大

我選擇 "知情同意" 不會不聞不問
不應估吹不聞不問
作者: Miipp    時間: 2023-12-5 17:37

產地對電子產品影響不像農產品般大

我選擇 "知情同意" 不會不聞不問
不應估吹不聞不問 ...
usei 發表於 2023-12-5 14:37


我講緊電子板呀,點叫做影響大唔大?

萬幾蚊部艾瘋塊電子板都係第三世界地方組裝的 (PCBA SMT process)
第三世界都有全地球最先進最精密的 PCBA reflow 組裝線

唔好再停留係昭和時代啦
作者: soccerism    時間: 2023-12-6 07:15

電子野由機器一條龍攪掂, 分別冇一般產品咁大, 但大公司相信在PCB採購上都應該比山寨廠嚴格D卦
作者: usei    時間: 2023-12-6 11:46

只睇產品本身
眼光太窄

我會睇多些 , 產地對 工業安全 / 環保 / 工人權益 的影響

"知情同意" 是重要
不應估吹產地不重要
作者: KING008    時間: 2023-12-14 16:14

有沒測實際速度?
作者: Miipp    時間: 2023-12-14 17:54

有沒測實際速度?
KING008 發表於 2023-12-14 16:14


9# 咪有囉
作者: KING008    時間: 2023-12-14 19:06

9# 咪有囉
Miipp 發表於 2023-12-14 17:54

ok thanks





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2