Board logo

標題: [光碟] 呢類藍光保護套香港有冇架? [打印本頁]

作者: wkleung    時間: 2017-7-28 07:42     標題: 呢類藍光保護套香港有冇架?

http://www.bomb01.com/article/83 ... 5%E5%90%A7%EF%BC%81

藍光碟專用的不織布保護套...

唔係話一定要LINK果隻牌子, 而係香港有冇呢種產品賣?
Google 打「maxell blu-ray 不織布」去search都係全部日文咁濟
作者: hoho1986    時間: 2017-7-28 09:37

藍光碟專用的不織布保護套...

唔係話一定要LINK果隻牌子, 而係香港有冇呢種產品賣?
Google 打「maxell b ...
wkleung 發表於 2017-7-28 07:42

基本上死因不會是不織布套印下的格子,通常只有5年壽命,現在開始讀回硬盤,很慢什至有些讀不回來。
作者: wkleung    時間: 2017-7-28 21:46

基本上死因不會是不織布套印下的格子,通常只有5年壽命,現在開始讀回硬盤,很慢什至有些讀不回來。 ...
hoho1986 發表於 2017-7-28 09:37


唔會只得5年掛, 咁仲衰過HARDDISK?
作者: hoho1986    時間: 2017-7-30 21:43

回覆 3# wkleung
真的,我現在要由3部藍光機來把資料讀出。
不是全部讀不到,可能某一sector讀不到,如果是壓縮的,基本上解不了。
一個sector 2048KB。
作者: wkleung    時間: 2017-7-31 22:48

回覆  wkleung
真的,我現在要由3部藍光機來把資料讀出。
不是全部讀不到,可能某一sector讀不到,如果是 ...
hoho1986 發表於 2017-7-30 21:43


dvd都擺到10年, bd反而倒退?
作者: hoho1986    時間: 2017-8-1 09:39

回覆 5# wkleung
現在讀回2013年燒的碟片有小許困難,要用ISO Buster慢慢讀,感覺上可能某一批次碟芯問題。
DVD都係Keep 7年左右,我用Mitsubshi彩碟,某些Sector有損失,不是整個讀不到,影片小一個sector絕無問題。
作者: wkleung    時間: 2017-8-3 14:02

回覆  wkleung
現在讀回2013年燒的碟片有小許困難,要用ISO Buster慢慢讀,感覺上可能某一批次碟芯問題。
...
hoho1986 發表於 2017-8-1 09:39


既然都冇保障, 係唔係最經濟就係入白紙袋, 搵橡筋札埋一舊放陰涼地方算數?
作者: hoho1986    時間: 2017-8-3 17:24

既然都冇保障, 係唔係最經濟就係入白紙袋, 搵橡筋札埋一舊放陰涼地方算數? ...
wkleung 發表於 2017-8-3 14:02

我用膠筒,用茶包袋裝小許相機用防潮珠,放響床下面不見光的地方





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2