Board logo

標題: [外置硬碟] 新買2.5"外置硬碟係內置wd green一問 [打印本頁]

作者: 巴素先生    時間: 2017-6-15 13:48     標題: 新買2.5"外置硬碟係內置wd green一問

請問各c hing,
我早兩日買左個外置硬碟2tb,
check完後係用wd green,
請問仲要唔要行wdidle3 使其不用經常停機?
謝謝.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2