作者: 明火沐釷 時間: 2017-5-5 22:52 標題: 京士頓G4讀卡器問題?(G4用家請入)
本帖最後由 明火沐釷 於 2017-5-6 15:44 編輯
因為要用到64Gsd卡所以買咗佢,
今日試用..........發覺好難至插到入USB3頭,
無論係機箱前板位定延長線都一樣,
要極大力,
至插得入(插機箱前位插成部機搖晒,幾驚整壞HD)
之後再睇返個讀卡機佢個頭四個角位都係直角
藍色係G4(四邊方角) 白色(四邊少圓)係我之前啲什嘜機
有無ching有咁嘅情況????!!!
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1980641&k=c10c0d6bfdad9d798baae87460db010c&t=1782329683&sid=43EdBhZPm8P

作者: harryytm 時間: 2017-5-5 23:55
藍色係USB3.0/3.1、白色嗰個係USB2.0
作者: 明火沐釷 時間: 2017-5-6 15:43
回覆 2# harryytm
我幅圖係對比個插頭外觀=.=!!!
藍色係g4頭(四邊方角)
白色頭係就四邊少圓角
今日未開機試晒前板四個頭(2xusb2;2xusb3)
插入去要搖呀搖~~~至插得夠入(detect到)
拆出嚟都係搖呀搖~~~拎得出嚟....
插咗usb咁多年好少見咁實淨插頭..........
再試埋手上三條usb3延長線
都一樣咁難搞
覺得關G4個插頭事
手指摸個G4插頭邊明顯係覺得起角
手上其他手指插頭係無嘅!!!!
有無用G4嘅ching 有同樣情況/感覺????
作者: 明火沐釷 時間: 2017-5-6 15:45
唔通買咗次貨???
作者: jacky9752 時間: 2017-5-7 10:38
四邊方角<---個設計係咁https://techporn.ph/wp-content/u ... 4-Card-Reader-6.jpghttp://www.legitreviews.com/wp-c ... elite-g4-reader.jpg
我自己有一個都係咁
作者: belleville 時間: 2017-5-9 22:38
me 都用緊 g4, 抽插無乜問題
作者: jacky9752 時間: 2017-5-9 23:06
開始係緊啲,抽插多幾次就會鬆少少
作者: 明火沐釷 時間: 2017-5-9 23:08
唉!
早知就買T牌七十文唔使...........
諗着佢食到UII至買佢(貴T牌少少)..........
作者: kelvin31 時間: 2017-5-10 01:03
完全無問題。
直插底板BACK PANEL 有無問題先?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1981589&k=1e332a259df8938c75f94a1a6ce4fb74&t=1782329683&sid=43EdBhZPm8P



