Board logo

標題: [記憶卡] 京士頓G4讀卡器問題?(G4用家請入) [打印本頁]

作者: 明火沐釷    時間: 2017-5-5 22:52     標題: 京士頓G4讀卡器問題?(G4用家請入)

本帖最後由 明火沐釷 於 2017-5-6 15:44 編輯

因為要用到64Gsd卡所以買咗佢,
今日試用..........發覺好難至插到入USB3頭,
無論係機箱前板位定延長線都一樣,
要極大力,
至插得入(插機箱前位插成部機搖晒,幾驚整壞HD)
之後再睇返個讀卡機佢個頭四個角位都係直角
cardreader.GIF
藍色係G4(四邊方角) 白色(四邊少圓)係我之前啲什嘜機
有無ching有咁嘅情況????!!!

圖片附件: cardreader.GIF (2017-5-5 22:47, 19.31 KB) / 下載次數 62
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1980641&k=c10c0d6bfdad9d798baae87460db010c&t=1782329683&sid=43EdBhZPm8P


作者: harryytm    時間: 2017-5-5 23:55

因為要用到64Gsd卡所以買咗佢,
今日試用..........發覺好難至插到入USB3頭,
無論係機箱前板位定延長線都一 ...
明火沐釷 發表於 2017-5-5 22:52

藍色係USB3.0/3.1、白色嗰個係USB2.0
作者: 明火沐釷    時間: 2017-5-6 15:43

回覆 2# harryytm


我幅圖係對比個插頭外觀=.=!!!
藍色係g4頭(四邊方角)
白色頭係就四邊少圓角

今日未開機試晒前板四個頭(2xusb2;2xusb3)
插入去要搖呀搖~~~至插得夠入(detect到)
拆出嚟都係搖呀搖~~~拎得出嚟....

插咗usb咁多年好少見咁實淨插頭..........

再試埋手上三條usb3延長線
都一樣咁難搞

覺得關G4個插頭事
手指摸個G4插頭邊明顯係覺得起角
手上其他手指插頭係無嘅!!!!

有無用G4嘅ching 有同樣情況/感覺????
作者: 明火沐釷    時間: 2017-5-6 15:45

唔通買咗次貨???
作者: jacky9752    時間: 2017-5-7 10:38

四邊方角<---個設計係咁https://techporn.ph/wp-content/u ... 4-Card-Reader-6.jpghttp://www.legitreviews.com/wp-c ... elite-g4-reader.jpg

我自己有一個都係咁
作者: belleville    時間: 2017-5-9 22:38

me 都用緊 g4, 抽插無乜問題
作者: jacky9752    時間: 2017-5-9 23:06

me 都用緊 g4, 抽插無乜問題
belleville 發表於 2017-5-9 22:38



    開始係緊啲,抽插多幾次就會鬆少少
作者: 明火沐釷    時間: 2017-5-9 23:08

唉!
早知就買T牌七十文唔使...........
諗着佢食到UII至買佢(貴T牌少少)..........
作者: kelvin31    時間: 2017-5-10 01:03

IMG_20170509_231958.jpg
完全無問題。
直插底板BACK PANEL 有無問題先?

圖片附件: IMG_20170509_231958.jpg (2017-5-10 01:02, 102.86 KB) / 下載次數 59
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1981589&k=1e332a259df8938c75f94a1a6ce4fb74&t=1782329683&sid=43EdBhZPm8P






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2