作者: Free888 時間: 2017-4-27 15:46 標題: 想轉SD card,點先最穩陣?
我用緊張陳年32Gb microSD就爆,可能遲D轉128Gb。係咪應該先抄落PC(連hidden files),再抄去新咭?
Thanks
作者: kevinon22 時間: 2017-4-27 17:58
有第2個方法咩?
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2017-4-27 20:35
新卡由電話format一次, 用reader將舊卡抄落去電話(新卡)度
作者: imax 時間: 2017-4-27 22:11
手機冇 OTG 就不能,最好抄去電腦備份
作者: kcyipgar 時間: 2017-4-28 18:58
我用緊張陳年32Gb microSD就爆,可能遲D轉128Gb。係咪應該先抄落PC(連hidden files),再抄去新咭?
Thank ...
Free888 發表於 2017-4-27 15:46
我用緊Sandisk Ultra 128GB,推薦。
作者: harryytm 時間: 2017-4-28 19:01
本帖最後由 harryytm 於 2017-4-28 19:03 編輯
電話唔係長期儲存裝置,唔好將得一份嘅重要檔案放喺入面,正確做法係要用嘅野先放入去,唔需要用嘅野就留喺硬碟或光碟。

