Board logo

標題: [外置硬碟] 有冇CHING有用 Western Digital My Book 8TB ? [打印本頁]

作者: freefdhk    時間: 2016-11-27 12:58     標題: 有冇CHING有用 Western Digital My Book 8TB ?

知吾知 呢隻 Western Digital My Book 8TB WDBBGB0080HBK   
入面隻碟 係用咩型號?  
傳統碟定係壘瓦式?  
係咪 SATA - 3 ?
可吾可以拆來用係 NAS ?


THANK YOU~
作者: 風十三    時間: 2016-12-1 14:51

我有個建議
被動式散熱,始於有相當大的缺點
仲要咁大TB

我過來人
我都用過好多部WD外置到了熱天
部機衛起上嚟
整體表現跌得好勁
慢啦,唔可以不停迫佢工作
如果放的空間,空氣唔夠流通,會停工

所以我本人覺得,用嚟off line backup 係價兼物美。

如果要佢做主力讀寫,你可能會有啲失望,當日子耐咗,你想換大容量,又想把資料過機,你會花很多日去攪過機。

我用緊3TB x 2,在夏天你會發覺系統會自動停止服務,直到佢降到滿意身溫。


作者: 風十三    時間: 2016-12-1 14:54

其實佢內裡都是平常用緊果啲硬碟,只係可能係5400rpm


作者: freefdhk    時間: 2016-12-2 10:47

我打算折碟出來放係 NAS 到用
作者: inori    時間: 2016-12-2 14:37

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D4
作者: freefdhk    時間: 2016-12-3 00:15

好似算係wd red .   
不過好似近排都冇平價賣~~

死雞就...好似直頭係 smr ....
唉~~
作者: HONG-BAC    時間: 2016-12-5 10:36

知吾知 呢隻 Western Digital My Book 8TB WDBBGB0080HBK   
入面隻碟 係用咩型號?  
傳統碟定係壘瓦式?  
...
freefdhk 發表於 2016-11-27 12:58



可以,我拆左盒用喺NAS度,就算低轉速都接受到
作者: freefdhk    時間: 2016-12-13 23:15

今日買左隻 4T MYBOOK 3.5"  , 拆開原來係 藍碟....以前吾係紅碟來咩...失望
作者: KinChungE    時間: 2016-12-14 00:00

今日買左隻 4T MYBOOK 3.5"  , 拆開原來係 藍碟....以前吾係紅碟來咩...失望
freefdhk 發表於 2016-12-13 23:15


不嬲都係咩碟都有
作者: cpop    時間: 2016-12-14 17:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt    時間: 2016-12-22 15:39

回覆  freefdhk


    可以架,拆來用係 NAS都得,無問題
cpop 發表於 2016-12-14 17:28



    係咪都仲係wd red he 黎?
作者: cpop    時間: 2016-12-22 15:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt    時間: 2016-12-22 18:25

回覆  556556bt


    我睇過就係啦
cpop 發表於 2016-12-22 15:43



   岩岩入左. 用緊.
作者: cpop    時間: 2016-12-22 18:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt    時間: 2016-12-22 20:05

回覆  556556bt


    好的
cpop 發表於 2016-12-22 18:34



    個新design 唔知搞乜好鬼低能...  由開盒個刻開始.....
想問有無舊貨買... 但全部新Packing + Model 了
作者: cpop    時間: 2016-12-22 20:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freefdhk    時間: 2016-12-23 22:24

開盒前有冇方法知手上既係 綠碟(藍色)  定係  紅碟 ?
買左 藍碟 真係蝕晒.
作者: 556556bt    時間: 2016-12-25 16:38

開盒前有冇方法知手上既係 綠碟(藍色)  定係  紅碟 ?
買左 藍碟 真係蝕晒.
freefdhk 發表於 2016-12-23 22:24



    前日買既, 用crystal diskinfo 睇係
WDC WD80EZZX-11CSGA0

作者: Once    時間: 2016-12-27 16:47

7 月英國森林減價果款係WDBFJK0080HBK, 用Red
新呢款WDBBGB0080HBK 唔同樣, 照計應該都係Red 嚟
作者: freefdhk    時間: 2016-12-27 17:29

求勇士~~~
買左係 GEEN 碟真係蝕爆.

好在上次係買俾機頂盒用4T GEEN 都冇所謂.
買8T 比 NAS 開左係 GEEN 碟真係蝕到吾安心用
作者: 勁爆小朋友    時間: 2016-12-27 19:57

求勇士~~~
買左係 GEEN 碟真係蝕爆.

好在上次係買俾機頂盒用4T GEEN 都冇所謂.
買8T 比 NAS 開左係 GEEN ...
freefdhk 發表於 2016-12-27 17:29



哩d野邊有保證架, 玩得拆殼都係博下
怕蝕去買剩HDD咪包安心用羅
作者: freefdhk    時間: 2016-12-27 22:21

哩d野邊有保證架, 玩得拆殼都係博下
怕蝕去買剩HDD咪包安心用羅  ...
勁爆小朋友 發表於 2016-12-27 19:57


市面看 100% 拆也是 RED 但自己拆的 只見到是 GEEN ,
其實睇怕打手文多 始終 RED 賣 2500 ,  MY BOOK 賣 2000 ,
差500蚊 , 如果真係咁易係 RED  , 香港D 奸商仲吾拆晒出來賣
作者: 13572468    時間: 2016-12-28 08:59

有無師兄用過佢隻WIRELESS PRO?
作者: 556556bt    時間: 2017-1-1 04:09

市面看 100% 拆也是 RED 但自己拆的 只見到是 GEEN ,
其實睇怕打手文多  始終 RED 賣 2500 ,  M ...
freefdhk 發表於 2016-12-27 22:21



    拆左出黎無保. 點賣?  
想知red 定green 其實你係crystal disk info 睇番個model nos. 就知.

4TB 舊款就係green.
作者: cpop    時間: 2017-1-2 18:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AC360    時間: 2017-1-2 19:42

求勇士~~~
買左係 GEEN 碟真係蝕爆.

好在上次係買俾機頂盒用4T GEEN 都冇所謂.
買8T 比 NAS 開左係 GEEN ...
freefdhk 發表於 2016-12-27 17:29

4T/6T裡面一向都係GREEN, 8T暫時仲未有GREEN
作者: xtreme2k    時間: 2017-1-5 14:07

8T 仲係唔係red?
作者: macis    時間: 2017-1-5 15:01

8T 仲係唔係red?
xtreme2k 發表於 2017-1-5 14:07


無人答到你
作者: tingcrab    時間: 2017-1-6 14:37

我估暫時應該都係8TB RED,因為而家都未有8TB BLUE/GREEN。

照計有8TB BLUE/GREEN見街的話外置會塞隻最平既HDD放入去。
作者: idolclub    時間: 2017-1-8 00:31

8T 仲係唔係red?
xtreme2k 發表於 2017-1-5 14:07

新版綠盒同舊版藍盒8T我都有用緊,裡面同樣都係充氦氣5400rpm碟





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2