作者: freefdhk 時間: 2016-11-27 12:58 標題: 有冇CHING有用 Western Digital My Book 8TB ?
知吾知 呢隻 Western Digital My Book 8TB WDBBGB0080HBK
入面隻碟 係用咩型號?
傳統碟定係壘瓦式?
係咪 SATA - 3 ?
可吾可以拆來用係 NAS ?
THANK YOU~
作者: 風十三 時間: 2016-12-1 14:51
我有個建議
被動式散熱,始於有相當大的缺點
仲要咁大TB
我過來人
我都用過好多部WD外置到了熱天
部機衛起上嚟
整體表現跌得好勁
慢啦,唔可以不停迫佢工作
如果放的空間,空氣唔夠流通,會停工
所以我本人覺得,用嚟off line backup 係價兼物美。
如果要佢做主力讀寫,你可能會有啲失望,當日子耐咗,你想換大容量,又想把資料過機,你會花很多日去攪過機。
我用緊3TB x 2,在夏天你會發覺系統會自動停止服務,直到佢降到滿意身溫。
風
作者: 風十三 時間: 2016-12-1 14:54
其實佢內裡都是平常用緊果啲硬碟,只係可能係5400rpm
風
作者: freefdhk 時間: 2016-12-2 10:47
我打算折碟出來放係 NAS 到用
作者: inori 時間: 2016-12-2 14:37
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D4
作者: freefdhk 時間: 2016-12-3 00:15
好似算係wd red .
不過好似近排都冇平價賣~~
死雞就...好似直頭係 smr ....
唉~~
作者: HONG-BAC 時間: 2016-12-5 10:36
知吾知 呢隻 Western Digital My Book 8TB WDBBGB0080HBK
入面隻碟 係用咩型號?
傳統碟定係壘瓦式?
...
freefdhk 發表於 2016-11-27 12:58
可以,我拆左盒用喺NAS度,就算低轉速都接受到
作者: freefdhk 時間: 2016-12-13 23:15
今日買左隻 4T MYBOOK 3.5" , 拆開原來係 藍碟....以前吾係紅碟來咩...失望
作者: KinChungE 時間: 2016-12-14 00:00
不嬲都係咩碟都有
作者: cpop 時間: 2016-12-14 17:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt 時間: 2016-12-22 15:39
係咪都仲係wd red he 黎?
作者: cpop 時間: 2016-12-22 15:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt 時間: 2016-12-22 18:25
岩岩入左. 用緊.
作者: cpop 時間: 2016-12-22 18:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt 時間: 2016-12-22 20:05
個新design 唔知搞乜好鬼低能... 由開盒個刻開始.....
想問有無舊貨買... 但全部新Packing + Model 了
作者: cpop 時間: 2016-12-22 20:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freefdhk 時間: 2016-12-23 22:24
開盒前有冇方法知手上既係 綠碟(藍色) 定係 紅碟 ?
買左 藍碟 真係蝕晒.
作者: 556556bt 時間: 2016-12-25 16:38
前日買既, 用crystal diskinfo 睇係
WDC WD80EZZX-11CSGA0
作者: Once 時間: 2016-12-27 16:47
7 月英國森林減價果款係WDBFJK0080HBK, 用Red
新呢款WDBBGB0080HBK 唔同樣, 照計應該都係Red 嚟
作者: freefdhk 時間: 2016-12-27 17:29
求勇士~~~
買左係 GEEN 碟真係蝕爆.
好在上次係買俾機頂盒用4T GEEN 都冇所謂.
買8T 比 NAS 開左係 GEEN 碟真係蝕到吾安心用
作者: 勁爆小朋友 時間: 2016-12-27 19:57
求勇士~~~
買左係 GEEN 碟真係蝕爆.
好在上次係買俾機頂盒用4T GEEN 都冇所謂.
買8T 比 NAS 開左係 GEEN ...
freefdhk 發表於 2016-12-27 17:29
哩d野邊有保證架, 玩得拆殼都係博下
怕蝕去買剩HDD咪包安心用羅
作者: freefdhk 時間: 2016-12-27 22:21
市面看 100% 拆也是 RED 但自己拆的 只見到是 GEEN ,
其實睇怕打手文多
始終 RED 賣 2500 , MY BOOK 賣 2000 , 差500蚊 , 如果真係咁易係 RED , 香港D 奸商仲吾拆晒出來賣
作者: 13572468 時間: 2016-12-28 08:59
有無師兄用過佢隻WIRELESS PRO?
作者: 556556bt 時間: 2017-1-1 04:09
拆左出黎無保. 點賣?
想知red 定green 其實你係crystal disk info 睇番個model nos. 就知.
4TB 舊款就係green.
作者: cpop 時間: 2017-1-2 18:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AC360 時間: 2017-1-2 19:42
求勇士~~~
買左係 GEEN 碟真係蝕爆.
好在上次係買俾機頂盒用4T GEEN 都冇所謂.
買8T 比 NAS 開左係 GEEN ...
freefdhk 發表於 2016-12-27 17:29
4T/6T裡面一向都係GREEN, 8T暫時仲未有GREEN
作者: xtreme2k 時間: 2017-1-5 14:07
8T 仲係唔係red?
作者: macis 時間: 2017-1-5 15:01
無人答到你
作者: tingcrab 時間: 2017-1-6 14:37
我估暫時應該都係8TB RED,因為而家都未有8TB BLUE/GREEN。
照計有8TB BLUE/GREEN見街的話外置會塞隻最平既HDD放入去。
作者: idolclub 時間: 2017-1-8 00:31
新版綠盒同舊版藍盒8T我都有用緊,裡面同樣都係充氦氣5400rpm碟

