Board logo

標題: [隨身碟] 首發 transcend jetdrive go 300 apple lightning OTG [打印本頁]

作者: m16b22    時間: 2016-3-11 01:28     標題: 首發 transcend jetdrive go 300 apple lightning OTG

本帖最後由 m16b22 於 2016-3-12 00:48 編輯

話說我部蘋果個籃終於去到一個裝完又delete, delete完又裝既地步
之前已經好想買支 lightning OTG 止下咳,唸住核突就核突都要去馬
點知搵料時又俾我見到o個D 9咁大支既 OTG 原來係 Card Reader
本來諗住幾舊水算啦好過唔夠位,去到場先知原來出多左好多款
我個心都定D起馬有得簡呀嘛 於是我就問Sales 哥哥有無[真] lightning手指
佢就指左幾隻我睇,有長D快D、有D短D慢D、仲有隻係無嘴貓
兜左一圈結果我簡左佢,短D細D但又快D既 [真] lightning手指

有銀色同黑色簡,有MFi認証,Max Read 有 130MB/s 應該堅呱



2年保養



金屬外殼靚仔





同一般手指size無異,靚仔好多



合體



見佢接合位長D,應該係俾D用套既朋友



USB3.1 堅快真有 130MB/s



Apps 部份啦



種類識自動分類,正!



直播MP3無難道, 可以自己分file管理





相片、Video、Avi pass



1080p 順暢無lag, 字幕就support唔到啦


開心share都可以



Word, Excel, Powerpoint, pdf, iword pass 無亂碼 preview 正~





Backup 簡單一按ok



前面基本已經講哂,對於呢支 [真] lightning手指 ok 滿意對得住個價錢
唯一係可以多D色簡下就好啦

多謝,完!

作者: issachar    時間: 2016-3-11 01:34

低能問題... 而家 IOS 係咪 support 改動 Camera Roll 嫁喇?
如果係的話 OTG 吸引好多!
作者: 戀人未滿    時間: 2016-3-11 02:17

usb 3.1 gen 1黎
而且速度完全唔快
作者: runninging    時間: 2016-3-11 10:21

usb 3.1 gen 1黎
而且速度完全唔快
戀人未滿 發表於 2016-3-11 02:17



        Ching 公平一D, 比起SSD佢梗係唔快
作為一隻手指ok 啦
作者: 咖啡灣    時間: 2016-3-11 22:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: m16b22    時間: 2016-3-12 00:29

最重要既價錢你冇題
咖啡灣 發表於 2016-3-11 22:46



    唔駛7舊
作者: 咖啡灣    時間: 2016-3-12 09:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2016-3-12 10:39

用手機用到 OTG 擴充都幾灰

呢個年代七舊有找一枝低速 64G 手指, 簡直係電子行業僅餘的金礦
作者: pc1668    時間: 2016-3-12 10:52

本帖最後由 pc1668 於 2016-3-12 10:57 編輯

I'm ok with Transcend products.   Btw, bought the PQI iConnect 32GB version (3舊多少少) for my president early this year.  USB 3.0 is good enough for general use.  However, it's still crazy expensive considering a similar version for andriod would be pretty cheap.  The lightning licensing is ... robbery!

P4700271_DxOv10.4.2_1024.jpg

http://tw.pqigroup.com/prod_in.a ... =85&prodid=1229

圖片附件: P4700271_DxOv10.4.2_1024.jpg (2016-3-12 10:52, 146.62 KB) / 下載次數 77
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1872303&k=3e55984e744e54d669ed7ea4d1b2936c&t=1782205084&sid=4sHE2f6WwJ


作者: 吹水皇    時間: 2016-3-12 15:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: imax    時間: 2016-3-12 20:16

有 D 大到根本係腳趾公, 唔能夠叫手指  
作者: 戀人未滿    時間: 2016-3-12 22:12

Ching 公平一D, 比起SSD佢梗係唔快
作為一隻手指ok 啦
runninging 發表於 2016-3-11 10:21 AM

USB 3.0 手指得130MB, 係叫慢, 唔係叫OK
作者: lsl86712    時間: 2016-3-13 16:34

買呢隻reader再加張microsd仲抵玩啦
image.jpg

圖片附件: image.jpg (2016-3-13 16:33, 23.29 KB) / 下載次數 82
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1872624&k=367aa7a5cec34b02d050dbb33b993874&t=1782205084&sid=4sHE2f6WwJ


作者: kwanyan    時間: 2016-3-13 22:09

買呢隻reader再加張microsd仲抵玩啦
lsl86712 發表於 2016-3-13 16:34



    要抵玩,根本唔應該用蘋果產品
作者: ininin    時間: 2016-3-13 22:31

2012 買個支$500有找既64GB USB手指已經R250W190
用iPhone 連埋堆配件真係搶錢
作者: GIS    時間: 2016-3-13 23:55

USB 3.0 手指得130MB, 係叫慢, 唔係叫OK
戀人未滿 發表於 2016-3-12 22:12


原來 難得 樓主 出篇開箱 文
當然 唔當佢係寫手 出鱔稿  為前題
如果係 就 抵小 佢

講真 130M 依D SPEED 根本 唔可以叫快
但係又好鬼廣告 咁 識用 USB 3.1  依d 字眼  無理由
唔知
USB 既基本 SPEED

而家 果D OTG 又好 Micro USB ,LIGHTING  
最大問題 係 SPEED .  第二係 咁既速度下 既價位
而家基本 一隻 USB3.0 手指 係咁二 既 SPEED 為
200/ 200   一隻 64G  唔駛$300

依條TRANDSCENT 快定慢  真係要比既話
只可以 同 d  OTG 既手指 或 駁 LIGHTING 果D 去比
作者: GIS    時間: 2016-3-14 00:07

買呢隻reader再加張microsd仲抵玩啦
lsl86712 發表於 2016-3-13 16:34

依條野  其實都方便 既
反正 搵張 SD卡 就OK  
但係

樓主果條果種設計  可以電腦過 I PRODUCT   一條 " 雙頭龍"  < -  PHOTO FAST 都有咁既設計
二來 樓主 果條論 SPEED 應該快過 你依隻
CR8800  係 LIGHTING 大約 為 30/30
講真 用 16G 卡 還可以大過 16G 卡 咁既 USB 2 既 SPEED 真係有點痛苦

不過 大 還大 容量 , 快又好 慢又好
仲有一個最大問題  係 發熱 問題
有D CHEAP 野 唔好理佢 快定慢 當你係咁而 過  10G 相 或 MP3
過 到一 半 就HANG 鬼左  有Q 用咩

依類野 當我 用第一代 IPAD 時 就成日 想搵外儲 既方法
果時有D 產品 係 行WIFI  聽落係最可行
但係 就係好X 貴
到最後,  我都係用 番CLOUD 算
作者: IONMAN    時間: 2016-3-14 00:20

回覆 16# GIS


    sorry 3.1 我純 copy 無特別去研究,請教下同3.0分辨係邊?
作者: IONMAN    時間: 2016-3-14 00:26

USB 3.0 手指得130MB, 係叫慢, 唔係叫OK
戀人未滿 發表於 2016-3-12 22:12



    好坦白除非唔用姐ching, 我就係無得簡燒到埋身食住先
不過轉大file OTG係順手D,唔駛用wifi又上又落
作者: IONMAN    時間: 2016-3-14 00:26

回覆 11# imax


                   
作者: 2400    時間: 2016-3-14 16:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc1668    時間: 2016-3-14 17:56

本帖最後由 pc1668 於 2016-3-14 18:01 編輯
而家 果D OTG 又好 Micro USB ,LIGHTING  
最大問題 係 SPEED .  第二係 咁既速度下 既價位
而家基本 一隻 USB3.0 手指 係咁二 既 SPEED 為
200/ 200   一隻 64G  唔駛$300

依條TRANDSCENT 快定慢  真係要比既話
只可以 同 d  OTG 既手指 或 駁 LIGHTING 果D 去比
GIS 發表於 2016-3-13 23:55


lightning licensing is pretty expensive ... as mentioned, robbery
作者: pc1668    時間: 2016-3-14 17:58

本帖最後由 pc1668 於 2016-3-14 18:45 編輯
依條野  其實都方便 既
反正 搵張 SD卡 就OK  
但係

樓主果條果種設計  可以電腦過 I PRODUCT   一條 " 雙頭龍"  < -  PHOTO FAST 都有咁既設計
二來 樓主 果條論 SPEED 應該快過 你依隻
CR8800  係 LIGHTING 大約 為 30/30
講真 用 16G 卡 還可以大過 16G 卡 咁既 USB 2 既 SPEED 真係有點痛苦

不過 大 還大 容量 , 快又好 慢又好
仲有一個最大問題  係 發熱 問題
有D CHEAP 野 唔好理佢 快定慢 當你係咁而 過  10G 相 或 MP3
過 到一 半 就HANG 鬼左  有Q 用咩

依類野 當我 用第一代 IPAD 時 就成日 想搵外儲 既方法
果時有D 產品 係 行WIFI  聽落係最可行
但係 就係好X 貴
到最後,  我都係用 番CLOUD 算
GIS 發表於 2016-3-14 00:07


Well, then lightning OTG storage is much better.
作者: pc1668    時間: 2016-3-14 18:39

本帖最後由 pc1668 於 2016-3-14 18:58 編輯
買呢隻reader再加張microsd仲抵玩啦
lsl86712 發表於 2016-3-13 16:34


It seems that newly released product ($3XX for a bare adaptor) is not cheap at all.  Once again, lightning licensing ...
http://www.price.com.hk/product.php?p=220122

As such, I would prefer the one (32GB 腳趾) mentioned at 9#
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 55&pid=34600663
作者: 戀人未滿    時間: 2016-3-14 23:25

回覆 16# GIS
我唔係小樓主呀, 我回緊另一位CHING

依條TRANDSCENT 快定慢  真係要比既話
只可以 同 d  OTG 既手指 或 駁 LIGHTING 果D 去比

又唔可以話啱哂, 但唔又錯唔哂,
佢測個130MB速度係usb type-a果邊, 咁同手指比較都可以既姐,

但其實呢加得ipad pro 個 LIGHTING 係usb 3.0, 其他都係usb 2.0
作者: 戀人未滿    時間: 2016-3-14 23:28

回覆  GIS


    sorry 3.1 我純 copy 無特別去研究,請教下同3.0分辨係邊?
IONMAN 發表於 2016-3-14 12:20 AM
2015年,USB-IF協會公告:USB 3.0更名為 USB 3.1 Gen1 速度不變(5Gbps),USB 3.1更名為 USB 3.1 Gen2速度為 10Gbps。

https://zh.wikipedia.org/wiki/USB_3.1

順便睇埋
http://www.techbang.com/posts/22 ... t-the-hell-is-usb-c
作者: GIS    時間: 2016-3-14 23:31

lightning licensing is pretty expensive ... as mentioned, robbery
pc1668 發表於 2016-3-14 17:56


的確
真係好貴
唔好話咩ITEMS
淨係一條CABLE
LIGHTING 同 MICRO USB 都差成 2- 3 倍
作者: GIS    時間: 2016-3-14 23:33

It seems that newly released product ($3XX for a bare adaptor) is not cheap at all.  Once again, l ...
pc1668 發表於 2016-3-14 18:39


果隻 PQI 腳趾
真係未玩過  
太唔靚唔想買
作者: GIS    時間: 2016-3-14 23:35

回覆  GIS
我唔係小樓主呀, 我回緊另一位CHING


又唔可以話啱哂, 但唔又錯唔哂,
佢測個130MB速度係usb ty ...
戀人未滿 發表於 2016-3-14 23:25

而家 依類野
成日 都似住  駁 LIGHTING 或者 MICROUSB 果邊 唔可以去到咁快
就當係 Bottle neck  
搞到 駁 PC USB 果PART 都唔算快
無奈  
搞到無咩敗家意慾
作者: 戀人未滿    時間: 2016-3-14 23:37

另外想問下, 點解呢D idevice 手指可以賣到咁貴? 個原因係咩呢?
1. MFi 授權費
2. 新野
3. 少人買
4. 合謀定價
5. 其他

利申: 3部idevice, 諗過買, 但貴到唔係人買, 又要慢一大節(usb typc-a果邊)
想用黎放720p片, 直讀, 1080p都想, 但驚USB 2.0速度唔夠,
唔jb係咪得LIGHTING usb選擇?
體積可以偏大, 但唔好似apple pencil咁突哂出黎
作者: GIS    時間: 2016-3-14 23:39

話時話 樓主
篇野  唔計 個SPEED 講法 外
其實都做得算有心機
叫做介紹左 俾大家知 依件野 係點
同埋  試左 不同 FILE 既支援

如果樓主 可以做埋  不同 FILE 既 實際 過資料時間就PREFECT

由 IPHONE 過  10 g 相/VIDEO   去 手指 要幾耐  對 用家更好
因為好多人買黎 其中一個用途係 過番 D 相 和VIDEO  做 BACKUP
作者: 戀人未滿    時間: 2016-3-14 23:42

回覆 29# GIS
我覺得係廠商有心唔整咁快,
可能係因為佢見得1XX MB, 個銷售都唔差,
所以咪省返D成本囉
作者: 2400    時間: 2016-3-15 19:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sony_vaio    時間: 2016-3-17 14:03

想問下LIVE PHOTO可唔可以BACKUP到?
THX!
作者: m16b22    時間: 2016-3-18 10:55

仲貴過sandisk ixpand
2400 發表於 2016-3-15 19:03



    sandisk o個個好坦白真係接受唔到
作者: m16b22    時間: 2016-3-18 11:02

想問下LIVE PHOTO可唔可以BACKUP到?
THX!
sony_vaio 發表於 2016-3-17 14:03



    試過唔得~
作者: 2400    時間: 2016-3-18 14:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 咖啡灣    時間: 2016-3-20 11:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2