標題: [外置硬碟] 外置硬碟盒一問 [打印本頁]
作者: cranky825 時間: 2015-6-28 18:13 標題: 外置硬碟盒一問
最近想換SSD,,,,,換完之後
舊HDD DFILE就咁插外置硬碟盒可唔可以讀返?
作者: cranky825 時間: 2015-6-28 18:16
補充:即係舊HDD 入面係成個WINDOWS保留
之後在新WINODWS 插外置硬碟短仲可以READ返入面D FILE嗎?
作者: madox003 時間: 2015-6-30 11:57
可以,最好唔好插住usb 盒開機,有機會boot from USB
