Board logo

標題: [外置硬碟] 外置硬碟盒一問 [打印本頁]

作者: cranky825    時間: 2015-6-28 18:13     標題: 外置硬碟盒一問

最近想換SSD,,,,,換完之後
舊HDD DFILE就咁插外置硬碟盒可唔可以讀返?
作者: cranky825    時間: 2015-6-28 18:16

補充:即係舊HDD 入面係成個WINDOWS保留
之後在新WINODWS 插外置硬碟短仲可以READ返入面D FILE嗎?
作者: madox003    時間: 2015-6-30 11:57

可以,最好唔好插住usb 盒開機,有機會boot from USB





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2