標題: [外置硬碟] 舊notebook 2.5" ide hd 點抄返data 出來? [打印本頁]
作者: 1phone 時間: 2015-1-18 12:33 標題: 舊notebook 2.5" ide hd 點抄返data 出來?
我有隻160 g 2.5" ide , notebook 壞左拆出來. 買過兩個ide usb case 都唔多work. 好奇怪,而家用個隻case 一插入機識著紅燈,feel 到hd 轉緊,但desktop win7 見唔到,插住開機(唔系 reboot)十幾次會有一次見到仲抄到野。但用notebook winxp 插usb 就點整都唔得。有冇其他方法解決?
