Board logo

標題: 4TB 咁買得唔得??? [打印本頁]

作者: 米米米    時間: 2014-12-11 10:49     標題: 4TB 咁買得唔得???

想請問... 買個外置.... 拆左內個HD出來 用得唔得....

跟住又有個CASE插其他.....


這個一雞兩味方法得唔得?


請教高人....


http://www.price.com.hk/product.php?p=171895 $1160

作者: 米米米    時間: 2014-12-11 10:52

其實唔明點解....買個Western Digital WD40EZRX 最平都 $1220 (由PRIXE提供)

買個外置仲平...
作者: DUP    時間: 2014-12-11 11:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vv123    時間: 2014-12-11 11:20

無左保wor
作者: KinChungE    時間: 2014-12-11 11:27

HGST Deskstar 0S03362 Coolspin 4TB SATA3 /32MB HDD HD-H3IK4T5 H3IK40003254SA        HK$ 1160
剛好$1160
作者: billyck2    時間: 2014-12-11 12:11

本帖最後由 billyck2 於 2014-12-11 12:12 編輯

有D用得返,但冇左保,比如死雞大部份
有D焊死個頭,用唔返+冇埋保,特別係WD最多焊死個頭冇得比你拆出黎用
要殺肉既,一雞兩味前,最好打聽清楚先好D
作者: terrydboy    時間: 2014-12-11 12:32

你google下有無拆解文可以咁樣做先買啦
不如直頭買hdd仲好
作者: 米米米    時間: 2014-12-11 14:43

咁又係.... 冇保又幾麻煩
作者: henry17    時間: 2014-12-14 15:48

近年黎一雞兩味依招未必行得通

事關有部分外置硬碟

唔係隻硬碟已經係原生usb 接口(2.5"方型既碟通常會係咁)

就係

外接硬碟盒既轉換版內置程式,你一插隻未被處理過既碟落去.就會叫你format,唔format唔俾你用隻硬碟.


仲有一招就係,盒內果隻硬碟一定要配合果塊線路版先可以讀出檔案,直接拆出黎落電腦或者其它裝置讀檔案係唔可行
作者: thomasc5    時間: 2014-12-14 19:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tingcrab    時間: 2014-12-15 09:39

學過樓主入手WD Mybook 4TB,用用下拆盒當int drive用……

我當新碟咁放係NAS度用,所以無理到入面ddata拆盒後讀唔讀到;不過網上有人話過個ext drive入面有chip係做左類似encryption的東西,唔靠果塊板係讀唔到,只能format再用…

雖然入面隻碟係WD Green WD40EZRX-00SPEB0,但不知為何show出蒞的容量,係同普通int WD Green有少少差距(3725.99GB vs 3726.02GB),搞到我想expand個RAID都唔得,要砍掉重練……
作者: GbE    時間: 2014-12-18 05:41

回覆 11# tingcrab

衰係呢到, 真係唔抵又無奈
作者: 米米米    時間: 2014-12-18 12:11

回覆  米米米

之前我女人隻 WD 2T 個 USB 3.0 有問題,read/write 都慢到 pk
上網 search, 好彩見到 Yout ...
thomasc5 發表於 2014-12-14 19:02



    係喎.... 拆完個盒都應該唔要得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2