Board logo

標題: [記憶卡] APower 張代理貼紙係咪兒戲咗少少呀? [打印本頁]

作者: justiceice    時間: 2014-8-9 13:02     標題: APower 張代理貼紙係咪兒戲咗少少呀?

急用 microSD 卡, 買完即拆即用, 包裝擺落斜咩袋幾個鐘, 一拎返出嚟就已經甩色到咁!

右下角寫住 10 Years 字樣, 俾我用手一捽就甩!

貼紙甩色會唔會影唔影響保用?

圖片附件: 2014-08-09-12-55-29_photo.jpg (2014-8-9 13:01, 116.17 KB) / 下載次數 57
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1705201&k=b69bde58ef4ff1b01d96cd73773a5ffa&t=1782394998&sid=kqMgB11Ziz


作者: imax    時間: 2014-8-9 14:05

甩咗少少啫,大部份重要字體完整,有單留包裝唔信佢會唔保

via HKEPC Reader for Android
作者: rudi    時間: 2014-8-10 07:39

用透明膠紙痴多層上去,可防甩色.....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2